Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Monster zkittelz

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoe gaat het met mijn plantje?16315520788306228122994142487390.jpg

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      " stralingswarmte " noemt men dat.

• Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      BackYardPlant als lucht in beweging is neemt het ook meer vocht mee. Dingen drogen sneller in de wind. Kan ook voordelen hebben voor je toppen

• BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      Nederhigh wahaha das juist reden voor mij om er niet een te nemen
      Planten verdampen al genoeg

Mn hps staat sws binnenshuis, dus t is allemaal warm en droog zat, ik ben gewend met 40-50% max te werken en das nog zonder fan oid

Ook een subke gedaan , ook nog veel opgezocht over de voedingscirkel en de stoffen erin aanwezig. Ooit wil ik superaarde creeren zoals voor vaste planten, kamer en potplanten. Maar dan besef ik dat elke plant wat anders wil. Als het dan enkel over wiet gaat zie je nog per soort verschil, en nogmaals per plant opnieuw. Toch is de buffer zo belangrijk... benieuwd naar het verloop. Succes verder!
    Ganja always does the trick.

Comment

Hoe gaat het met de dame? Denk dat het imiddels we tijd is om te toppen, had eigenlijk een week terug ook al gekunt.
      En de onderste node eraf halen zou ik ook doen. Hoe eerder hoe beter eigenlijk.
      Elke cm dat die onderste nodes groeien is verspilde energie.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

Comment

Is al een tijdje geleden getopt. Ik ga toch niet scroggen. Ga het bij het toppen laten16328519994137893060155006578319.jpg

Comment

• Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Ziet er mooi uit!
          Dan zou ik wat lst doen. De takken wat naar beneden trekken, en vastbinden.

Comment

aha gevonden, gesubbed, ziet er al goed uit! Nog veel succes verder.
          Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
          Jah, ik hou van planten.

Comment

Oke hier zijn we weer. Mijn plantje leeft dus nog
            ik heb dus alleen getopt en voor die rest niets gedaan. Dit is pas mijn eerste kweek (met een niet autoflower dan). Dus vandaar. Geef even jullie mening als mijn toppen niet al dikker horen te zijn op deze tijd of als het goed gaat zo. Ik geef ongeveer 2 keer per week voeding. Water geef ik elke dag of om de dag/2 dagen. Ik denk toch dat ik moet kijken voor een betere lamp... ken iemand met de mars hydro ts1000 en top resultaten dikke compacte toppen. Iemand ervaring met deze lamp?1634979865911540473723807770437.jpg
            Attached Files

Comment

Gebruik ook de ts1000, hier wat foto's van mijn toppen onder de ts1000 in een mars hydro tent van 70x70x160, twee auto flowers, white haze en white widow.

20200423_104336.jpg 20200524_183643.jpg 20200524_183706.jpg Zeer tevreden over.
            buiten-2020, 2021, 2022, 2023
            Hydro-met afjes-2022

Comment

Bezig...
            X