Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

☆ Takketoellies Tententuin ☆ Sensi en Barney ☆ 3 ronden - 1 tent!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goedenavond vrienden en vriendinnen van de kweek!!





    Zijn we weer; ben een paar weken erg ziek geweest
    Eerst een pancreatitus aanval. Hop, ff een ketamine infuusje op de eerste hulp en drie dagen bijkomen bij zuster Esther en co. Mooi mens die Esther, werkt zich de tering met een glimlach op haar gezicht
    Toen de pijn wegtrok kreeg ik ineens pijn in mijn lies; dubbele liesbreuk. Zit er al maanden maar die pijn werd overheerst door andere pijnen. Nu broeit het alleen. Ook aar eens wat aan laten doen
    Eenmaal thuis weer aan de chocomel, cruesli met melk, toetjes... enorme pijn in darmen. Blijk ik lactose intolerantie te hebben!


    Tja; wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen


    Dankzij de blumats is het hele kweekgebeuren gewoon doorgegaan. Er is veel gebeurd in de kweekkamer




    VOORGROEIKASTJE


    Vorige post stonden er twee in; Skunk Kush en Purple Bud

    20221021_084928.jpg
    Nu staan er drie jongedames;


    20221021_084943.jpg
    Purple Bud


    20221021_084933.jpg
    Sensi Skunk


    20221021_084949.jpg
    Hindu Kush



    De Skunk Kush is verhuisd naar de Tententuin




    TENTENTUIN
    20221021_085106.jpg
    Vergeleken met vorige post is de Skunk Kush in de plaats van de Mimosa Orange Punch gekomen


    SENSI SKUNK
    20221021_085152.jpg
    Staat nu een paar dagen in bloei




    NORTHERN LIGHT
    20221021_085137.jpg
    Staat nu een paar dagen in bloei




    SKUNK KUSH
    20221021_085348.jpg
    Is nog in training, nog een weekje en dan begint de bloei ongeveer




    ALOHA OG
    20221021_085409.jpg
    Is bezig aan bloeiweek zeven ongeveer. Helaas wat toprot gevonden, drie toppen zijn verwijderd


    20221021_085517.jpg
    De rest is mooi aan het afbloeien. Volgens de boer nog een paar weekjes



    SHIVA SKUNK
    20221021_085809.jpg
    Staat een ruime week op spoelen. Ze is over twee weekjes klaar verwacht ik



    Mooie toppen, zonder rot gelukkig


    Dus....


    Ik denk dat volgend weekend de Purple Bud verhuisd naar de Tententuin, de rest duurt nog ff.
    Het is een leuk lijstje geworden

    Sensi Skunk
    Northern Light
    Skunk Kush
    Purple Bud
    Sensi Skunk
    Hindu Kush

    .. .... .... .... .... ..


    Van de Black Domina, Papi Chullo OG en de Mimosa Orange Punch komt nog een eindverslag. Mimosa is weer een toppertje







    GroteGroeten!!

    Attached Files
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Een echte prepper!

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Duchtig

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Pfff het zit je niet echt mee sterkte met herstel πŸ’ͺπŸ™ƒ...

    Goedenavond vrienden en vriendinnen van de kweek!




    Het is alweer weekend zag ik net, ongelooflijk. Ik vraag mij af waar de donderdag is gebleven?

    Goed, tijd voor een lang beloofde smaaktest. Ik moet opschieten want ze is al bijna op:


    PAPI CHULLO OG

    20221104_165639.jpg

    Een mooi wietje dat ondertussen goed heeft kunnen curen. De geur is echt superlekker en vult direct de kamer bij openen pot.

    20221104_165652.jpg
    Het zijn allemaal kleine topjes, er was geen hoofdtop meer over van deze dame na al het toprot geweld

    Bij verkruimelen zitten er allemaal kleine pitjes in de wiet, tientallen. Gelukkig zijn die niet volgroeid en proef je er helemaal niks van

    Nu we het over de smaak hebben: die is lekker, een erg fijne wietsmaak. Supermild voor het keeltje, erg belangrijk voor Takketoelli

    20221104_165738.jpg Trichjes zijn precies goed gerijpt met veel amber. Er zitten er niet zoveel op, wat deze wiet kwa potentie een gemiddeld wietje maakt. Erg lekker voor tussendoor, ook voor de smaak. In de vaporizer is ie heerlijk!


    De opbrengst was ondanks het verlies van alle hoofdtoppen prima: 61 grammetjes droog in de pot. Niks mis mee




    Drie stonetjes. Ze ruikt, rookt en smaakt lekker, maar zit vol pitjes en is niet zo potent. Een goed gemiddeld wietje, fijn voor overdag





    Grote Groeten!!









    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      zodra zaad in de maak ik gaat ze niet meer thc maken maar zich oo het zaad maken richten

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Das waar, al zal dat hier miniem zijn. De pitjes zijn nog geen twee weken oud, daarna is ze geoogst. Ben gelukkig nog geen echt zaad tegengekomen

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Mooie verschillende soortje smoore ze πŸ˜πŸ‘Œ

    Goedenavond vrienden en vriendinnen van de kweek!!





    Tweede smaaktest!



    BIZKOTTI MINTZ

    20221105_221307.jpg
    De Bizkotti Mintz is een oude bekende, en deze is van mindere kwaliteit als de vorige. Minder goede kweekomstandigheden, toprot...


    Bij openen pot komt een licht zure wietgeur je tegemoet...
    Mwaah, dat kan beter. Niet echt uitnodigend, of je moet daarvan houden. Er zijn Sour soortjes dus...
    Tijdje laten curen gaat veel doen hopelijk


    20221105_221235.jpg

    De wiet is erg compact en zit vol trichjes. Ze is iets te vroeg geoogst, weer een toprot dingetje. Ook nu nog vind ik toppen die er op het oog prima uitzien, maar met doorbreken zie ik een stofwolkje ontstaan

    'Stuifwiet' noem ik dat, en dat gestuif is dus schimmel. Die toppen gaan dus de klikko in


    Smaak is neutraal zeg maar, niet lekker niet vies. Ze is helaas erg scherp voor het keeltje. Ik hoop dat dat ook verbeterd na wat langer curen, anders gaat ze de olie in

    Het effect is wel oke, een lekkere relaxte stoned. Na de derde joint doe ik niet zoveel meer

    20221105_221248.jpg
    Ondanks de toprot en de wat mindere kweekomstandigheden heeft ze best nog wat opgebracht:


    Tromgeroffelderoffelderoffeldetrombomtrom:

    77 gram!



    Niet verkeerd. Maar dit wordt geheid minder met die stuifwiet



    Twee van de vijf stonetjes.


    20221105_221256.jpg
    Stuifwiet, scherp voor de keel, toprot, zuursig.... het kan beter allemaal. Een gemiddeld wietje dat goed is voor olie en of ijshash


    Er komen nog vier (!) smaaktesten aan!!








    Grote Groeten!!


    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Hier ook een neutraal wietje. Denk ook met het curen verbetering te zien. Oogt wel heel lekker he!

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Ik hou wel van zurige wietjes ja.

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      mijn lrmon h was ook niet te roken na oogsten effect was er wel maar na maand curen toch echt lekker geworden

    Goedemorgen vrienden en vriendinnen van de kweek!





    Tijd voor de volgende smaaktest, nog vier te gaan!



    BLACK DOMINA

    20221106_073241.jpg
    Dit is ook een dame die niet onder de beste kweekomstandigheden is afgebloeid. Mijn vorige Black Domina van jaren geleden was beter, al kun je dat nooit echt vergelijken he.

    Deze dame had nauwelijks last van toprot, één top tijdens de bloei, en met knippen niks gevonden.
    Vandaar de kleinere toppen, ik heb flink zitten zoeken

    20221106_073311.jpg
    De geur is niet zo bijzonder, maar zeker niet onaangenaam. Smaak idem eigenlijk. Het is een middelmatig wietje, niks bijzonders

    Effect is wel oke, een lekkere stoned. Er zitten niet zoveel trichjes op de wiet, maar wat er is is goed amber

    Grootste nadeel is dat deze wiet ook wat scherp voor het keeltje is, maar nog goed te doen. Geen gehoest ofzo

    De opbrengst was goed, 84 grammetjes droog in de pot!!


    Drie stonetjes
    Niet bijzonder, zeker niet slecht

    20221106_073329.jpg

    Ondertussen heb ik een grote voorraad wiet in huis, te groot, dus binnenkort ga ik ijshash maken met een paar ons wiet




    Grote Groeten!!









    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Alcohol is wel de manier; dan lossen trichjes op. Ik zou twee servetten natmaken met alcohol en deze op en onder het verstopte zeefdoek leggen, beetje naspuiten.

      Maar wat ik begrepen heb zijn op een gegeven moment de doeken gewoon 'op'. Ik heb van een kameraad 3 aliexpress zakken gekregen in ruil voor wat ijshash, en die zijn zo goedkoop dat ik die bij verstoppen gewoon weggooi.

      Nadeel van de ali zakken is dat de wanden (gekleurd stof) niet geimpregneerd maar gecoat zijn met waterafstotend materiaal. Daardoor zijn de zakken stukken stugger en dus lastiger in gebruik, en gaan daardoor ook minder lang mee. De duurdere euro zakken zijn dan veel fijner, en je weet zeker dat er geen coatingresten in je hash komt. Dat blijft met dat china spul toch in mijn koppie spoken.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Mooi setje bij mars of wedryer zien liggen. Overweeg ik dan wel weer want die ali zak ziet er eigenlijk af uit...

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Ziet er smakelijk uit geniet ze

    Jij kweekt gewoon keer op keer heel lekkere wiet waardoor je de lat qua kwaliteit elke ronde hoger legt.

    Ziet er behoorlijke πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ wiet uit hoorπŸ‘Œ

    ✌
    "Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always"

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Hahahaha, daar heb je helemaal gelijk in!! πŸ˜€

      Inderdaad; twee jaar geleden ofzo was dit een goede ronde geweest, met 4 stonetjes ofzo

    Goedenavond vrienden en vriendinnen van de kweek!!





    Terwijl hier buiten door sommigen al een aantal dagen flink nieuwjaar wordt gevierd is het hier binnen weer tijd voor een tussenstandje. Veel gebeurd weer in de kweekkamer!




    VOORGROEIKASTJE
    20221108_201529.jpg
    De Purple Bud heeft het kastje ondertussen verlaten, ongeveer een week geleden


    Sinds gisteren zijn er twee dames bijgekomen, een Northern Light en een Mimosa Orange Punch. Ze moeten nog opkomen maar dat komt goed


    20221108_201549.jpg
    Bekertjes vochtig nevelen en omgekeerd op de grond zetten scheelt enorm in het niet opdrogen van de grond, en dus is de kans bijna 100% dat ze opkomen

    Zodra ze opkomen gaat het bekertje weg, bevochtig ik de randen nog eens en gaat er een wit afdekplaatje over. Voor het oog en tegen uitdrogen, al moet ik toegeven dat het niet zoveel doet tegen dat laatste

    Hindu Kush
    20221108_201556.jpg
    Is getopt, en het is nu wachten tot de zijtakken lang genoeg zijn om getraind te worden. Zodra dat het geval is doe ik verpotten en gaat ze op 12/12 de Tententuin in


    Sensi Skunk
    20221108_201534.jpg
    Ook getopt, idem als de Hindu Kush alleen een weekje langer wachten





    TENTENTUIN
    20221108_203757.jpg
    Dat ziet er ineens weer een stuk rustiger uit he


    De Aloha OG en de Shiva Skunk hebben de Tententuin verlaten
    20221108_201920.jpg
    Sterker nog, ze zitten al gedroogd en al in de potten te curen!! Waan-zin-nig resultaat!! Maar daarover een andere keer meer.....


    NORTHERN LIGHT
    20221108_203810.jpg
    Supermooie veelbelovende dame weer!!

    20221108_203834.jpg
    Gaat erg goed, mooie toppen, mooie kleur.... werkelijk nergens kast van!! Dat is normaal bij deze dame, vorige keren was dat ook zo




    SENSI SKUNK
    20221108_203913.jpg
    Is een beetje bleekjes, krijgt volledige voeding. Dat is zeldzaam, maar de vorige keer was dat ook bij een Sensi Skunk, dus de volgende krijgt direct vanaf het begin volle dosering


    20221108_203922.jpg
    Ook hier mooie topontwikkeling. Er komt al een trichomen schijn over de bladeren heen, mooi man



    SKUNK KUSH
    20221108_203928.jpg
    Twee weken terug is mijn Ph meter kaduuk gegaan. Ik heb een aantal vaatjes op geluk afgezuurd, en dat is bij deze dame niet zo goed gegaan zo te zien

    20221108_203934.jpg
    Ze heeft (daardoor) ook voedingsperikelen, ik vind de topontwikkeling ook nog niet gaan zoals hoort. Wat ieler in net algemeen en gelere pistels. We zullen zien

    20221108_203954.jpg




    PURPLE BUD
    20221108_203857.jpg
    Is nu bijna uitgetraind, nog een week en ze staat in bloei




    .. .... .... .... ..


    20221108_203850.jpg

    Dus
    Nog ff en dan kan ik weer gaan verpotten, snel die lege plekken opvullen. Is toch erg zonde. Vandaar ook dat ik nu al nieuwe zaadjes gepoot heb, volgende keer wil ik niet zo lang wachten.

    Alle lv en temp perikelen zijn nu ook verleden tijd de komende maanden, en dat is goed te merken aan de dames. Alles gaat weer toppie








    Grote Groeten !!
    Attached Files
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ze krijgt wat extra ja en een beetje N

    • Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Die lst doe jij altijd wel mooi man.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Danke Monkey Man πŸ˜€

      Een scrog zonder rek is het doel, dan blijft og over
      Ik zal mijn trainen bij de volgende dames eens wat meer toelichten. Is een mengelmoesje van toppen, dieven, snoeien en omlaag binden.

    Goedenavond vrienden en vriendinnen van de kweek!!






    SMAAKTEST!!



    MIMOSA ORANGE PUNCH

    20221114_154102.jpg



    De Mimosa is een van mijn favoriete wietjes, en ook deze ronde stelt ie niet teleur!

    Het is een enorm compact wietje geworden, echte knuppelwiet!!
    Erg hard en misschien wel daarom geen rot. Erg mooi, ze is de laatste van de (vier) dames die te lijden heeft gehad onder het lv en temp van laatst

    20221114_153929.jpg
    De toppen zitten bomvol trichjes, daar kunnen er bijna geen meer bij lijkt wel. Minstens de helft daarvan is amber, hele velden vol

    20221114_153939.jpg
    Daardoor ook een erg potent wietje. Die moet je niet roken als je de hut nog moet poetsen, hehehe

    De smaak valt wat tegen; de vorige oogst had een erg lekkere sinaasappel smaak, deze heeft een vleugje zeg maar, een hint

    De lat lag dus ook wel erg hoog. Het is wel degelijk een lekker wietje!! Lekker mild voor de keel en een lekkere grondsmaak

    De geur is erg lekker, en erg sterk!! Die kun je niet zomaar ergens mee naartoe nemen, alles ruikt naar wiet dan

    Lekker man


    20221114_154026.jpg
    Al met al dus een erg fijn wietje, ondanks dat ze de laatste bloeiweken stilstond!

    Tromgeroffelderomtrombom:

    74 grammetjes!!!

    Prima oogst, op het oog lijkt het minder maar ze is erg compact en zwaar




    Vier van de vijf stonetjes, ech wel. Vijf als ze zou smaken als de vorige!
    Gewoon een topwietje



    ​​​​​​​

    Grote Groeten!!
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ziet er gruwelijk uit zeg. als ze niet zo sterk ruiken zou ik er een paar zetten want ze ziet er uit alsof ik daar prima op zou slapen. geniet er van

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Dankedanke!!

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Heerlijke poedersuiker der over πŸ’ͺ😁

    Goedenavond vrienden en vriendinnen van de kweek!!





    Tijd voor een kijkje in de kweekkamer, laten we maar direct beginnen!



    VOORGROEIKASTJE

    20221115_200523.jpg
    De Hindu Kush heeft het kastje verlaten, de Northern Light en Mimosa Orange Punch zijn ondertussen opgekomen



    Sensi Skunk
    20221115_200531.jpg
    Deze gaat over een dag of vier verpot worden


    Northern Light en Mimosa Orange Punch
    20221115_200535.jpg






    TENTENTUIN

    20221115_200827.jpg
    De Hindu Kush is er dus bijgekomen, en de Purple Bud staat ondertussen bijna in bloei. De rest is alweer bijna op de helft


    NORTHERN LIGHT
    20221115_200934.jpg
    Gaat echt goed, niks op aan te merken. Mooi groen en goeie topontwikkeling!


    20221115_200941.jpg
    Mooi man




    SENSI SKUNK
    20221115_200951.jpg
    Is wat bij aan het kleuren sinds ze volle dosis krijgt, en de toppen zijn ook hier flink aan het zwellen!


    20221115_200958.jpg
    Mooie trichjesschijn over de bladeren, dat beloofd wat


    20221115_201010.jpg





    SKUNK KUSK
    20221115_201030.jpg
    Aangetaste bladeren blijven vergelen, maar voor de rest gaat ze prima. Ook hier mooie toppen zo vroeg in de bloei


    20221115_201040.jpg
    Mooi man





    PURPLE BUD
    20221115_201021.jpg
    Nog een paar dagen en dan staat ze in bloei. Zo te zien gaat ze mooi gelijk komen met de rest




    HINDU KUSH
    20221115_201043.jpg
    Aan de training nu, staat sinds gisteren in de Tententuin




    .. .... .... .... .... ..




    20221115_200841.jpg
    Nog één lege plek, die volgende week opgevuld gaat worden. Het gaat erg goed, dit is een fijne kweekperiode. Niet alleen kwa handelingen (alleen beetje trainen en de vaatjes vol houden) maar ook kwa lv en temp. Lv zit rond de 45% dus geen toprotgevaar. Dat zal de komende maanden zo blijven in mijn kweekkamer, mooi man








    Grote Groeten!!


    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Zeker fijn dat de winter weer start....

    Goedenmiddag vrienden en vriendinnen van de kweek!!




    Tijd voor weer een eindverslagje, dit keer van de Shiva Skunk

    20221122_160553.jpg

    Skunk dus, mijn favoriet, en deze voldoet aan alles wat ik lekker vind aan een skunk!! Wat is dΓ­t een lekker wietje zeg!!



    De hele ronde stond ze rechtsachter in het hoekje weggedrukt door haar veel grotere zusjes. Het was een erg slap iel plantje, waarvan de takken zowat allemaal opgebonden moesten worden. Leek wel een stek


    20221122_160430.jpg
    De toppen hebben een wat open structuur, er zit niks compacts aan. Ze is daardoor (?) al het toprotgeweld bespaard gebleven; één topje als ik mij goed herinner


    20221122_160459.jpgVol trichjes, en flink wat amber ertussen. Sommige grotere toppen hebben een paarsige tint, erg mooi



    De geur is FANTASTISCH!!!

    Manmanmanman subliem gewoon, echt. Ik zit soms minuten lang te snuiven, niet overdreven.
    Als ik mijn potje opendraai bij vrienden gaan direct de kopjes vragend mijn kant op: waar heb je dΓ­Γ© vandaan??!?


    Skunk!!! Echte skunkgeur, aardse aroma's, lekker kruidig... het prikkelt ook mijn neus; ik moet bijna altijd niezen als ik hier een jointje van draai


    20221122_160526.jpg
    De smaak is idem als de geur, een van mijn lekkerste skunk ooit!
    Je proeft deze wiet echt op de tong, heel bijzonder

    Het effect is wat je van een goede skunk mag verwachten: een heerlijke relaxte stoned, een echte bankhanger, maar niks apathisch ofzo. Lekker voor fietstochten!!



    Tromgeroffelroffelroffelroffelroffeldetrom:

    84 gram!!


    Gaaf, maar ik weet dat er veel meer in deze dame had kunnen zitten. Ze is ook niet zo compact als ik graag zie. Beide niet zo spannend, maar dus niet perfect. Volgende keer beter




    vier van de vijf stonetjes, en dan dichter bij de vijf. 4,8 zeg maar



    Skunk van Sensi: goed man. Zo goed dat ik ze weer besteld heb laatst met zwarte vrijdag

    Als je ooit besteld op de Sensi site: ga gewoon altijd voor de soorten met gouden bekertjes, die zijn ook echt allemaal super. Sensi Skunk, Shiva Skunk, Northern Light... allemaal goud

    20221121_112504.jpg
    Er komt nog één eindverslagje aan, ik heb het beste voor laatst bewaard. Jawel, het kan nóg beter








    Grote Groeten!!











    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      leuk om te lezen dat er zo’n topper tussen zit. mocht ook wel na zoveel pech met rot. geniet er van

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ja had wat pech Takketoelli maar het zaad van Sensi ontkiemt ook niet zo goed.

      Remco die Nothern Lights van Sensi heb ik recent geoogst en een onsje van opgerookt maar vond het wat tegenvallen, zeker geen wietje dat zich onderscheidt wat mij betreft, alleen qua prijs.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ik vind die erg goed, een van de beste. Ontkiemen idem.
      Zo zie je maar he πŸ˜€

    Goedenmiddag vrienden en vriendinnen van de kweek!!





    Laatste eindverslag, dit keer van de Aloha OG!!



    20221123_132836.jpg
    Dit wietje maakt de hele toprotronde goed, in kwaliteit en kwantiteit!!


    De Aloha OG was een grote sterke dame met flink wat toppen. Ze werd zo groot dat ik de vier hoofdtakken af heb moeten knippen! Dat zorgde er wel voor dat de rest flink begon te zwellen en ik moest hier en daar wat opbinden


    20221123_133050.jpg
    Als je de pot opent komt je een heerlijke wietgeur tegemoet, en ik moest direct denken aan de Blue Sunset Sherbert. Zowat exact dezelfde geur, zover je dat met maanden ertussen kunt zeggen.
    Nodigt echt uit tot roken!



    20221123_133134.jpg
    Uiterlijk is super, een mooi normaal compact wietje vol met trichjes. Plakt een goeie, veel amber. Mooie kleur groen ook, met een zilver/amber schijn


    20221123_133117.jpg
    Smaak is erg lekker; een sterke smaak, heel licht voor de keel, kruidig... erg fijn eerlijk wietje zeg maar, alles klopt!


    Effect is goed, niet overdreven stoned. Een erg fijn wietje om de dag mee te beginnen!
    Ook een erg fijn wietje om de dag mee te eindigen trouwens, en alles ertussenin

    20221123_133101.jpg

    Roffeldetromgeroffelderoffelroffeldetrom:

    143 gram!!!


    Wauwzers, bijna een record!! Als ik geen toprot had gehad had ik die nu gehad. Record van één plant is 168 gram, een Sensi Skunk.

    Errug gaaf dat wederom de fijnste wiet ook de hoogste opbrenger is!! Vier bomvolle potten!!

    20221123_133107.jpg
    Deze wiet ga ik zeker nog een keertje zetten





    Vijf van de vijf stonetjes, wiet als deze wil ik elke ronde wel kweken. Ik denk ook niet dat ie gaat vervelen zoals je soms hebt met een wietje

    Enigste min is de toprot geweest, maar dat hoorde gewoon bij de tijd van het jaar. Volgend jaar gaat het weer rotten, net als vorig jaar. Gewoon verlies voor lief nemen en genieten van wat je hebt!!







    Grote Groeten!!
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Ziet er okk zeer smakelijk uit πŸ‘Œ

    • giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Flinke score!

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Bedankt!

    Goedenavond beste vrienden en vriendinnen van de kweek!!






    Tijdje geleden, gezondheidsperikelen zullen we maar zeggen. Aanvalletje alvleesklier gevolgd door een hevige griep, een scheurtje in mijn elleboog en een dubbele liesbreuk voor extra ongemak...

    Enfin, de plantjes gaan gewoon door....



    VOORGROEIKASTJE

    20221203_202642.jpg
    Links een Mimosa Orange Punch, rechts een Northern Light. Hier nog voor toppen


    20221203_202648.jpg
    Mimosa Orange Punch


    20221203_202654.jpg
    Northern Light



    20221203_202902.jpg
    Getopt



    TENTENTUIN

    20221203_203855.jpg
    Het eerste wat opvalt is die lege plek. Ik heb de tententuin de laatste tijd twee keer kunnen openen, vandaag meegeteld. De eerste keer zag ik direct dat de Sensi Skunk zich niet gedroeg als een Sensi Skunk. Veel kleine dingetjes die samen opvielen. Ze bleek een herma te zijn; vol met ballen. Nog niks geopend gelukkig, maar hup de Tententuin uit


    SENSI SKUNK
    20221203_204051.jpg
    Bloeiweek 7 is bijna afgerond. Bijna klaar volgens de boer, volgend vaatje nog een dosis Green Sensation en dan kan ze alweer op spoelen


    20221203_204101.jpg
    Erg mooi wietje weer!!




    NORTHERN LIGHT
    20221203_203923.jpg
    Ook zij is bijna klaar met bloeiweek 7. Bijna klaar volgens de boer, volgend vaatje nog een dosis Green Sensation en dan kan ze alweer op spoelen. Door de gs zijn de bovenste toppen begonnen te vossestaarten

    20221203_203937.jpg
    Ook zijn deze toppen wat uitgedroogd; ze heeft net als alle dames wat last van een hoge temp lage lv combi. Beetje kanoblad ook



    20221203_204039.jpg
    Maar iets lager zitten erg mooie topjes, geen fluff te zien




    SKUNK KUSH
    20221203_204143.jpg
    Blij verrast toen ik haar zag!! Wat een dikke vette toppen!


    20221203_204223.jpg
    Mooi man



    20221203_204151.jpg




    PURPLE BUD
    20221203_204110.jpg
    Nog geen Purple, en nog maar heel weinig Bud. Ze staat nu pas twee weken in bloei, dus dat beloofd wat!

    20221203_204133.jpg
    Ze heeft wat tekorten en is niet perfect getraind door mijn afwezigheid, maar ze komt er wel weer bovenop




    HINDU KUSH
    20221203_204230.jpg
    Ook zij is slecht getraind, maar valt nog wel mee. Ze begint nu net te bloeien

    20221203_204237.jpg


    Dus


    .. .... .... .... ..


    20221203_204402.jpg
    Nieuw zaad staat op het punt van ontkiemen, morgen gaan ze de grond in. De rest verder alleen een beetje voeden de komende twee weken

    20221203_203909.jpg

    20221203_204250.jpg

    Mooi man








    Grote Groeten!!
    Attached Files
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      foxtails door de green sensation lijkt me eerder een gevalletje licht stress of genetica

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ai , alles ineens. Hoop dat de pijn meevalt en je goed hersteld.

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Next level growing
      Nice hoe je de kleintjes afdekt, veel beterschap, gewoon proberen genieten nu van de ganja en ev pijnstillers.
      Goed herstel ja!

    Een voorspoedig herstel gewenst, de planten staan er gezond bij!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Bedankt kameraad! πŸ˜€

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      sterkte kerel

    Goedenmiddag vrienden en vriendinnen van de kweek!!






    Ik begin weer een beetje goeie zin te krijgen, het is allemaal erg klut en kote geweest de laatste weken. Nu alweer een weekje zonder pijn en dat doet wonderen. Wereld is ineens weer een stuk mooier


    Dus





    VOORGROEIKASTJE

    20221211_222133.jpg

    Er zijn er twee bijgekomen, een Jack Flash en een Banana Frosting. Ik kan niet meer aan lightmix komen, wel nog aan growmix. De plaatselijke boerenbond stopt met plagron gvd.
    Ik heb de grond gemengd met het laatste restje lightmix, maar de zaailingen staan in te zwaar bemest grond. Dat is nog ff afwachten hoe dat gaat

    Dat wordt in de toekomst mengen met zandgrond


    Mimosa Orange Punch
    20221211_222138.jpg
    Gaat deze week verpot worden, in growmix dus. Daar verwacht ik been problemen bij, misschien zelfs beter zo


    Northern Light
    20221211_222141.jpg
    Deze dame gaat overmorgen verpot worden, loopt iets voor op Mimosa



    Banana Frosting
    20221211_222145.jpg
    Weekje jong nu


    Jack Flash
    20221211_222155.jpg
    Deze gaat het kastje uit. Heeft vervormd mismaakt blad, genetisch dingetje. Dat gaat nooit wat worden, nieuw zaad gaat straks de filter in




    TENTENTUIN

    20221211_221853.jpg
    Links is het herfst, midden nazomer en rechts een lastige lente



    NORTHERN LIGHT
    20221211_221905.jpg
    Staat een weekje op spoel nu. Foto is van ervoor; maar ondertussen is er veel blad verwijderd. Als ik start met spoelen knip ik al het blad waarvan de steel zichtbaar is eraf. Krijgen de onderste regionen wat meer licht de laatste weken

    20221211_221918.jpg
    Wachten op amber. Blad is al amber



    SENSI SKUNK
    20221211_221938.jpg
    Is wederom een toppertje, dat zie ik nu al. Bijna klaar, eind van de week wordt ze geoogst. Hier en daar wat amber

    20221211_221945.jpg
    Erg mooie dikke knoppen van toppen!! Heel compact en ze ruikt heerlijk



    SKUNK KUSH
    20221211_221951.jpg
    Beste van beide werelden; dikke Kushkegels met een sterke skunk geur. Dit wordt misschien wel een nieuw record, zeker een 150 gram
    Heeft haar tweede dosering Green Sensation net gekregen, nog een kleine maand en ze kan geoogst worden!!


    20221211_222004.jpg
    Erg mooie dikke vette toppen, niet erg compact maar vol trichjes!




    PURPLE BUD
    20221211_222012.jpg
    Heeft een beetje last van voedingsperikelen, maar begint toch wat aan te zwellen nu


    20221211_222018.jpg
    Nog niks Purple aan deze Buds




    HINDU KUSH
    20221211_222027.jpg
    Heeft toch flink te lijden van mijn afwezigheid door ziekte een tijdje terug. Heeft een flink voedingstekort wat niet meer goed komt. Ze zal oogst geven, maar alles wat minder zeg maar


    20221211_222032.jpg
    Och ja, als ze maar lekker gaan smaken is alles goed. Ze krijgt een hogere dosering voeding, voor de rest zal ze het zelf moeten doen



    Dus


    .. .... .... .... .... .... ..





    20221211_222045.jpg


    20221211_222039.jpg
    Volgende week is het oogsttijd! En dus ook weer verpottijd. En zaaitijd. Vanalles wat, leuk man









    Grote Groeten!!

    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      mooi te lezen dat het beter met je gaat. gezondheid is alles. kan je die overbemeste niet wat spoelen vooraf of is dat moeilijk te doseren?

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Spoellen werkt volgend mij niet heel veel je kan dan beter mixen met andere grond

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      atmosphere spoelt ze grond ook altijd zo spoel je dr veel voeding er uit maar moet je wel erg goed spoelen heb je gelijk lage ec grond

    Ligt toch niet weer in de kreukels!?

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      De kreukels = de kliko ??
      Zacht taaltje toch

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Lappenmand dan?

    Takkie?

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Die ligt bij de he ma.

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Goede pentie's volgens de reclame

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Hahaha Rrepell
Bezig...
X