Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag 4x Auto Skywalker Haze

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mooi man dat zijn mooie planten geworden

en ze zijn maar een paar dagen ouder als die van mij dus leuk om te zien bij jou hoe vol het gaat komen ik ben blij dak al een paar dagen geleden de klok heb omgegooid net zit nou al bijna vol

Comment

• GroteSmurf
      GroteSmurf commented
      Editing a comment
      Dank je wel! Zojuist heb ik even wat foto's geplaatst van na de mishandeling, ziet er toch een stuk beter uit.
      Helaas kon ik zo geen recente foto vinden in je tiopic, ben wel benieuwd naar hoe het er bij jou voor staat.
      Volgens mijn informatie zijn je vijf diensten na morgen voorbij

20210916_133211533_iOS.jpg 20210916_133223804_iOS.jpg 20210916_133235243_iOS.jpg 20210916_133354664_iOS.jpg20210916_133257891_iOS.jpg 20210916_133247951_iOS.jpg

Comment

• GroteSmurf
      GroteSmurf commented
      Editing a comment
      Wesley pipes Ik doelde op dat het me kort dag lijkt om te toppen bij de vierde node, dan lst toe te passen en vervolgens nog eens te toppen (en laten herstellen) voor de bloei.

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Hopelijk in 30 dagen , nu zat ik aan 23 , weekje extra nemen voor herstel

• GroteSmurf
      GroteSmurf commented
      Editing a comment
      Wesley pipes Fijn om te lezen dat het zo snel kan! Heb ik weer wat geleerd en dat kan ik in de toekomst vast nog gebruiken..

Staan er mooi bij!
    Horks Fototopic 2.0

Comment

Staan er mooi bij man
      hee dat ombuigen van die 2 top bladeren doe je dat om meer licht / ruimte te maken voor de toppen / nieuwe takken ?

Comment

Dat zijn een paar mooie planten

Wat is desfran?
      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Bedankt voor alle positieve reacties Zijn er ook nog mensen wie tips hebben? Zoals het meten van EC met organische voeding is een stom plan?

Comment

• Woodiewood
        Woodiewood commented
        Editing a comment
        EC meten heeft geen zin omdat er bij organische voeding weinig/geen direct opneembare voeding aanwezig is. Zoals BackYardPlant zegt.

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Dat smurft niet nee

• kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        EC meter meet de zouten in je water. Minerale voeding bestaat onder meer uit verschillende zouten waar Mg en dergelijke aan gebonden zijn.

Dat zout is niet zo goed voor je bodemleven.

Even een korte update zonder foto’s.. Vandaag, op 18 september en na zo’n 4,5 weken, zijn bijna alle toppen van de oudste dames voorzien van bloeiharen.

Volgens mij heeft (de stress door) het supercroppen hieraan bijgedragen. Ze begonnen vrij snel daarna tekenen te vertonen.

Hiernaast heb ik de cobs lager gehangen, op zo’n 14cm - 20cm. Zo hoop ik optimaal gebruik te kunnen maken van het diffuse licht; het schijnt veel beter overal tussendoor. Wel heb ik het vermogen weer ietsje teruggedraaid, naar 2/3 - 3/4, omdat de lichtintensiteit anders ineens zou verdubbelen. Normaal gesproken draai ik trouwens niet veel hoger als op 4/5 om de (toch al tweedehands) lampen wat te sparen.

Ik vind het spannend hoe dit uit gaat pakken!

Comment

20210921_154254246_iOS.jpg 20210921_154514438_iOS.jpg 20210921_163114673_iOS.jpg

Zojuist dus ff gebruik gemaakt van de tip van Hork en ik heb de dames een tijdje in een volle gootsteen gesmurfd en de bovenkant van de kluit overgoten met water.
      Zoals op de foto's ook te zien valt is het bladerdek ook niet meer zo gelijkmatig.

Ik denk aan een tweede supercrop, maar zit was met de beschikbare ruimte. Wat smurfen jullie?

Comment

• GroteSmurf
        GroteSmurf commented
        Editing a comment
        Het lijkt erop dat ze te nat stond idd, maar ze stond te droog. Enkele uren na haar bad was alles weer goed.

• Waterfall420
        Waterfall420 commented
        Editing a comment
        Heb ik ook al meegemaakt, lang leve blumats

• GroteSmurf
        GroteSmurf commented
        Editing a comment
        Lijkt me dat het wel handig kan zijn. Met de aarde en het gewicht van de pot voelen kom ik gelukkig ook een heel eind

Hierbij weer een update. De grootste dames zitten op dag 38 en groeien als kool!
      In ongeveer anderhalve week tijd zijn ze van 31cm (max) naar 50cm gegaan.
      Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ze nog zo snel zouden groeien gezien de omvang.
      Ik kan wel merken dat de stam veel dikker is dan toen ik in 12 liter kweekte.
      Even een sfeerimpressie van toen ik vandaag bezig was:

20210924_173941731_iOS.jpg 20210924_172736174_iOS.jpg

Mochten julle denken "ze staan er wat zielig bij", dat klopt!
      Ik heb mezelf nog een laatste keer misdragen en ben aan het snoeien geslagen.
      Lagergelegen toppen en bladeren welke weinig licht vangen of licht op toppen blokkeren heb ik verwijderd.
      Ohw ja.. en ik heb nog twee takken gebogen welke mij wat teveel boven het maaiveld uit begonnen te steken.

20210924_173000406_iOS.jpg 20210924_173826733_iOS.jpg20210924_172814511_iOS.jpg 20210924_173756610_iOS.jpg20210924_172747081_iOS.jpg

Attached Files

Comment

35389566-B61A-45AF-B8B2-446D0C53BCFF.jpeg Tomme... het is zo’n bos planten geworden dat het niet meer overal even goed ventileert met m’n huidige ventilator

Comment

20210929_070214234_iOS.jpg 20210929_070230243_iOS.jpg 20210929_070239316_iOS.jpg 20210929_070317251_iOS.jpg 20210929_070709586_iOS.jpg20210929_070643860_iOS.jpg

Wat ik volgens mij wel merk is dat er meer water verdampt met gebruik van de smartpots.
          Ik zit steeds op een luchtvochtigheid van ruim 60 procent, terwijl ik lager had verwacht.

Last, but not least: De neemolie welke ik in het begin heb gegeven blijkt perfect te hebben gewerkt. Na de laatste behandeling destijds heb ik nog een trips zien vliegen, maar ik heb geen nieuwe infectie meer gespot.

Comment

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Je had in de buurt van Kweeksmurf moeten gaan wonen

• Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            aanbouwsmurf en undergroundsmurf zijn dus in de buurt, handig

• GroteSmurf
            GroteSmurf commented
            Editing a comment
            Takketoelli Als Kweeksmurf smurft dat ik wiet smurf dan smurft hij alles zelf op smurf ik.
            Wesley pipes Knutselsmurf heeft de verbouwingen gesmurfd en undergroundsmurf heet eigenlijk Potige smurf.

20211006_074836229_iOS.jpg

Tsjah, daar dan toch echt al de eerste bruine haren. Ondanks dat het een onduidelijke foto is, kun je duidelijk smurfen dat het heerlijk plakkerige toppen worden. Binnenkort ook maar aan de PK Booster dacht ik zo. Wat denken jullie?
          20211012_043103709_iOS.jpg20211012_043124621_iOS.jpg

Smurf nou zelf, dit doet toch pijn om naar te kijken? Ben benieuwd hoe het straks gaat met lavameel.
          20211012_043301941_iOS.jpg20211012_050349112_iOS.jpg

Wat snoei en buigwerk verder stond ze er zonet zo bij. Tough love... later is ze me vast dankbaar.
          20211012_051410940_iOS.jpg

Voor het opstarten breng ik de luchtvochtigheid altijd even naar beneden en de temperatuur omhoog. Later op de dag is de (relatieve) luchtvochtigheid weer zo'n 60%.
          20211012_052343348_iOS.jpg

Comment

• Waterfall420
            Waterfall420 commented
            Editing a comment
            De MEESTE pk boosters worden meegegeven 3 tot 4 weken voor het oogsten, dus je zal moeten rekenen hoelang je ze zal laten bloeien, dan de leidraad nemen van de smurfende zaadboer, tel daar een weekje of 2 bij, en je kan beter inschatten wanneer PK kan gegeven worden

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Dat gaat wel smurf hier.
            Ik zou nog ff wachten met boosters, of beginnen met een kwartdosering ofzo. Rustig aan smurfen in ieder geval, er is nog niet genoeg top om te boosten. Vind ik dan he, ik heb eens een kweekje versmurft door te vroeg teveel booster te gebruiken.
            Daar kijk ik naar; hoe groot de toppen zijn. Er moet tenslotte wel iets zijn om te boosten he

Zelf gebruik in green sensation vanaf bloeiweek 5 (fems, geen AF) en dan maar bij 2 watergiften. Duur zat dat spul en meer voegt weinig toe vindt ik. Wel geef ik ze de hele bloei een kwartdosering PK mee

• GroteSmurf
            GroteSmurf commented
            Editing a comment
            Waterfall420 Takketoelli Sowieso nog even wachten dus Ik wil het graag aan de toppen leren zien..

De LST werpt zijn vruchten af. Mooi man!
          Als de bladeren het licht naar je toppen blokkeren kan je ze er proberen onder de top te duwen of rond een ander blad proberen te vlechten.
          Hoef je niet te snoeien.
          "Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always"

Comment

• GroteSmurf
            GroteSmurf commented
            Editing a comment
            Thnx voor de tip, kan mezelf daar in vinden..

Ziet er goed uit, wordt het toch een aardige opbrengst
          Ik pleur er altijd de onderste scheuten (en meestal de hoofdtop) af, voor zowel AF als regulier plantjes, zeker voor een binnenkweekje waar je zoveel mogelijk streeft naar een veldje naar mijn inziens.
          Ik begin een Bac PK booster 3 weken voor de spoeling en start hierbij met een ambachtelijk geschudde GuanoThee.
          Houdt je nu al rekening met het dauwpunt dan wnr je de temp en vochtigheid aanpast voor het opstarten? Nu dat heeft zeker geen nadeel, doe zo verder met veel succes
          ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

Comment

• GroteSmurf
            GroteSmurf commented
            Editing a comment
            Nav de bloeivoeding en pk booster dacht ik zelf ook al aan guano. Wellicht de volgende keer maar doen als ik dit zo lees.

Eerlijk gezegd ben ik (nog) niet zozeer bezig met het dauwpunt, maar meer met (mijn onzekerheid over eventuele problemen door) de verdamping. Ik wil graag dat de planten het vocht goed af kunnen geven zodra de verdamping begint.

• kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Ventilatortje er op. Ik gebruik guanoextract dat is direct opneembaar blijkbaar.

• GroteSmurf
            GroteSmurf commented
            Editing a comment
            Als ik No Mercy mag geloven, en dat doe ik in dezen, is guanoextract vrijwel direct opneembaar ja.

B65DC114-CFEA-423A-AF65-71397872A284.png

Comment

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Daar heb je een grote smurf voor nodig hoor

• GroteSmurf
            GroteSmurf commented
            Editing a comment
            Hahahaha, heerlijk! Een Grote Smurf inderdaad:-p
        Bezig...
        X