Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
!! Remco's three strains edition two <-> 30-08-2021 !!
I feel you!!!! Mijn vrienden willen ook dat ik al een top afknip die we dan zouden kunnen roken met oud en nieuw. Maar nope de mango's gaan op zijn vroegst volgend eweek woensdag om
Hee Remco heb je je trichomen als eens gecheckt. Ik zie dat jij zo'n 10dagen eerder bent overgegaan naar 12-12 en nu. Of 13wacht net omhakken. Ik heb mijn andere 2plantjes ook eens gecheckt en zie toch dat er al veel kopjes van de trichs op de suikerblaadjes amber zijn. Het is natuurlijk soort afhankelijk mijn e staan nu 70dagen op 12-12 de jouwe als ik goed heb gerekent 80 of82 dagen
Ik ben gene voorstander van knakken , ik heb de luxe als ze echt te groot worden ,
dat ik de koppen tussen de bars kan laten door groeien , in't verleden al
eens een testje mee gedaan !!
Knakken , nee , dat heeft me al grammetjes gekost , zoals KK zegt je kunt beter
open wonden vermijden , das het zelfde als nen hoop blad uit sleuren tijdens den bloei !!
Niet teveel stress veroorzaken , zodat ze alle energie in hun bloempjes kunnen steken !!
Knakken geeft idd stress maar wel stress waardoor je dikkere toppen krijgt. En de stilstand is veel minder dan snoeien. Maar knakken in deze fase zou ik ook niet meer doen.
kroket - had het echt niet gezien , ook al kijk ik meer naar mijn dames dan naar mezelf !!
kelderkastje - ONA - zou dat kwaad kunnen denk je ?? En spoelen gaat maar nen dag of 2 zijn dan nog 2 dagen de kluit laten droog trekken en dan kappen !!!
Kunichika - De moment er nog ene opduikt is de schaar snel genomen !!
Gewoon doorgaan inderdaad, niks aan de hand. Als er nu ineens 10 toppen rot hadden was het een ander verhaal. Misschien dat je er nog 4 vindt ofzo, als je pech hebt. Genoeg om te roken, das zeker
Comment