Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

☆ Takketoellies Tententuin ☆ Sensi en Barney ☆ 3 ronden - 1 tent!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dat heb je maar weer mooi voor elkaar man , zoals je zelf al zei beetje bij beetje, relaxed
    Ga zo door...de groeten

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Bedankt!!
      Ik kan het iedereen aanraden zo te kweken!

Oorspronkelijk geplaatst door Takketoelli View Post
    20220310_181313.jpg
    Effect is echt zwaar, je voelt dat de oogjes wat dicht gaan zitten. Een heftige stoned, heerlijk.
    En als je gaat vrijen dan blijf je glijen, zoals Def P dat ooit zong]
    kings plantage word een ravage!!!!

Wat een heerlijke muziek vroeger, ik heb de posse vaker zien optreden. Laatste keer was hun afscheidsgroet dat is nu ook al 15,jaar geleden ofzo. Maar de teksten blijven altijd nog hangen!!!

Comment

• Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Hier ook 2 keer in dezelfde muziektempel, de fenix. Maar dan jaren uit elkaar qua shows

• Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      De Fenix, dat is tegenwoordig de Volt en heeft veel van zijn charmes verloren. Daar heb ik de OP ook een keer gezien. Verder op Pinkpop, Lowlands, Solar, nog wat kleinere festivals en clubs, altijd een leuk feest ! Kwam Pascal een paar jaar geleden tegen hier in de buurt in een club, toen waren er nog meer optredens van o.a. Rico & Sticks en Opgezwolle maar eerlijk gezegd vond ik Pascal er maar een beetje verloren bij staan, het was net of niemand hem herkende. Ben maar een handje gaan geven, vond het een beetje zielig voor hem. Hij schildert tegenwoordig veel ; https://defp.nl

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Vooral zichzelf.

Ik drop hen even hier, beter dat ze niet echt commercieel zijn gegaan, ja een of 2 tracks laat in hun carrière voor even te cashen. Begin van de Nederlandse rapscene https://youtu.be/LLVbau2_CK8

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Tja voor rappers die niet commercieel waren verkochten ze genoeg. Maar ja, de fans geloofden het en dat is wat verkoopt. Heb Osdorp een paar keer live gezien, zelfs een avond met hen gehangen. Was erg leuk! Def-P rookte joint na joint.

Juist ja, maak pure shit dan blijft de aanhang. Ik heb Def eens ene doorgephaast toen hij geen slaap tot Osdorp deed. Te gek

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      NEUK!
      Die waren ook erg vet

JE BESTE VRIEND; DE POLITIE!!

"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Is goed doorheen te bijten!

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Op zich wel, alleen te lang. Een intro van een minuut in een nummer van 2,5 minuut zou ik anders doen. Maja, ik heb dan ook geen hit gescoord

• Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Neuk was afgelopen optreden, bij een kroeg van een maat van me. Niks voor mij dit ghehe

Goedemorgen samen

Sterke tas koffie dit, wow

Ondertussen zijn de Blue Sunset Sherbert stekken en de Big Bud geoogst, gedroogd en de potten in gegaan!

BLUE SUNSET SHERBERT

20220411_085651.jpg
    Beide stekken zijn samen de pot in gegaan. Er was veel fluff aan de dames, wat te verwachten was aangezien ik ze gewoon hun gang heb laten gaan. Geen gedief niks.

Wel heb ik één van de twee dames getopt. Er was een te verwaarlozen verschil in gewicht tussen de twee (16 gram) maar de getopte dame had dus twee mooie dikke vette toppen ipv één

Er is geen verschil tussen deze wiet en de wiet die van de moeder afkwam; tis een erg lekker mild wietje, zacht voor de keel en een relaxte stoned. Beetje Skunkie

Drie van de vijf stonetjes. Misschien zet ik haar ooit nog een keertje, wie weet. Ik ga liever voor de vier of vijf stonetjes uiteraard, maar drie is prima

Roffeldetromgeroffelroffelrofroffeldetrom:

96 gram!!

Wow, dat is echt boven verwachting!! Hier zit wel alle fluff bij, wat overigens ook prima te roken is

20220411_085702.jpg
    Maja, als je ook deze toppen kunt roken is de keuze niet zo lastig he

BIG BUD

20220411_085436.jpg

Ah, daar is ie weer!!

Derde keer dat ik een Big Bud heb geoogst, een erg lekker wietje. Blijkt ook nu weer, rookt nu al heerlijk weg. Dat belooft wat na het curen. En met de voorraad die ik nog heb staan gaat dat curen wel goed komen. Eindelijk eens flink wat wiet over aan het eind van een ronde!!

Het is weer een echte Big Bud hoor: heerlijk wietje, echt een lekkere pure wietsmaak. Geen fruitjes ofzo maar wiet
    Zacht voor de keel, nu al. Das mooi
    Erg fijne stoned, lekker relaxed en nog goed in staat om het huisje te poetsen ofzo. Er zat ook hier (te) veel fluff aan eerlijk gezegd. Toch maar rigoreuzer dieven in het vervolg

Ook deze dame krijgt drie stonetjes. Een superfijn wietje die je de hele dag door kunt roken als je dat zou willen.
    Ik denk dat deze wiet nog flink verbeterd met de tijd!

20220411_085452.jpg

Tromgeroffelroftromgeroftromtrom:

92 gram!!

Das een mooi resultaat!!

20220411_085937.jpg

Zes soorten wiet in de voorraadkast, zeven en acht komen eraan!!

20220411_085744.jpg
    Vandaag gaan we weer aan de olie

Comment

• KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Mooie weedi lekr opbrengst geniet er vanπŸ₯³

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Bedankt allemaal!!

De Big Bud vooral is super!!

• kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Je maakt er altijd een fijn verslag van Toelli
      Ook je rookverslagen met stonetjes waardeer ik erg, dankzij jouw eerdere verslaggeving zet ik volgende ronde onder andere de super skunk van sensi seeds neer

Goedemorgen vrienden en vriendinnen van de kweek!!

Volgens mij is de lente nu echt begonnen hoor, wat een prachtig weer de laatste dagen. In mijn Tententuin is het altijd lente, enigste wat veel veranderd is de lv. Van 77% naar 32% in twee dagen!

VOORGROEIKASTJE

20220417_220328.jpg
    Stuk minder druk nu.
    De twee Jack Herrer en de twee Master Kush stekken zijn alle vier verhuisd naar de Tententuin

20220417_220337.jpg
    De beide Sensi Skunk stekken heb ik verpot naar 3 liter potjes. Ik weet nog niet wat ik hiermee ga doen, we zien wel. Ze begonnen zoveel te drinken dat het stekpotje het niet meer aankon, dus verpot

20220417_220332.jpg
    Afghan Skunk van Huismerk is geen goed zaad meer. Als gratis erbij gekregen, en ook deze ontwikkeld zich als "frommelwiet". Uiteindelijk geen slecht wietje, maar erg lastig te trainen en ze gaat erg traaaaaaaaaaag
    Ze is nu al vijf weken oud, andere soorten zijn op dit punt na een week of drie

20220413_173713.jpg

TENTENTUIN

20220417_220431.jpg
    Alles weer groen! De Afghan Skunk en de beide Biskotti Mintz hebben de Tententuin verlaten. Sterker nog, ze zitten al in de potten! Gaat hard dat drogen, met een lv van 32%...

JACK HERRER
    20220417_220523.jpg
    De Sativadiva heeft 50 tinten groen, en is mooie toppen aan het maken. Ze ziet er niet echt gezond uit met dat bleke blad, maar het gaat best goed verder. Ik heb altijd veel moeite om sativa's goed te laten bloeien, nu lukt dit in ieder geval beter als normaal

20220417_220535.jpg
    De pistels zijn wel een beetje aan het verkleuren maar het ziet er niet uit alsof ze aan het opdrogen zijn ofzo

NORTHERN LIGHT
    20220417_220440.jpg
    Beetje een calciumdingetje, niks spannends vindt ik. Ze krijgt een wat hogere dosis voeding als normaal, en ze kan dat goed aan

20220417_220445.jpg
    Mooie toppen

20220417_220450.jpg

MASTER KUSH
    20220417_220618.jpg
    Ze steelt de show op het moment. Mooie dikke toppen, gelijk of al groter als de rest die langer in bloei staan

20220417_220624.jpg
    Erg veel blad en compact met stevige takken!

20220417_220629.jpg

SENSI SKUNK

20220417_220547.jpg
    Grote dame met erg veel toppen. Mooi man

20220417_220557.jpg
    Ze heeft veel sativa eigenschappen dit keer, dat was de vorige keer anders. Er lange internodes

20220417_220604.jpg
    Ze staat op het punt om in bloei te gaan

HET KWARTET VAN TAKKETOELLI

20220417_220639.jpg
    En ineens is er weer een kwartet in mijn Tententuin! Stekken dus dit keer; twee Jack Herrer en twee Master Kush

20220417_220648.jpg
    De grootste is een Jack Herrer die al een week op 12/12 staat, de rest staat sinds gisteren op 12/12. Ik verwacht dat ze allemaal op ongeveer dezelfde hoogte uitkomen, en anders zorg ik daar wel voor met verhoginkjes en verlaginkjes

Veel van de onderste zijtakken zijn of worden nog weggediefd, ik wil gepopte lollies zeg maar. Of iets wat daar een beetje op lijkt

.. .... .... .... .... ..

Nou
    Dus nog één lege plek op te vullen, gereserveerd voor de Afghan Skunk. Normalerwijze zou die er nu dus al in kunnen maar tis dus weer een frommelsoortje. Dat duurt nog zeker een week voor ze de Tententuin in kan
    20220417_220701.jpg
    Vorige ronde nog gezworen om nooit meer handmatig water te geven, nu heb ik er weer vier staan.... ff mijn ergenissen met die twee Bizkotties dus niet weghalen maar verdubbelen. Slim. Misschien moet ik dit soort beslissingen nuchter(der) nemen??!? Hehehe

Tja, tis ook alleen maar voor de leuk dat kwartet. Ik lach mij kapot af en toe

20220417_220711.jpg

Deze dame is ook weer volledig de oude, vandaag laatste dag medicatie. Krijgt sinds gisteren weer brokjes wat goed gaat. Ze wil de kweekkamer op maar dat mag dus niet. Aangezien ik goed moet luchten op de kamer heb ik ooit een rek gemaakt

20220413_213041.jpg

Vijf stonetjes! 'Poehee', zou Tommie zeggen

Grote ​​​​​​​Groeten!!

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Mooie soorten heb je, die Super Skunk is zeker groot geworden! Die ga ik ook weer eens zetten met de tijd, blijft een van mijn favorieten. Maar eerst Sensi's Afghani #1 en Nl. Fijn om te lezen dat je poes weer de oude is!

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Bedankt samen!

Ze is echt weer de oude ja, en ook een stuk aanhankelijker. Net alsof ze mij wil bedanken, erg leuk

Met dat handmatig komt het wel goed uiteindelijk, al is de opbrengst nog altijd stukken ,ager als met de blumats
      .
      Deze Sensi Skunk is een aparte dame. Doet mij denken aan een orange bud die niks werd, ze heeft een vreemde groei en topontwikkeling. Zou zomaar een herma kunnen zijn ook. In de gaten houden in ieder geval

Bedankt

• KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Fijn dat ze goed hersteld is en al brokjes wilπŸ‘Œ
      En mooi zonnige tuin trouwens...

Goedenavond vrienden en vriendinnen van de kweek!!

Weekbegin staat weer voor de deur, ik heb er weer zin in!
    Was een veels te druk weekend, maar erg gezellig. Ik zag vanmorgen de zon opkomen toen ik thuiskwam, en er waren al flink wat merels aan het kwaken! Erg mooi

VOORGROEIKASTJE

Het wordt met de week leger. Afghan Skunk heeft het kastje vandaag verlaten

20220424_220240.jpg
    De beide Sensi Skunk stekken gaan hun gangetje. Leuk man

TENTENTUIN
    20220424_215944.jpg
    Volle Tententuin! Sinds vandaag staat alles weer netjes vol, netjes groen. Alleen die Sensi Skunk....

NORTHERN LIGHT
    20220424_220018.jpg
    Staat alweer vier weken in bloei, en de toppen beginnen nu ook mooi te zwellen. Zeven tot acht weken zegt de boer, dus we zijn nu op de helft ongeveer

20220424_220012.jpg
    Mooie toppen

JACK HERRER
    20220424_220033.jpg
    De Sativadiva gaat niet super, maar zeker ook niet slecht. Ze wil ook niet helemaal op de foto zie ik nu
    Er ligt een mooie trichomen waas over de toppen heen. Ze staat nu bijna vier weken in bloei, ze moet er tien ongeveer

20220424_220042.jpg
    Ik begin mij een beetje zorgen te maken over die bruine pistels overal. Ik ben voor de zekerheid maar gestopt met PK voor een tijdje. Vanaf week vijf wil daar weer voorzichtig mee starten

MASTER KUSH
    20220424_220116.jpg
    Bloeiweek drie geloof ik. Mooie dame met idem toppen. Ook hier wat veel bruine pistels, en ook hier effe wat minder PK

20220424_220126.jpg
    Plagron zegt 2ml per liter PK, ik gaf de vorige twee rondes altijd 0,5ml bij iedere gift. Deze ronde heb ik dat opgevoerd naar 1,0ml, nog steeds de helft van wat Plagron adviseert. Toch vermoed ik dat de bruine pistels door deze verhoging komen, dus ik ga weer bij alle dames terug naar de 0,5ml.
    Was een slecht idee maar dat weet je niet als je het niet probeerd he.
    Ik ben wat overmoedig geworden denk ik

SENSI SKUNK
    20220424_215954.jpg
    "Ja, deze zaden bevatten een deel sativa, maar in haar hart is het een plant met typische indica kenmerken", zegt Sensi. Nou, ik heb er eentje die echt wel Sativa dominant is! Enorm lange internodes en een hele open structuur

20220424_220105.jpg
    De topjes ontwikkelen zich ook erg vreemd, precies als mijn Orange Bud van ooit. Bijna exact dezelfde kenmerken. Dat werd uiteindelijk een gesupercropt flutwietje, echt tien keer minder als wat ik nu in de potten heb zitten

Ik heb dan ook flink getwijfeld of ik haar er maar niet direct uit te gooien. Ze zorgt er in haar eentje voor dat de rest het met minder licht moet doen; de lampen hangen beide een stuk hoger. Samen met Takketoelli toch besloten om het maar eens te laten gaan, aangezien de enigste snelle vervanging die ik heb stekken zijn van... juist

AFGHAN SKUNK
    20220424_220150.jpg​
    Afghan Frommel Skunk is een betere benaming
    Ook deze dame groeit heel apart; met viervingerige (!) blaadjes, hele kleine takjes, erg langzame groei...flutzaad. Drie gratis mogen uitzoeken, twee zijn er dus al van inferieure kwaliteit

Maar de wiet die ik daarvan nu aan het roken ben is erg skunkie, en daar hou ik erg van! Dus ook zij gaat gewoon de Tententuin in. Training is net gestart

20220424_220136.jpg
    Achteraan de beide Jack Herrer, vooraan de twee Master Kush. Het gelijk laten komen van de dames gaat wel goed komen zo te zien. Één van de Jack staat nu bijna in bloei. Krijgen om de andere dag 200 ml met zonder voeding

.. .... .... .... .... .... ..

20220424_220141.jpg

De beide Skunks zijn zorgendames, ik verwacht daar niet zoveel van. Northern Light en Master Kush gaan dat goed maken. Vast wel

Deze week volgt nog een eindverslagje over de Bizkotti Mintz (!!!!) en de Afghan Skunk!

​​​​​​​
    Grote Groeten!!
    Attached Files

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ziet er goed uit!

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      frommelskunk

πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ
    ​
    πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
    ​

Comment

Weer goed bezig Toelli
      buiten-2020, 2021, 2022, 2023
      Hydro-met afjes-2022

Comment

Goedenavond same

De Afgan Skunk en de Bizkotti Mintz zitten alweer een tijdje in de potten. Ik ben alleen nog een verslagje schuldig

BIZKOTTI MINTZ
        20220427_191347.jpg
        De Bizkotti Mintz waren twee stekken, handmatig gevoed. Ik had ze flink gediefd, met als resultaat dat de opbrengst niet zo hoog was, maar wel alles topwiet. Geen flufje fluff te vinden!

20220427_191405.jpg
        De wiet zelf ziet er echt fantastisch uit. Mooi donker paars met oranje pistels en een record aantal trichjes. Het is echt niet normaal meer hoeveel erop zitten, ongelooflijk! Ook de bladeren zitten er vol mee.
        Ik heb dus erg veel blad eraan laten zitten bij de knipknip, er zat enorm veel tussenhaakjesafval aan deze dames!

20220427_170515.jpg
        Met tussenhaakjesafval

20220427_170923.jpg
        Zonder tussenhaakjesafval

20220427_170906.jpg
        Tussenhaakjesafval

20220427_191634.jpg

Deze wiet is nauwelijks te verkruimelen met de vingers, ze plakt daar veels teveel voor. Erg compact! Vooral bij verkruimelen is de geur aanwezig; niet echt bijzonder, en ook niet echt thuis te brengen

20220427_191508.jpg

De smaak moet nog tot zijn recht komen, maar ik proef een smaakje dat ik herken van de ook paarse Mimosa Orange Punch. Blijkbaar zit daar toch een smaakeigenschap aan. Beschrijven kan ik die niet echt, ik noem het 'de paarse wietsmaak', maar daar schieten jullie niks mee op....
        Het is een sterke smaak waarvan het speeksel gaat stromen, en het heeft iets fruitigs. Geen mintzsmaak dus het zal wel bizkottismaak zijn. Al met al een lekker wietje!

Beetje zwaar op de keel maar ze moet nog rijpen. Je proeft de potentie zeg maar

20220427_192034.jpg
        Het effect.... nou, ik durf wel te zeggen dat dit mijn zwaarste wiet ooit is!!!
        Ongelooflijk stoned wordt ik hier van, en die blijft maar aanhouden, super gewoon. De oogjes voelen erg zwaar aan als ik deze gerookt heb en ik merk dat er vaak lange tijden voorbij gaan terwijl ik wat op de bank zit, werelden in mijn hoofd ontdekkend waarvan ik het bestaan niet wist!! Heerlijk om met deze wiet in gedachten verzonken te zijn!!

20220427_192204.jpg
        Je krijgt wel geen flikker gedaan, tis echt een wietje waarvan je het roken moet plannen

Tromgeroffel:
        47 gram

Tja, das niet zoveel maar van deze wiet heb je nooit genoeg. Zonder blumats is de opbrengst nou eenmaal altijd minder bij Takketoelli

Vier stonetjes!!!!
        Ech wel! Het enigste minpunt is dat ik er geen tig potten van heb staan, en dat er geen halve stonetjes zijn!
        Deze zou ik de rest van mijn leven wel af en toe willen roken. Voor dagelijks is ie gewoon te heftig, en ik ben wel wat gewend. Dat zou ik al snel terugzien in mijn huishouden, hehehe

Deze stoned met de smaak en geur van de Mimosa Orange Punch en je hebt een vijf stonetjes wiet! En ineens heb ik een idee voor mijn jointje straks, dat wordt een cocktail!!
        Ook heb ik vandaag nieuw Bizkotti en Mimosa zaad besteld....

AFGHAN SKUNK
        20220427_204035.jpg
        De befaamde Frommelwiet...
        Een gewoon simpel doorsnee fijn wietje, niks bijzonders. De enige plus is dat ik als Skunkfanaat inderdaad iets van een skunk proef in deze wiet. Toch is deze wiet meer 'afghan' dan 'skunk' zogezegd

20220427_204136.jpg
        Op het oog een fijn compact wietje, en alle toppen waren mooi ontwikkeld. Ik heb geen tussenhaakjesafval van deze dame, daarvoor zaten er te weinig trichjes op

20220427_204202.jpg
        Een licht skunksmaakje dus, verder niks bijzonders. Idem kwa geur

20220427_204215.jpg
        Een leuk wietje voor overdag met een fijne lichte stoned. Scherp randje waardoor ik soms aan de hoest ga, ik verwacht dat dat na enkele weken minder is, en de smaak beter

Tromrofdegeroffeldetromtrom:

63 gram!

Helemaal niet verkeerd voor een 7 liter dame dacht ik zo!

Drie stonetjes

20220427_204246.jpg
        Kleurverschil

Smaak effect en geur mogen beter maar zijn op zich goed. Niet bijzonder maar zeker ook niet onaangenaam. Opbrengst is ook prima

Nou, dat wassieweer!!

Grote Groeten!!

Comment

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          lekker , daar wil ik ook wel een plukje van

• Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Echt een aanrader, mijn beste wiet ooit!

• KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Mooi uit leg bedankt, de Bizkotti mintze gaan ik even opschrijven..

Genoeg afwisseling en verandering van soort maakt de high zoals het hoort!
        Horks Fototopic 2.0

Comment

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Beter! Wat ik recent heb geoogst ook! Ben soms zo stoned dat het me te raar gaat.

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          Hork - daar wil ik ook wel een plukje van , ik heb da met den Gorilla Glue , klets tegen de oren en zetel plakken !!!

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Gisterochtend rookte ik een bong met S.O.G. en was zo stoned dat ik tegen niemand meer durfde te praten. Ik neem wel wat voor je mee naar de Cannafair 2022!

Goedenavond vrienden en vriendinnen van de kweek!

Tijd voor weer een tussenstandje. Laten we maar direct beginnen! Alle foto's zijn ondertussen twee dagen oud, iets met tijd zin en blowen

VOORGROEIKASTJE

20220501_212817.jpg
        Elke week weer een verassing. De beide Sensi Skunk stekken heb ik eruit gedaan, daar heb ik geen plaats voor in de Tententuin en dus niet nodig. Ik wil weer met een zaaddame beginnen, en deze keer heb ik gekozen voor een Black Domina van Sensi

Een oude bekende, die heb ik in een van mijn eerste kweekjes gedraaid, onder mijn oude lamp nog. Was uiteindelijk één van mijn mooiste dame ooit geworden en een goed stevig compact wietje!
        Foto's van begin 2019:
        image_330522.jpg

image_330523.jpg

image_330800.jpg

20220501_212839.jpg
        Ik verwacht dat ze morgen het licht gaat zien!

TENTENTUIN

20220501_213004.jpg
        De grootste hoogteverschillen ooit! Hehehe
        Kwa optimale lamphoogte en lichtverdeling een ramp natuurlijk

20220501_213024.jpg
        Maar geen thema, deze nieuwe tent is hoog genoeg. Mijn manier van kweken is weinig veranderd sinds ik deze tent heb, ik kweek nog steeds erg lage planten. Dat zou anders kunnen, maar ik ben deze methode nu eenmaal gewend en alles is daarop afgestemd

​​​​​​​

NORTHERN LIGHT
        20220501_213115.jpg
        Start bloeiweek vijf, dus start Green Sensation en stoppen met CaMg en PK. Ik geef per dame 2x 0,5 ml per liter mee in een vol voedingsvat. Daar doen ze dan ongeveer een week mee, dus ze krijgen 2 weken lang GS

20220501_213133.jpg
        Toppen beginnen wat aan te zwellen, erg mooi

20220501_213205.jpg

JACK HERRER
        20220501_213217.jpg
        Als Sativadiva zijnde wat bleker, dat alleen is al erg wennen. Maar verder zie ik weinig afwijkingen aan de bladeren

20220501_213225.jpg
        De toppen daarentegen zijn gestopt met zwellen en hebben allemaal bruine pistels. Dat is wat minder, maar de toppen hebben wel erg veel trichjes. Vooral voor een sensi heel erg goed!

20220501_213242.jpg
        Tot nu toe valt ze tegen eerlijk gezegd, ik had er echt meer van verwacht
        Deze week ga ik rustig aan beginnen met Green Sensation, kijken wat ze doet

MASTER KUSH
        20220501_213323.jpg
        Erg mooie toppen vindt ik zelf. Zwellen mooi aan, zijn al over de helft... bloeiweek vier als ik het goed heb

20220501_213330.jpg
        Erg mooi dus

SENSI SKUNK
        20220501_213250.jpg
        Sativadivawannabedame maar wel de mooiste die ik tot nu toe gehad heb! Ik twijfelde vorige week, maar als ik haar nu zie is het een erg mooie dame aan het worden. Het heeft wel wat. Flinke struik!!

20220501_213306.jpg
        Ik geef haar iets meer voeding als de rest, ze is onderaan ook wat bleekjes. Ze zuipt meer als een liter per dag!
        Toppen beginnen zich nu te ontwikkelen, ben benieuwd!!

AFGHAN SKUNK
        20220501_213353.jpg
        Zit nog volop in training. Geen superzaad zo blijkt, ook deze dame groeit niet zoals je zou verwachten. Ik denk dat ik de middelste toppen allemaal ga dieven en alleen de 4 hoofdtoppen over hou

20220501_213336.jpg
        Boven twee Jack Herrer, onder twee Master Kush. Vanaf vandaag staan ze in de bloei, dus start voeding

20220501_213341.jpg
        Leuk he, die verschillen

20220501_213405.jpg
        Alleen de Afghan Skunk nog wat trainen, rest wat voeden.... lekker makkelijk. Wel de lv goed in de gaten houden

Grote Groeten!!

​​​​​​​
        Attached Files

Comment

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Die Black Domina is behoorlijk zwart zo te zien. Vind de Northern Lights ook mooi. Jammer van de Super Skunk stekken, ik had ze graag onderdak geboden!

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          knap werk !!!

• kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Ik had ze in hun literpotje laten meedoen.

Goedenavond vriendjes en vriendinnetjes van de kweek!!

Een Earl Grey theetje, lekker man. Vooral bij de suiker

Deze week is wel heel snel gegaan, de tijd had wind mee geloof ik. Voor mijn gevoel is het net donderdag ofzo....
        Gelukkig trekken de dames zich daar niks van aan, dus laten we maar weer beginnen!

VOORGROEIKASTJE
        20220507_212156.jpg
        De Black Domina is ondertussen een paar dagen boven grond. Van een emmerdeksel een mooi stevig vierkant gemaakt om de pot mee af te dekken

Links is een Amnesia Lemonator en rechts een Papi Chulo OG , beiden moeten nog opkomen. De Amnesia is van huismerk, de Papi van Sensi research
        De AL staat nu al te vochtig, dus Γ‘ls die opkomt zal die wat langzamer gaan

TENTENTUIN
        20220507_212609.jpg
        Heerlijke geur!! Echt een fijne wietgeur, dat had ik vorige ronde niet zo lekker

NORTHERN LIGHT
        20220507_212644.jpg
        Staat nu zes weken in bloei, heeft nu een weekje Green Sensation (gs) gekregen. De boer zegt zeven tot acht, dus nog twee weken voeding en dan kan ze alweer op spoelen

20220507_212629.jpg
        Blad begint te verdorren en met de plots gestegen lv is het weer opletten geblazen.
        Dus een afspraak gemaakt met de ventilators; ik let op, zij doen het blazen

20220507_212634.jpg
        Mooie toppen die lekker aan het zwellen zijn. Die Green Sensation (gs) doet zijn ding!

JACK HERRER
        20220507_212650.jpg
        Totaal geen verschil met vorige week. Dat schiet niet echt op zo

20220507_212656.jpg
        Ze staat nu bijna zes weken in bloei, ze krijgt Green Sensation zodra het vat eens keer leegraakt, maar ze drinkt nauwelijks. Wel zijn alle toppen keihard en compact, zelfs de lagere die geen direct licht krijgen

20220507_212701.jpg
        Dont believe the hype

MASTER KUSH
        20220507_212741.jpg

Bloeiweek vijf! Ontzettend mooie makkelijke dame, net als de vorige (N13)Kush! Toppen beginnen flink te zwellen en ze moet haar dosis gs nog krijgen!

20220507_212755.jpg
        Erg mooie toppen!

SENSI SKUNK
        20220507_212710.jpg
        Nou, ik geloof dat ze eindelijk uitgegroeid is. Grote dame die zuipt zoals mijn mam ooit deed, niet normaal

20220507_212733.jpg
        Topjes beginnen nu te groeien en nu al trichjes

20220507_212721.jpg
        Ze krijgt nu een week de volle dosis voeding, en ze kan dat makkelijk aan

20220507_212849.jpg
        Had ik eerder mee moeten beginnen aan de onderste regionen te zien.... maar niks ernstigs denk ik

AFGHAN SKUNK
        20220507_212824.jpg
        Nog een weekje trainen. Midden begint een beetje gelijk te komen met de rest. Ze wordt nog een keer getopt binnenkort
        Frommelwiet

20220507_212804.jpg
        Ook de stekken van de Jack Herrer (bovenaan) hebben het wat moeilijk in het begin, net als de moeder. Maar verder zijn net mooie jongedames. Staan een weekje in bloei
        De Master Kush zijn probleemloos de bloei in gegaan, makkelijke dames zeg

... .... .... .... ...

20220507_212903.jpg

De lv effe in de gaten blijven houden en nog een beetje trainen. Verder voeden, kijken en genieten

Grote Groeten!!

Comment

• KingOfTheBongo
          KingOfTheBongo commented
          Editing a comment
          Ziet er weer lekker uit

• Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Bedankt!
          Die Kush is echt mooi ja

• KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Mooie knoppen weer der in πŸ‘Œ

Goedenavond vrienden en vriendinnen van de kweek!

De zomer is begonnen!

Dat het een mooie moge worden

VOORGROEIKASTJE
        20220514_220416.jpg
        Weer een opkomst van 100% in het kastje, ik ben best populair geloof ik

BLACK DOMINA
        20220514_220423.jpg
        Anderhalve wwek oud nu, gaat prima

AMNESIA LEMONATOR EN PAPI CHULO
        20220514_220429.jpg
        Vier dagen jonger, morgen een week oud. Gaan prima

TENTENTUIN
        20220514_220550.jpg
        Heerlijke geur, die mistte ik wel de vorige ronde. Lv van rond de 40%, perfect. Is een mooie periode om te kweken nu!

NORTHERN LIGHT
        20220514_220719.jpg
        Zeven weken bloei, de boer zegt max acht. Ze reageerd goed op de Green sensation, die krijgt ze nog een weekje. Daarna gaat ze op spoelen, de bladeren zeggen ook dat het eind nabij is

20220514_220704.jpg
        Mooie dikke toppen die nog steeds in volume toenemen

20220514_220658.jpg
        Mooi man

JACK HERRER
        20220514_220724.jpg
        Zes weken bloei. Valt vanaf deze week officieel tegen. Ik zet haar ook volgende week op spoel, ze doet toch niks meer

20220514_220732.jpg
        Echt niks, alleen maar zuipen. Erg vreemd hoor, is dit nu een blokkade? Misschien eens gaan spoelen?

20220514_220739.jpg
        Wel veel trichjes en alle topjes zijn knuppelhard

MASTER KUSH
        20220514_220846.jpg
        Wat een ontzettend mooie dame zeg! Erg gemakkelijk om te kweken, super gewoon. Zes weken bloei, ze krijgt nog minstens twee weken voeding

20220514_220904.jpg
        Ze reageerd ook goed op de Green Sensation, je ziet de toppen dikker worden!

20220514_220915.jpg
        Ben erg benieuwd!

SENSI SKUNK
        20220514_220749.jpg
        Die is niet te missen he, drie en een halve week bloei nu. Ze zuipt enorm veel; bijna anderhalve liter per dag!

20220514_220755.jpg
        Uitgegroeid, nu mogen de topjes het gaan doen verder. Ze zijn al begonnen

20220514_220805.jpg
        Mooi man

AFGHAN SKUNK
        20220514_220944.jpg
        Is voor de tweede keer getopt, en begint in bloei te schieten. Volgende week staat ze echt in bloei. Ik heb flink wat bladeren weggesnoeid van de week. Blijft een frommeltje

20220514_221008.jpg

20220514_220955.jpg
        Achter Jack Herrer,.....

20220514_220959.jpg
        .....voor Master Kush

Achter moeilijk lastig en kaspones, voor makkelijk simpel en geen kapsones

Tja...

20220514_221311.jpg
        Dit is wel erg apart, en nu ik dit typ moet ik dalijk eens goed tjekken op beestjes, ik verwacht het totaal niet, maar wil het toch ff uitsluiten

20220514_220649.jpg
        Nog een paar daagjes en dan staat elke dame in bloei in de Tententuin. Volgende week staan sommige alweer op spoelen, nieuwe lichting staat klaar....

Mooi man

Grote Groeten!!

Comment

• Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Mooie tuin weer, staat er prima bij ! Met Jack komt het wel goed, uiteindelijk hangt er altijd wel wat wiet aan op het einde :p

• Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          'Wiet zal er zijn', zoals een forumvriend altijd zegt

• kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Tenzij het waterpeil weer raar doet .... maar daar gaan we niet van uit.
      Bezig...
      X