Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

* Zkittlez *chocolopo*Mandarin Haze*

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Avond hobbyisten ​​​​​​

    Paar foto's nog licht uit.. De zkittlez
    DSC_1262.jpg
    De chocolopo 's

    DSC_1260.jpg DSC_1261.jpg
    Ze drinken al wat minder..
    DSC_1270.jpg DSC_1267.jpg
    DSC_1265.jpg DSC_1268.jpg
    DSC_1269.jpg
    DSC_1266.jpg DSC_1271.jpg trichroom zijn wit en troebel,moeten nog wel even door tot vrijdag voeding. Dan alleen water. LV =32/42- temperatuur 20,4/25,6gr
    Blijft nagenoeg constant.
    Nou luitjes was m tot volgende.....
    Gr KnMUG

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Ik dacht rond de 11e Remco maar dat gaat hem niet worden, ze zijn nog niet uit gerijpt wil wel dat het een zwaar weedi wordt dus nog even laten staan.

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Ik vind dat altijd een beetje spannend, als de blaadjes aan de toppen dor beginnen te worden.. vooral als dat dorre blad naar binnen trekt.. Hou ze in de gaten voor rot, maar gelukkig is het einde al spoedig in zicht

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      De Luchtvochtigheid is niet hoger dan 47% denk dat het rot wel mee valt. Een x gehad met am onder hps600 lamp daar schommelde het tussen 46/72% in dan krijg ik rot...

    #47
    Goede middag hobbyisten. Na een week van een telefoon crashe. Moest ik aan een. Nieuwe ☹️Maar
    Na een weekje van spoelen is de zkitles wel klaar,
    20211216_230138.jpg
    20211216_230111.jpg
    Die hangt te drogen..

    De chocolopo's gaan vandaag of morgen om..
    20211216_230221.jpg 20211216_230208.jpg 20211216_230215.jpg 20211216_230201.jpg 20211216_230156.jpg 20211216_230231.jpg 20211216_230159.jpg 20211216_230304.jpg 20211216_230255.jpg
    Ze willen niet meer drinken. Al 2dagen niet dus dan vind ik het tijd om te haken..

    Was m weer voor kort vd tot week weer..
    Gr knettermug

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Hier op de traagste stand , na 3a4 dagen droog klaar voor in de weckpot !?i

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Bij meestal ook een dag of 4-5 voor de wat kleinere toppen en max maar dan echt max 7 voor de grotere. Dat is dan bij 22˚ C en 50-55% LV

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Uiterlijk 12 dagen drogen voor grote top. Voor mijn zelf heb wel minder gedaan. Maar dan rot het in de pot. Dat was echt stom van mij moet wel luchten dagelijks..

    #48
    Voor het eerst en Remco. Het is met drooge nu kwa temperatuur 20,6/21,3 en de luchtvochtigheid is niet hoger dan 42% en heb wat gevoeld her en der maar werd toch weer een beetje zacht de toppen. Ik heb geen idee hoe dat komt. Een x is alles hard ender x is het zachter de toppen. Vanavond de zkitles knippen en wegen..

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      als ze terug zacht worden is het te vochtig !

      en inderdaad bij mij is het een stuk kouder s'nachts dus het drogen gaat wel een paar dagen langer duren !!

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Heb net de chocolopo's bekeken, zijn bij de hoofd top nog wel hard. Maar hoe meer je naar boven komt wordt t minder hard..

    #49
    Heb ook alweer wat oude zaadjes van een maat gehad.
    20211220_185407.jpg 20211220_185345.jpg

    Heb een
    Nr 115 waarschijnlijk kruisingen, maar dat wist hij niet meer zeker.
    Nr 51
    Een calafornia dreamer
    En een redherrer
    Alle van +-25/30 jaar oude zaade
    Heb van alles 2 gedaan dus 8 in totaal. 6 zijn er al gezonken naar de bodem van het glaasje. Meschien vanmiddag al open. Heb ze in de propogator gedaan met een warmte matje er in op 22'5 graden..
    We gaan het zien wat ze gaan doen. Maar at komt in een andere topic..

    Fijne al en geniet van het winter zonnetje...
    Tot vanavond weer..
    Gr knettermug

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Gaan we zien wat de koelkast toevoegd. Ik neem aan dat je kameraad niet die zaadjes 25 jaar in de koelkast had liggen (?)

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Dat vroeg ik hem ook maar dat is niet het geval. Bewaard het gewoon in zaad buisje daar een doosje omheen in een zakje. Zelf heeft hij er ook een paar geprobeerd die zijn uit gekomen. Maar heb van alles nog 2 dus als het niet gaat, nog een x anders gaan RQS zaad er in met wat gewonnen AM zaad

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Tof! Keep it going !

    #50
    Avond hobbyisten
    Nog paar bijna drooge chocolopo's...
    20211221_181641.jpg 20211221_181647.jpg
    Harde boven top..
    20211221_181753.jpg
    20211221_182055.jpg
    Benieuwd naar de smaak van deze dames..
    De zkitles is een beetje te droog maar toch nog wat te knippen na het eten
    20211221_182653.jpg hoofd top wat je der van kan noemen, van de bonzai zkitles.
    20211221_182726.jpg
    Baki voll weegt niks denk 36gr er af maar gaan het zien tot later...

    Gr knettermug

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Dat is eigen voorkeur he, in de vape vindt ik droge wiet wel lekker. Voor de shop is vocht gewicht en dus geld

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      I like goe droog

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Dan is de weed goed voor eigen consumptie. En niet voor de chop..

    #51
    Avond hobbyisten
    Tot mijn verbazing kwam er toch meer van af als de 36gr.

    20211221_195440.jpg

    Hebben net al een stick . Kwa smaak verschil met de buiten zkitles is deze beter. Denk ook Van wegen de beter afbloei. Buiten moest ik het eerder afbreken voor dat de Dame zig eigen van kant maakte​​​​​​.
    De totale op brengst...
    20211221_200642.jpg
    Toch nog meegevallen 64gr . Nou de andere 2 ga ik doen als de tak knaken. Dan Zijn ze wel klaar voor in de weckpot te doen..
    Mensen veel plezier en hou m aan

    Gr knettermug

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Tja toch meer als gedacht mannen . Alles is mooi meegenomen,Wat er meer van afkomt.Vanavond de chocolopo's doen dan wachten tot het zaad ontkiemd. In de Glaasjes.....

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Geniet ervan!

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Dat gaat Goed komen lekr knetter...

    #52
    Avond hobbyisten ​​​​​​

    ​​​​​De chocolopo's zijn geknipt kwam niet veel blad van af.

    20211222_173630.jpg
    Het glinstert tegen je aan, en plakt al een malle..
    Lekker balletjes draaien.
    20211222_173645.jpg
    Gewicht is van deze 88Gr

    20211222_200530.jpg
    Van de andere 77Gr
    20211222_180050.jpg

    En dan nog de zkitles der bij van 64gr.
    Dan heb even goed 229 Gr bij elkaar niet echt veel maar redelijk gedraaid, heb al wat zitten er van. Ik ga ze nog een x neer zetten. Smaak is goed lichtjes chocolade. Meschien even paar weken laten en dan proeven. Dan nog beter kwa smaak we gaan het proeven. Nou dat was m weer voor deze ronde..

    ​​​​​​De andere zaadjes liggen alle 8onder water dus neem nog wel wat op anders zaken ze niet naar de bodem lijkt mijn.. Dus is wachten tot ze open gaan, dan de aarde in lampi er boven en gaan weer in een nieuwe verslag..
    Bedankt alle voor support
    GR KNETTERMUG

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Ik heb 3 Quantum Pcb Led Grow Light V2 Volledige Spectrum Samsung LM301B elk paneel heeft 120w 360 i totaal. En had het nu los hangen ieder plantje een paneel..

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Ik vermoed dat jij vrijwel dezelfde panelen hebt als ik maar dan met een wat lager vermogen (enkel i.p.v. dubbel). Maar 229 gram met 360 Watt LED is niet echt heel super. Ik denk dat jij je opbrengst FLINK kunt verhogen door de lampen er recht boven te hangen en er dan een stuk dichter op. (Op 5cm krijg je met die lampen geen last van verbranding). Je hebt ze nu aan elkaar gemaakt dus je kon haast niet anders maar als je de foto's in je verslag even bekijkt zie je dat de laagste plant ook bijna geen licht krijgt.

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Ik had ze deze ronde juist los van elkaar. En niet echt dicht der op, en ik zeg ook dat het niet echt veel is voor 3 planten..

    #53
    Middag hobbyisten fijne kerst dagen..
    Kleine update..
    20211225_145054.jpg
    Van het oude zaad is NR51 toch nog uit ze schil gesprongen. Na een week in lauw water de rest lig nog op de bodem van het glaasje. Wachten tot ze willen open springen.
    Was m.. Veel plezier deze dagen...

    Gr knettermug

    Comment


      #54
      Middag hobbyisten....
      Deze post is de laatste gaan nieuwe aan maken met andere zaadjes.. De kat vond dat ook... 20211230_140025.jpg
      Dus bij deze is de ronde afgesloten,
      De zkitles is goed kwa smaak niet veel flufi wat ik wel eerst dacht.plakt ook goed vind het een goed weedje.. Een 8 krijgt deze..
      20211230_152335.jpg De chocolopo's smaak is goed na wat langer in weckpot, ook vrij compact de weed en plakt ook goed.. Deze krijgt een 9 voor de smaak dan..
      Deze ronde zit er op fijne mensen op naar de volgende, topic ze zijn onder weg de meiden.
      Later meer bedankt voor de support allemaal..

      Gr knettermug

      Comment


      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Gaan we zeker doen Remco, en Doooor!!!!

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Laat die wiet maar knetteren

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Smoke met ze alle,en genieten....
    Bezig...
    X