Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x white widow onder HPS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Dag 68: dag 48 12/12 * 41 dagen bloei *

    Max temp 27 min 17
    Max LV 82 min 43

    Vandaag elk weer 700ml met Bloom en green sensation. EC 2 PH 6,2

    Nog 22 dagen te gaan ongeveer! Zal weer niet slecht worden denk ik maar we blijven verder "kloten" heb al veel geleerd alleszins! Waarvoor dank aan allen hier op dit medium! ♥️
    Attached Files
    Last edited by Zors; 23 November 2021, 10:17.

    Comment


      #92
      Dag 69: dag 49 12/12 *42 dagen bloei *
      (Update gisterenavond)
      Max temp 25 min 13
      Max LV 73 min 43

      Niks speciaals te melden. Nog een week of 3 te gaan ongeveer.

      Attached Files
      Last edited by Zors; 23 November 2021, 20:41.

      Comment


      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Ze zien er echt goed uit man, heb je 1week voorbloei gerekend?

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Mooie knotsen aan het worden, gaat lekker hier.

      • Zors
        Zors commented
        Editing a comment
        Dank U jep, een dag of 7 ong. Voorbloei gerekend

      #93
      Dag 70: dag 50 12/12 *43 dagen bloei *
      Max temp 25 min 13
      Max LV 83 min 42

      Vandaag weer elk een 700 ml water met Bloom en green sensation.

      Nog even geduld voor we gaan spoelen.





      Attached Files
      Last edited by Zors; 25 November 2021, 08:45.

      Comment


      • Zors
        Zors commented
        Editing a comment
        Ah, jawadde ben ik nooit echt de slimste in geweest, mijn excuses...ook even aanvraag gedaan om mijn vorige reactie te laten verwijderen, had het even misbregrepen.
        Last edited by Zors; 26 November 2021, 18:57.

      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Hoi Zors. Ik heb m voor je verwijderd hoor. Hopelijk de goeie, laat het ff weten. Anders zet ik 'm terug. De forumsoftware laat mij helaas niet precies zien welke comment op een post jij precies rapporteert, alleen dat die hier ergens bij post #96 staat.
        Je kan dat overigens zelf ook doen. Iedereen kan zijn eigen berichten verwijderen. Via de "wijzig" functie krijg je een optie om hem weg te doen.
        Groetjes.

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Plat WestVlams dingetje

      #94
      Dag 71: dag 51 12/12 *44 dagen bloei *
      Max temp 25 min 15
      Max LV 72 min 44

      Update gisterenavond
      Attached Files
      Last edited by Zors; 26 November 2021, 18:35.

      Comment


        #95
        Ik zat me af te vragen waarom je de lamp op die manier hebt hangen.
        Waarom draai je 'm niet een kwartslag?

        Met je pruik elke keer rond dat kroonsteentje is niet heel handig.
        Dan zit je zo in "12 tenten, 13 ongelukken".
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Zors
          Zors commented
          Editing a comment
          Ah, ik had ergens gelezen dat deze zo moest hangen...mijn voorkeur gaat idd ook naar hetgeen jij zegt dus zal dat in mijn volgende kast weer anders worden.

        #96
        Dag 72: dag 52 12/12 *45 dagen bloei * Max temp 24 min 15
        Max LV 72 min 42

        Update gisterenavond

        weer elk een 700 ML water met Bloom en green sensation.
        Vanavond weer een update met foto's zonder licht.
        .
        Attached Files
        Last edited by Zors; 26 November 2021, 18:35.

        Comment


          #97
          Dag 73: dag 53 12/12 *46 dagen bloei *

          Max temp 25 min 14Max LV 82 min 48

          Geen water vandaag, denk van voorzichtig te beginnen te beginnen spoelen, ongeveer nog 17 dagen te gaan waarvan de laatste 2 dagen geen water meer voor het knippen.
          Denk dat ze sowieso wat overvoed zijn maar wel magnesium tekort hebben...

          Ook even de meter tegen 1 van de potten gezet. Eens kijken hoe koud het daar word...
          Nu we zien wat eraf komt en we leren bij.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 12 photos.

          Comment


          • Zors
            Zors commented
            Editing a comment
            Dank U! Ben nog altijd onder de indruk als ik dit vergelijk met mijn eerste kweekjes

          • Zors
            Zors commented
            Editing a comment
            Wel enorm veel geleerd hier

          • Freedom1984
            Freedom1984 commented
            Editing a comment
            Mooie toppen! En zullen nog wel flink stuk zwellen

          #98
          Ben echt eens benieuwd wat deze kweek gaat opbrengen.
          Wat was er veranderd voor mij vergeleken met mijn vorige kweek...

          1. Potten dergelijk ingewaterd, niet zomaar water in gieten en een dag laten staan...
          2. Geen dure plagron grow mix aarde maar gewone DCM potgrond van de tuinwinkel.
          3. Eerste 3 weken geen water gegeven...dit mede mogelijk gemaakt door punt 1 uiteraard maar het was een leerrijke ervaring! Waarvoor dank!

          Vorige kweek zelfde manier gekweekt maar dan wel 1 keer geknipt, last toegepast, ook voor het eerst gecropt dan...was een persoonlijk "record" van 150gr...dit in 124 dagen.

          Nu was het de bedoeling om de platen met rust te laten, geen technieken...heb dan toch uit noodzaak moeten croppen.
          Zal wel 2 weken sneller klaar zijn, veel minder water en voeding verbruikt, en bijna geen werk aan.
          Ook veel snellere vegatieve fase, de planten waren veel sneller klaar om over te schakelen.

          Enkel nu nog de juiste voedingsstoffen zoeken die ik tekort heb of mss veranderen van voedingslijn we zie wel.

          Volgende kweek zal waarschijnlijk nog altijd in mijn schamele kastje zijn want het budget om te knutselen zit er nu even niet in...nu het werkt niet slecht.

          Jullie hebben mss ook al door dat het van mij allemaal wat basic is maar ik heb helaas de tijd niet om me daar elke dag uren mee bezig te houden, gewoon "ons" eigen voorraadje voorzien van kweekje naar kweekje enz...

          Bij deze wil ik jullie ook nog eens allemaal niet bedanken voor wat ik hier allemaal geleerd heb!

          Peace!

          Comment


          • Freedom1984
            Freedom1984 commented
            Editing a comment
            Ik veronderstel dat iedereen wel bijleert ieder kweekje?
            Ivm plagron aarde, ik betaal via bol, een zak royalmix voor €19 , zonder leveringskosten?

          • Zors
            Zors commented
            Editing a comment
            Ik had altijd 2 zakken nodig...

          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            @freedom84, 19eiro dan zitten de bezorgkosten al ik de prijs inbegrepen, slimmigheidke van bol

          #99
          Dag 74: dag 54 12/12 *47 dagen bloei *
          Max temp 22 min 12
          Max LV 80 min 45

          Straks weer elk een 700 ml met Bloom en green sensation, EC 1,9 PH 6,2.

          Zal denk ik bijna de laatste voederbeurt zijn aangezien ik nog ong. Nog zo'n 16 dagen te gaan heb normaal. Ik spoel liever op tijd dan te laat want dan is je wiet echt niet te roken.

          Weer foto's zonder licht vandaag, was net op tijd
          Ondanks de wat gele bladeren zien de toppen er goed uit vind ik.
          We gaan bijna trichomen beginnen kijken


          Attached Files

          Comment


          • Zors
            Zors commented
            Editing a comment
            Daar zeg je het, hydro, daar ken ik niks van maar zie dat eigenlijk niet zitten ook, al vind ik het wel een schitterende manier van kweken, zeker met zo'n eb en vloed systemen. Technisch allemaal heel vet maar niet voor mij.

          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Eerlijk is eerlijk.. als ik niet zo'n hekel had aan dat gesleep met aarde kweekte ik ook gewoon nog op aarde. Lekker eenvoudig, prima resultaten en absoluut smaakvollere wiet. Maar daar zit hem dan ook weer het nadeel, door de eenvoud zie ik soms dingen over het hoofd, en fouten ontdek je pas na dagen al dan niet weken. En hydro blijf je maar aan het verbeteren... dat is ook een dingetje

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Bio kweken Voorheteerst en aarde hergebruiken

          Dag 75: dag 55 12/12 *48 dagen bloei"

          Normaal ongeveer nog 15 dagen te gaan...als ik de "kweekkalender" mag geloven al weten we ondertussen dat dit een kwestie van afwachten is maar gisteren zal dus de laatste voedingsbeurt geweest zijn.
          De melkwitte trichomen zijn ondertussen al talrijk dus ga ik beginnen spoelen.
          als ik de foto's van mijn vorige kweek vergelijk is het moeilijk te zeggen als ik de vorige 150gr ga evenaren maar het zal er niet ver van zijn denk ik.

          Reeds aan het nadenken welke 2 soorten ik de volgende kweek zal zaaien...het zullen dus 2 soortjes worden, zonder snoeien, enkel croppen.
          Welke dit gaan worden is voorlopig nog een raadsel ​​​​​​​
          Attached Files

          Comment


          • Prspctr
            Prspctr commented
            Editing a comment
            Als ik het goed lees ben je bloei beginnen tellen 7 dagen nadat je de lamp op 12/12 hebt gezet. Zijn je plantjes zo snel pruikjes beginnen maken? Ik lees soms op het forum 2 of 3 weken bloei beginnen tellen na omschakeling.

          • Zors
            Zors commented
            Editing a comment
            Dan heb je goed gelezen. Was wel 1 plant, deze links vooraan die de eerste was...de andere 3 kwamen snel erna, zo'n dag of 2-3 later. Hangt ook af van welke soort je kweekt uiteraard dus 2 a 3 weken kan ook natuurlijk. Bekijk u mijn vorige kweek is de bloei ook niet zo snel in gegaan. Nu, een keer je ziet dat de bruine haartjes de overhand krijgen is echt gewoon een kwestie van trichomen bekijken en een oogstdatum plannen...die perfecte timing ed staar ik me allang 'niet meer op blind. Hangt allemaal af van hoe je kweekt ook...

          Dag 76: dag 56 12/12 *49 dagen bloei"

          Max temp 24 min 14
          Max LV 72 min 38
          ​​​​​​Met nog zo'n 14 dagen te gaan vandaag overgegaan tot spoelen met aangezuurd water van PH 6,2 EC 1,3 (kraantjeswater heeft nu eenmaal een hoog EC hier).
          Even de trichomen bekeken en ik heb zelfs al een eenzaam okerkleurig trichoompje gezien, voor de rest heel wat melkwitte en doorzichtige dus qua timing zal ik er niet ver naast zitten denk ik.
          Dit zal wel een snel kweekje worden
          Attached Files
          Last edited by Zors; 30 November 2021, 15:34.

          Comment


            Dag 77: dag 57 12/12 *50 dagen bloei" Dus normaal nog 13 dagen te gaan...

            Max temp 24 min 14
            Max LV 74 min 43

            Alles gaat zijn gangetje, nog even geduld en we kunnen weer knippen

            Echt benieuwd wat dit zal opbrengen. Vorige kweek 124 dagen, was 150 droge grammetjes...
            Nu 90 dagen en...???

            Sowieso zal ik mijn volgende kweek weer op deze manier doen, niet snoeien, enkel croppen.
            Is voor mij een heel aangename manier van kweken daar het nogal low maintainence is iets wat men van scrog niet kan zeggen. Nu, is elk zijn ding natuurlijk en iedereen kijkt voor zichzelf wat hem of haar het meest bevalt uiteraard maar deze manier vind ik heel doenbaar.

            ​​​​​​en het gaat snel blijkbaar ​​​​​
            Attached Files
            Last edited by Zors; 1 December 2021, 15:57.

            Comment


            • Freedom1984
              Freedom1984 commented
              Editing a comment
              Mooi! Zal smaken binnenkort.
              Die ene top rechts achter springt er toch uit, ofwel komt het door de foto.

            • Zors
              Zors commented
              Editing a comment
              Dank U! Er zitten idd een top of 2-3 die wat groter zijn maar je zal me niet horen klagen daarover!

            Volgende kweek zullen elk 2 van deze worden denk ik...
            Attached Files

            Comment


              Dag 78: dag 58 12/12 *51 dagen bloei" Dus normaal nog 12 dagen te gaan...

              Max temp 25 min 15
              Max LV 79 min 44

              Vandaag weer geen water, potten zijn nog redelijk zwaar en de grond voelt vochtig aan dus nog een dagje vasten. Morgen dan weer spoelwater.
              Attached Files
              Last edited by Zors; 2 December 2021, 20:55.

              Comment


              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Zors doe me eens een plezier, wil je svp je planten eens meten?

              • Tijnie82
                Tijnie82 commented
                Editing a comment
                Met wat voor reflector kap werk je als is vragen mag en met een gewone vsa of een evsa ik heb zelf een evsa met een road runner95%reflectie

              • Zors
                Zors commented
                Editing a comment
                Ik zal morgen eens meten. Denk dat het een gewone VSA is....de kap weet ik niet. Ik zoek het wel eens op

              Dag 79: dag 59 12/12 *52 dagen bloei" Dus normaal nog 11 dagen te gaan.

              Max temp 24 min 12
              Max LV 80 min 44

              Vandaag elk zo'n 700 ml aangezuurd water.
              Morgen terug fotos.

              Comment

              Bezig...
              X