Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
!! Remco's three strains edition two <-> 30-08-2021 !!
Eens zien hoe dat dit gaat aflopen , we gaan ons best doen om ze ook te verwennen met een
dosis voeding binnen een weekje , misschien wel vroeger , we zien dan wel !!!!
Zit er wel goeie levenskracht in, het knoopsgat is met een tijdmarge van 10 uur, 5 uur voor en 5 uur na is het best niet te tuinieren maar je zat om middernacht wel goed op het eerste zicht.
Ja ze strekken als je ze afgedekt laat
Klopt, dat heeft indd met je account te maken. Je kunt een special member account kopen, en dan kun je meer foto's posten. Dan krijgt je naam ook een ander kleurtje. Daarom is Remco's naam dus ook blauw.
Al doende leert men , heb al gemerkt als er condens te zien
in de potjes dan staan ze nat genoeg , geen condens
bewateren met een kleine hoeveelheid !!
Gewoon rondom de pot vochtig maken zodat de worteltje
wat zoek werk hebben , werken voor de kost verdomme !!
Zoals je ziet de grond is niet echt nat , dat hoeft ook ni , maar ja hoe noemen ze dat in onze vak termen , ja knijp natte grond !!
Handje potgrond samen knijpen en als er maar een paar druppeltjes uitkomen is hij knijp nat , niet te nat en niet te droog !! Knijp nat altijd goe volgens mij !!
Ik ben nen Tensio meter gebruiker !!
Eens ze in hunne 18 liter pot staan werk ik samen met mijn T meters !!
Ik doe wat zij vragen en zij doen wat ik vraag , en zo is iedereen tevreden !!
ja zoiets is het! ik ben al 2weken aan
het wachten op mijn blumat tensionmeter! heb nietsmeer gehoord of gezien. weet enkel dat ee in verlof zijn tot eind september maar online bestellingen nog door zouden gaan?
Comment