Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mars Hydro TS-3000 Eerste indoor grow: 3x Auto-Bomb
Collapse
X
-
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Last edited by SmokeyBear; 12 September 2021, 11:33.Tags: Geen
- Likes 1
-
-
Mooie dames man!
Welke voeding gebruik je precies?
8ml/l zou met mijn voeding heel fors zijn, maar je dames zien er gewoon goed uit.
In mijn signature staat een linkje naar een topic dat nog wat beter uitleg geeft over hoe je foto's kan posten etc..
Veel succes deze ronde.
Comment
-
Ik gebruik momenteel Plagron Terra Bloom, Pure Zym, Power Roots en Sugar Royal. Vanaf volgende week wordt de Power Roots gewisseld voor Green Sensation.
Bedankt voor de tip, ik lees de link ff door.Last edited by SmokeyBear; 14 September 2021, 11:40.
-
-
Nederhigh ik gebruik 5ml Bloom, 1ml Roots, 1ml Zym en 1ml Sugar Royal per liter. Tot zover gaat het goed. Wat zijn de eventuele verschijnselen waar ik op moet gaan letten mbt overvoeding?
Comment
-
Ik heb geen verbrande puntjes, maar tegen begin bloei altijd gifgroen blad, donkergroen. Volgende x doe ik maar 4ml per liter meer in. Hangt af van plant tot plant. Maar je kan bijna niet overvoeden met plagron denk ik als je het schema volgt. Alles blijft binnen de perken. Succes verder, ook een subke gedaan !
-
Vandaag week 4 van de bloei begonnen.
Scrognet voor de volgende ronde is ook toegekomen. Snel een testfit gedaan; ziet er goed uit. Ik ga ze er nu niet meer tussen steken daar ik denk dat het meer kwaad dan goed gaat doen.
Een paar sfeerbeelden:
DSC_0116.JPG
IMG_20210917_213334.jpg IMG_20210917_213031.jpg IMG_20210917_213304.jpgAttached Files
- Likes 2
Comment
-
Comment