Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 4x mango lassie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    He Kunichika ...om even terug te komen op je vraag op Remco zijn verslag. Ik zou nu toch de eerste dagen overgaan op bloeivoeding. De pruikjes zijn er, nog klein maar ze zijn er klaar voor. Als de groei er reeds uit is uiteraard.
    Want dit is net een fout die ik veel gemaakt heb waardoor ik tekorten had. Nl. Bij de eerste bloeiharen, vroeger zelfs bij mijn eerste kweek had ik ze vanaf de klok op 12/12 bloeivoeding beginnen geven jawel!
    vandaar de tekorten, we zien haren en denken van oei, bloeien ...nee, ze groeien nog en hebben nog andere dingen nodig....ken de hele technische uitleg niet maar heb hier veel oever gelezen en geleerd!
    Ik heb de domste dingen gedaan qua kweken

    Dus heel belangrijk is, bloeiharen = voorbloei, geen bloeiV. / Pruikjes = bloei start, bloeivoeding, indien ze niet meer groeien.
    ​​​​​
    ​​​​​​​Sowieso ziet je kweekje er goed uit en het zal wel wel opbrengen, succes nog!

    Comment


      #62
      Ik heb gister eens geprobeerd om de planten een liter te voeren. Vandaag wezen kijken maar nu kruld het blad omlaag. Conclusie een liter per keer vinden ze veels te veel, zodra ze weer wat omhoog gaan staan en dan weer gaan hangen, niet krullen geef ik ze weer water. Het begint aardig door te komen dat water geven zonder tensios ofzo.

      Comment


      • Zors
        Zors commented
        Editing a comment
        Hier zelfde verhaal, ik geef nu een halve liter elke 2 dagen en het lijkt goed te gaan

      #63

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        HPS kweeklampen zijn nou eenmaal (van start tot oogst) de shit

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Dat geloof ik meteen, zouden het dan 2500watt lampen zijn aangezien ze er meters boven hangen?

      • Old dawg
        Old dawg commented
        Editing a comment
        Ik heb het programma niet gezien, heb wel foto's gezien van kwekerijen waarbij de lampen hoog hingen en dat waren van die plasma lampen

      #64

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


        #65
        De planten gaan goed, het lijkt alsof ze iets verkleuren. Ik ga langzaam over op bloeivoeding en over 2 weken de green sensation bijvoegen. En het lijkt zoals de gasten die vaker karma hebben gekweekt inderdaad de lage opbrengers te zijn. Kleine topjes helaas, ik vergelijk ze met andere verslagen die ook in derde week 12-12staan
        DSC_1521.JPG
        Screenshot_20211103-150615.png


        Screenshot_20211103-150635.png
        DSC_1523.JPG

        ​​​​​​

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ik zou nu al vollop starten met bloeivoeding, (meer P en K) en vanaf bloeiweek 5 GS meegeven. Ziet er goed uit, let op teveel voeding. Ze hebben gele bladpuntjes

        #66
        Ik hen ze de hele kweek maar de helft van de aangeven hoeveelheid gegeven. Zal dus nog minder moeten , en de GS dus meegeven na 5de week 12/12. Ze staan nu 3weken op 12 dus dan week 5 zoals ik hierboven al aangaf.

        Comment


        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Ka in zal eens eens alleen water geven tussendoor. En ja de kleine topjes helaas. Maar hopen dat het wel bom-weed word

        • Zors
          Zors commented
          Editing a comment
          Ik geraak zelfs maar aan de helft qua dosering als ik naar mijn EC kijk. Sedert ik dit doe veel minder bladproblemen. Die kleine topjes kunnen nog serieus zwellen, zelfs in de laatste week dus zou ik daar niet blind op staren. Ieder soortje bloeit anders. Dikwijls gedacht vroeger van dit word niks maar de laatste 2 weken kunnen wonderen doen.

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Daar komt ie nog achter ja

        #67
        Aanzwellen ben ik niet zo bang voor dat gebeurt wel, is alleen de omvang is wat klein zoals ik al eerder zei. Vergeleken met andere kweekjes zoals die van jou zors in de derde week bloei. Maar we gaan het zien

        Comment


          #68
          Fuckkk ik maakte zojuist de tent open, toen zag ik ineens wat "poeder" neerdalen op onderliggend blaadje. Dis toch een bal over het hoofd gezien. Ventilator was gelukkig stuk Maja, schade zal wel al gebeurd zijn. Plastic zakje gepakt om het blaadje heen gedaan en eraf getrokken. Na verdere inspectie van de andere planten kwam ik op een andere plant al een open bal tegen. Mijn vingers natgemaakt het resterende met 1klein banaantje zichtbaar er uit getrokken.

          Dit is wellicht een retorische vraag, maar is de kweek nu naar zijn gootje?

          Comment


          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            In mijn paar ronden had ik naantjes maar mss max 10 zaadjes over 300 gram, en kon ik toch grinder gebruiken. Zaadjes vielen eruit bij het drogen viel reuze mee! De feminised kant houd stand !

          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Pro Choice!!



            Hoe was jou kwali Wesley?

          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Shopwiet he , te vroeg om , maar genieten doe ik wel van de smaken, en er is wel wat gevoel ook. Echt weten of het minder was door de non fem kant kan ik dus niet weten...

          #69
          Je ik het is niet echt leuk, ik zal de moed er in houden. Ja ik heb ook al eens zaadjes gehad bij mijn auto's. De meeste vallen er inderdaad uit bij de drogen. Maar soms zitten er ook diep in de toppen. Maaja aangezien de toppen erg small zijn tja. Deze ronde zit niet echt mee
          o ja deze ronde maar geen ventilator gebruiken, voor het tegengaan van verspreiding stuifmeel.

          Comment


          • Zors
            Zors commented
            Editing a comment
            Zal mss niet je beste kweek worden maar er zal wel iets afkomen alleszins. Al blijft het klote... volgende keer beter!

          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Ik had er 3 gevonden in mijn Amnesia Lemonator. Huidige ronde, en al helemaal open en al.... Ik heb tot dusver geen zaad in mijn net geoogste superskunk, rest moet ik nog ondervinden.
            Wie fems kweekt krijgt daar ooit toch eens mee te maken, tis nie anders. Je kunt zoveel mogelijk stress voorkomen, en de beste genetica halen das alles, en dan nog kan het voorkomen.

            Geen ramp, toprot is veel erger. Ik ben gvd de helft van mijn Afghani kwijt

          • Ritagrasaf
            Ritagrasaf commented
            Editing a comment
            Ik ben alvast blij dat ik heb voort gedaan, qua zaad vorming valt het zeer goed mee…tot nu toe hopelijk bij u ook

          #70
          Schiet mij maar lek hoor, nog eens een inspectie uitgevoerd. Nog een stuk of 6gevonden paar open paar dicht. Toppen zijn echt miniem overal, bah bah. En waar ik. Of het meeste van baal is dat ik een bal heb gevonden waar en haartjes uit komen en 2bananen, die was overigens nog dicht.

          dus ja hoe de hell kun je als beginner nu het verschil zien als een Herma in een zaadbal dus de vrouwelijke en mannelijke delen bevat.
          DSC_1545.JPG
          Last edited by Kunichika; 6 November 2021, 20:19.

          Comment


          • Canaboid
            Canaboid commented
            Editing a comment
            Mooi klote.

            Zou alle oksels goed schoonmaken.
            Zit vaak tot het midden van de takken.
            Dan hopen dat niet te veel is geraakt.

            Zelf ook een keer stuifmeelontlading gezien en de schade viel best mee.
            Hopen dat het bij jouw ook zo is.

          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Ja dat ga ik straks ook even doen, ik had verwacht dat mijn eerste binnenkweekje genoeg zou opleveren totdat ik weer een autoflower rondje buiten kon zetten ik voorjaar. Maja we gaan het zien, zo jammer van deze strain.

          #71
          Hier nog wat foto's van de herma-karma-plantjes, ze hebben vandaag een dagje alleen water gehad 700ml pp. Morgen bloeivoeding en de eerste keer GS. de temperatuur en lv is in orde, ik hoop dat het zo blijft want ik ga deze kweek geen ventilator meer gebruiken. DSC_1548.JPG
          DSC_1549.JPG DSC_1550.JPG
          DSC_1551.JPG

          Comment


            #72
            Ik hoop dat de oogst meevalt. Ik zal een kaarsje branden.

            Comment


              #73
              De eerste weken van november sta ik altijd stil bij de wapenstilstand van de 1ste wereldoorlog. Jullie hebben wellicht de gedichten gezien die ik heb afgelopen week heb geplaatst En hebben gedacht wat is hij ineens veel berichten aan het plaatsen. En gedacht wat the hell is hij aan het doen.

              Deze oorlog word ook wel de vergeten oorlog genoemd. Omdat het na 100+ jaar ook ergens wel logisch is dat hij word vergeten, omdat er ook geen levende strijders meer zijn die mee hebben gevochten. En Neerland neutraal was. Maar oww oww wat hebben wij daar een grote vinger in de pap gehad.

              Morgen om 1100 uur is het weer zo ver( de wapenstilstand is om overigens om 0500uur getekend dus er is nog een paar uur door gevochten) vele zijn dan aan het denken aan carnaval maar het is ook de dag dat de wapenstilstand is getekend. En alle strijders van beide kampen eindelijk niet meer hoefde te vechten en leidden. Tja hoe moet ik het zeggen er waren toen erg veel strubbelingen in die tijd maar het doodschieten van pannenkoek FF was de druppel blijkbaar.

              Ook ik wist geen fluit van de 1WO totdat ik chauffeur werd van toen nog 1ste sgt ............. En wij in de vele uren onderweg over een hoop dingen hebben gepraat. Daarna ben ik over ve zaken anders gaan denken. Soms heb je iemand nodig die je woke maakt. Ook dit is deze tijd erg relevant.

              Word wakker mensen ik vraag niet om de boeken er op na te slaan.

              Maar deze "grap" begint aardig uit de hand te lopen. Al de indoctrinatie door naar de NPO en RTL te kijken. Dit is nog maar het begin wat ons allemaal te wachten staat!!!

              Dit hoort niet bij kweekverslagen thuis, maar hier kijken de meeste leden bij kweekverslagen. Dus vandaar ik deze hier plaats

              Comment


              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Van Sassoon? Die zijn goed man

              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Ja van meerdere, ken ze niet uit mijn hoofd

              #74
              ​​​​​De plants groeien gestaag door, topjes zullen inderdaad klein blijven, zolang ze maar goed zijn. En niet bestuifd of iets dergelijks
              DSC_1548.jpg
              DSC_1550.jpg
              DSC_1551.jpg

              Comment


              • Krisdc
                Krisdc commented
                Editing a comment
                Mooi man.. wou dat ik terug al zover was
                Ze zullen de laatste weken wel nog dikker worden. Mooie planten

              #75
              Een dagje geen water gegeven. Zo te zien vinden ze het niet leuk. De onderste helft van de plant is meteen slap gaan hangen en het blad is ook slap. Terwijl de bovenste helft nog schuin omhoog staat heel vreemd weer. Toch nog even een testje gedaan om de ene een halve liter te geven en de ander niks. Als de de ene straks dus weer overeind komt dan weet ik precies hoe ik water moet geven.
              DSC_1552.jpg
              Last edited by Kunichika; 11 November 2021, 15:25.

              Comment


              • Remco
                Remco commented
                Editing a comment

              • Rietslang
                Rietslang commented
                Editing a comment
                Toch geen zo een goeie karma die van genetics
            Bezig...
            X