Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Freedom1984 idd, de ene linksvoor is iets voor op de rest, ziet er ook een beetje anders uit. Rietslang, ik kijk vanavond om eens foto's te nemen zonder licht en zal jullie dan verwennen met close ups
Dus dag 42 zou de 7de week ingaan, als ik nog kan tellen tenminste
...de ene linksvoor was iets eerder dan de rest dus neem ik deze vanaf de eerste pruikjes om te tellen. Zo ben ik zeker niet te laat om te spoelen. Wiet die niet deftig gespoeld is trekt op niks en krijg je enkel koppijn van (Aan de lijve ondervonden met een plant die ik bijna niet gespoeld had).
Vandaag elk een beetje meer water, zo'n 700 ml.
EC 2.1 PH6.2 morgen weer vasten.
Ik heb alvast eens naar de trichomen gekeken...er zitten al melkwitte tussen...
De gele bladeren weet ik niet echt wat het zou zijn.
Tekorten? Aangezien de toppen mooi groeien denk ik niks dat ze iets tekort hebben...
Overvoeding? Denk ik ook niet want het begon niet aan de bladpunten...
Ik hoop dat het is omdat ze de herfst van hun leven beginnen te naderen.
Nu, zolang ze goed gaan ga ik er me niet veel zorgen in maken
Vandaag eens foto's genomen zonder licht en ik was eigenlijk aangenaam verrast
Nice toppen, begint er smakelijk uit te zien
Zag hier al een paar keer passeren wnr de planten rond deze periode geel werden, dit door een stikstoftekort komt wnr in veggie groei.
Toch goeie ontwikkeling en knap veldje, best dat er werd omgelegd.
Cannabisplanten doen niet aan herfst.
Als het blad geel wordt heeft dat een oorzaak.
Dit heeft veel weg van een magnesiumtekort of blokkade.
Een EC van 2 of meer vind ik ook vrij hoog, dat is iets voor week 7-8 bloei volgens mij.
36 dagen bloei, dus net 5 weken.
Al dat Green sensation kan ook nooit goed zijn, zo vroeg in de bloei.
Mgoed, ik ben geen Plagron-fan dus adviezen daarover laat ik graag aan anderen die ook Plagron terra/GS gebruiken.
Die sugar royal bij plagron is bijna onmisbaar , npk 9-0-0 . Vind nu niet terug of je dit gebruikt... en green sensation is anders dan bv. Biobizz fzo waar je maar 1 week mag geven in week 7, green sensation mag vanaf week 4 bloei tot begin vant einde, wel jammer dat t zoveel kost en je het zo lang moet gebruiken ook he.
Er zijn idd zoveel goede merken . Ik ga in de toekomst ook wel varieren. Eerst alle plagron opgebruiken, en dan es canna fzo proberen of iets anders nog...
Heb hier ergens eens iets gelezen met 3 flesjes en druppels...weet helaas de naam niet meer maar dat klonk wel interessant. Was iets bio denk ik... slechts een paar druppels per waterbeurt nodig. Nu, ik zoek even op.
Vandaag even met de "pro" stand van mijn camera zitten prutsen en dit levert deze foto's op
Ik zal mij dus Sugar royal moeten aanschaffen...ale hup, nog een flesje erbij
Ik zit dus blijkbaar met magnesium tekort, de toppen blijven er wel goed uit zien maar volgende kweek wil ik ze dus gezond houden tot op het einde. Moet wel zeggen dat dit mijn eerste kweek is waar ik lang gespaard ben gebleven van bladproblemen, dus we gaan erop vooruit
Ok...heb even de prijs bekeken van die Sugar royal...
37 euro via bol.com voor 100 ML
Ik denk dat ik toch maar eens ga uitkijken naar een andere voedingslijn want dit plagron verhaal wordt le net iets te duur. Ik ben tenslotte ook van de plagron aarde afgestapt en zie niet echt een verschil op dit ogenblik.
Sugar royal moet al vanaf 2e week tot einde , daarmee, ik kocht een liter, en geef tot op, denk niet dat het slechtkomt in 2 jaar...literfles kost wat maar je spaart wel uit hoor. Maar nadeel is idd houdbaar en je hangt er een eindje aan vast .
Ah, ok. Zou het nog de moeite zijn om dit nu nog enkele waterbeurten met voeding mee te geven? Of heeft dit nu geen zin meer en beter wachten tot mijn volgende kweek. Ik spoel graag op tijd vandaar
Ook op te lossen met wat langer groei mee te geven , ik zou afwachten op volgende ronde. Ik gebruik het graag , maar zonder lukt ook. Denk dan gewoon langer groenere planten.
Epsom werkt idd prima bij de juiste dosering, echter is de juiste dosering bepalen wel vrij lastig. Ik gaf op aarde 3 eetlepels per liter water, wachtte tot dat volledig opgelost was en gooide het water even door een koffiefilter om het niet opgeloste eruit te spoelen. Ik bleef tekorten houden dus wellicht was het nog te weinig. Vervolgens heb ik Calmag aangeschaft, 1ml/L gedoseerd. Probleem weg. En dat voor E2,95
Comment