Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MeanoPheno's Kweekhoekje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ze hebben elk 250ml met rootbooster & calmag gehad. Rootbooster vanwege de herpotting, en calmag voor wat ik gok dat er iets tekort is. Had pas water gegeven, maar omdat ze eerder vandaag herpot zijn dacht ik het nog een keer te doen om de nieuwe aarde vochtig te maken in de 11L pot. Licht op 75cm, 60%. Deze hoeft voorlopig niet op een hoger % neem ik aan?
    ~MeanoPheno

Comment

Nee 60%moet meer dan zat Zijn ik had ze de eerste weken op 25% en op een 30 cm hoogte

ik Zou een halve dosis groei voeding geven
      dus als ze zeggen Max 5 ml per l bv 2 ml op een l
      rootboostser is voor meer wortels toch en geen voeding en das net zo met cal/mag

ma das gewoon hoe ik het zou doen

Comment

• MeanoPheno
        MeanoPheno commented
        Editing a comment
        Zal er de volgende waterbeurt is een halve dosis groeivoeding bijdoen en zien hoe ze reageren. 12-13 dagen oud nu. Ja rootbooster en calmag zijn geen voeding, meer additieven. Maar dacht dat wat rootbooster fijn zou zijn na een verpotting voor snellere "hechting" aan de nieuwe aarde. Ik kruip erin, nog een fijne avond en tot morgen

• blawan
        blawan commented
        Editing a comment
        niets voeding tot een week voor de bloei.
        ik zet mijn led lamp op 25% dan 50-75% op groei en bloei op 100% op een 60-70cm

De gorilla zkittlez, 11L linksonder heeft lightburn, de andere hebben een verlichting in kleur. De enige die het goed doet, is de Lemon Kush 11L rechtsboven.
      Attached Files
      ~MeanoPheno

Comment

• blawan
        blawan commented
        Editing a comment
        Autos hebben eerste 3-4 weken geen voeding nodig buiten water. en de hoeveelheid moet ge zien met uw EC. autoflowers in groei moet de EC meestal 0.8-1.2 en bloei 1.2-1.8 en dan flushen 2 weken met enkel water.
        autos kunnen hoge EC niet aan . dus niet hoger dan 2.0

• MeanoPheno
        MeanoPheno commented
        Editing a comment
        Kunichika Ik heb ze nog geen voeding gegeven tot nu toe, daar begin ik over twee dagen mee als de boel weer uitgedroogd is. Thanks voor de input!

blawan Dat had ik al eerder gehoord! Bedankt voor de preciezere uitleg! De autos zijn die drie kleintjes vanvoor, de vier in 11L potten zijn photos.

• Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Hmmm volgens mij schrijf je niet in het mandarijns, immers in meerdere berichten dat je al iets van voeding hebt gegeven. En je aarde all mix en royal mix. Succes in ieder geval

Account mag verwijderd worden.

Thanks!
      ~MeanoPheno

Comment

• Haze smoker
        Haze smoker commented
        Editing a comment
        Euhmm ?? Watsupp ?

• MeanoPheno
        MeanoPheno commented
        Editing a comment
        Ik stop met proberen kweken, ik heb een goede locale kweker gevonden waar ik terecht kan voor kwaliteit. Helaas ben ik een druk persoon, en ik heb geen tijd voor mislukkingen. Tijd/geld, het is goedkoper om te betalen voor product dat goed is, dan zelf maar wat lopen aankutten. Iedereen die mij tips heeft gegeven, is vriendelijk bedankt!

• Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Accounts worden niet verwijderd. Anonimiseren kan evt wel. Maar je account is eigenlijk anoniem.
        Ik zou gewoon je wachtwoord vergeten

wat een rare gozer hier.
      begint over light burn en voedings zaken en het klopt niet.

als je al gewone potgrond hebt kom je voor AF al 3-4 weken zoet mee. en voedings heeft een AF niet veel nodig. de helft dosage. en lichtschema ka je aflezen van fabrikant. en je PH en EC regelen en niet te spastisch te werk gaan. en niet overwateren!!

Comment

Bezig...
    X