Hey die gozers, een verslagje gaan bijhouden word niet overbodig na 1x binnenkweek ervaring denk ik,
dus zijn we weer vertrokken
Had er al iets van gedeeld, een week geleden (onder bloemdagen bij een dalende maan) begon ik dus als steeds een paar weekjes vooraf met alles te mengen;
20210821_081005.jpg
waarna alles opzij ter fermentatie,
Het bodemleven groeit door op de overgebleven wortels van voorgaande ronde eerst te laten teren alvorens zaaien dit weekend(stijgende maan)
20210821_083329.jpg
en aanplant(dalend janneke maan) binnen 2 weken.
20210821_083057.jpg
Onder voort- en altijddurend alziend toezicht
20210821_083112.jpg
Soortjes;
Ik hoop op deze keer geen strek met alle daardoor bijkomende problemen. Dit kwam omdat de voorgroei onder hps gebeurde en de lampafstand (alnaargelang oa lv percentage) verschillend blijkt.
Tuurlijk ook door mijn onervaren binnenkweekkunde maar nu starten de meisies onder 18w tl, welke zal branden wnr gezaaid dat ze bij het piepen meteen licht opvangen en de afstand v 5 cm zal gerespecteerd worden, ben benieuwd
Welkom alvast
dus zijn we weer vertrokken
Had er al iets van gedeeld, een week geleden (onder bloemdagen bij een dalende maan) begon ik dus als steeds een paar weekjes vooraf met alles te mengen;
- Bio-bizz medium(light)
- Lavameel
- Turf(waarvoor dank LR2 je aanbeveling + de potten opzij zetten met een laag compost, kannibaal dingen erg nice tips meer v dat is altijd erg welkom)
- Bacto
- Schimmels
- Uitvloeier
- Perfect Start
- BufferTabs
- TopDressing (hooi)
- Leidingswater
20210821_081005.jpg
waarna alles opzij ter fermentatie,
Het bodemleven groeit door op de overgebleven wortels van voorgaande ronde eerst te laten teren alvorens zaaien dit weekend(stijgende maan)
20210821_083329.jpg
en aanplant(dalend janneke maan) binnen 2 weken.
20210821_083057.jpg
Onder voort- en altijddurend alziend toezicht
20210821_083112.jpg
Soortjes;
- Cheese
- ExodusCheese
- OrangeBud
- NorthernLight
- TropicanaBanana
- PowerPlant
- WhiteWidow
- GirlScoutCookies
- BlueBerry
Ik hoop op deze keer geen strek met alle daardoor bijkomende problemen. Dit kwam omdat de voorgroei onder hps gebeurde en de lampafstand (alnaargelang oa lv percentage) verschillend blijkt.
Tuurlijk ook door mijn onervaren binnenkweekkunde maar nu starten de meisies onder 18w tl, welke zal branden wnr gezaaid dat ze bij het piepen meteen licht opvangen en de afstand v 5 cm zal gerespecteerd worden, ben benieuwd
Welkom alvast
Comment