Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
vandaag dagje verlof, dus ideaal moment om de meiden eens goed te bekijken/ verzorgen,..
de voorste 2 eens uit het kastje gehaald, kan ik achterste eens goed bekijken.
hier en daar enkele bamboeprikkers in pot gestopt om de toppen wat meer te verspreiden, en enkele wat meer licht te gunnen.
ook hier en daar klein beetje blad gesnoeid, enkel waar de onderliggende topjes meer licht door krijgen.
wel terug veel verschil tussen de meiden.
rechtsachter zal het kneusje blijven.
in het begin had ze al “gerimpeld” blad
en op 1 of andere manier meer schrik om bij deze rot of schimmel te krijgen, topjes hebben andere kleur, ofwel is het inbeelding.
de dame rechtsachter terug nog redelijk zwaar( deze had deze week al problemen, te nat/ droog) enkel bovenlaag wat nat gemaakt.
als de enkel de bladpunten hangen, wijst dit toch op te nat? Of ben ik mis?
onder de andere 3 een kleine 2 l verdeeld.
morgen Miss terug een dagje vasten ofwel voeding.
nog enkele foto’s en dan straks lichtje uit,
en ik in men luie zetel.
zoals Remco al vermelde, eingelijk zou ik meer met lamp uit moeten kijken, of je mag met groen licht kijken bij donder?
want met lamp uit zie je veel beter het kleur van de meiden.
ec meten moet ik zeker gaan doen, ik volg kweekschema van plagron, en doe er altijd iets vanaf van dat ze aanraden, maar toch wel verbrande puntjes,.. het zij nu zo, volgende x beter
achterste rechts heeft heel ander uitzicht van toppen dan de andere, veel bruinder van kleur,..
zal ik in de gaten moeten houden?!
was al vanaf het begin het “kneusje”
Als je schema volgt en weinig extra toevoegt, zal de ec meter wss tonen dat je zelfs meer mag geven nog. Dus denk ik gewoon een plantje die moeilijker opneemt of minder nodig heeft. Es een cheese gehad die tegen niks kon van voeding... en idd stond er bij vermeld dat die strain weinig nodig had...
temp en lv ok.
al heb ik Geen idee hoe het is als de lamp uit is,
zo een meter die het doorgeeft aan smartphone staat ook nog op men verlanglijstje.
zou het kwaad kunnen om 1x te piepen in donkere periode?
meid rechtsachter is het kneusje van de groep.
had in het begin wat dikkere gerimpelde bladeren.
ook heb ik van deze de 2 kleine nodes verwijderd na een week of 2 bloei
Vandaag trouwens een dagje vasten ingelast, potten waren nog redelijk zwaar.
en nu,.. terug zoeken tussen al die black friday deals,.. hoe kan je nu nog gemakkelijk kiezen,
al die breeders, al die strains,..
je zou door de planten de toppen niet meer zien
Vision - new york diesel voor de smaak, Runtz - Zamnesia , voor de opbrengst. Maar of er bf deals zijn ervan weet ik niet. Verder heb ik nog geen goeie zonder herma of rotstreken gehad , en zou ik ook niet meedelen daardoor. Ik heb nog teveel in de frigo liggen waardoor ik niet met dit prpbleem zit
Dat word een lekker rokertje mooie toppen
Als het bij mij voor de helft zo goed gaat ben ik al tevreden heb ook dezelfde peanapple chunk
Dus word mooi om te zien hoe een ander
Het heeft beetje afkijken :p
Ik laat een zwenkventilator op de inlaten blazen.. helpt ook wel.. heb ook een flexibele slang ( zoals die witte van jou) van 3m in de uitlaat die ik in de andere ruimte laat uitblazen.
Was 10eurokes in de gamma (125mm) diameter.
dag 89 vandaag.
einde bloeiweek 5 of bijna 6? Nog eens goed terugkijken op foto’s wanneer bloei echt begonnen is.
sowieso moeten ze wel nog weekje of2/3/4?
temp en lv overdag ok, in donkere periode wrs iets minder, probeer verwarming in ruimte zo lang mogelijk aan te houden in donkere periode om lv omlaag te houden.
Met het afval?
Had wel eens boter willen maken, maar ook nog nooit gedaan,
Die ijshash idem,
Zal ik nog eens goed moeten uitzoeken of opzoeken hoe of wat
Thx voor de tip!
vandaag terug voeding.
de achterste hebben duidelijk minder last van overvoeding aan de puntjes te zien.
dus heb ik bij deze zelfde voeding aangehouden,
bij de 2 voorste iets minder.
verder doen ze het goed, niets speciaals te melden.
al meen ik te merken dat ze pukkels gaan vormen of foxtailen.
de rode/ paarse kleuren vind ik prachtig.
de kleine fluffy topjes schijnen perfect te zijn voor icehash , maar moet dit nog eens goed opzoeken , me inlezen.
we hebben nog 2a 3 weekjes .
om de trichomen te bekijken een goedkoop juweliersloepje gekocht via bol ( €7,45),
vandaag aangekomen,
en het werkt het beste van alles wat ik al gehad heb.
zelfs als ik het achter lens telefoon hou nog redelijk mooi zichtbaar.
Comment