Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 soortjes op sannie's way

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    7 november, weer een hele tijd geleden dat ik nog een update geplaatst heb. Had weinig zin om het verslag hier bij te houden.

    Door de matige spreiding van de Quantum boards wegens hoogte beperking heb ik bij twee planten last van light burn. Dit is het meest zichtbaar bij de voorste Pineapple chunk. De voorste Northern lights heeft er ook wat last van (albino topje). Om de schade toch wat te beperken heb ik het licht wat gedimd.

    Tegen volgende ronde heb ik hopelijk een nieuwe setup: 5 x 112cm 3500K Samsung gen 3 f strips. Door ze parallel te schakelen gaat er door elke strip 1A.
    ​​​​
    Ik verwacht nog zo'n 2 a 3 weken voordat ik ze kan oogsten.
    Attached Files

    Comment


    • Woodiewood
      Woodiewood commented
      Editing a comment
      Er zit wel wat kalk in het water. Heb af en toe (1x/week) wat kieseriet (MgSO4) op de aarde gestrooid en ingewaterd. Volgende ronde misschien Biobizz cal mag aanschaffen

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Ziet er alsnog erg OK uit. Lekkere toppen!

    • Ritagrasaf
      Ritagrasaf commented
      Editing a comment
      Idd, ziet er lekker uit !

    #17
    En? Al geoogst?

    Comment


    • Woodiewood
      Woodiewood commented
      Editing a comment
      kelderkastje sinds afgelopen donderdag zijn ze inderdaad geoogst. Momenteel zijn ze nog aan het drogen.
      Temperatuur droogruimte: 16-17 graden met LV van 55%.
      De toppen zijn niet heel compact, dit komt waarschijnlijk omdat ik te vroeg gestopt ben met voeden en het licht heb moeten dimmen omdat er anders veel lichtschade te zien zou zijn..
      Anyway, ik heb alles besteld om een nieuwe lamp met Samsung f strips in elkaar te steken (5 x 112cm strip met enkele rij leds).

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      en waneer start de volgende ronde , of zijt ge al bezig ?

    • Woodiewood
      Woodiewood commented
      Editing a comment
      Remco ik wacht eerst tot alles droog is. Had nog een kleine tent van 40x40x140 staan waarin ik een klein deel aan het drogen ben. De rest hangt in de grote tent. Wou er zeker van zijn dat er genoeg plaats tussen het drogende materiaal zit. Zal nog een update plaatsen als alles droog is en de potten ingaat.
      Die kleine tent zou ik in de toekomst voor de beginfase kunnen gebruiken, toch zeker als ik hier 1 van de 2 Quantum Boards in kan hangen.. Maar daar moet ik dan wel nog een nieuwe driver voor kopen.
      De huidige driver ga ik gebruiken voor de Samsung F strips.
      Ik hoop ergens in december aan de nieuwe ronde te kunnen beginnen. Heb in ieder geval nog genoeg zaad liggen..
Bezig...
X