Vandaag staan ze er weer wat vrolijker bij !
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Green Gelato onder Spectrabox bb's, verboden toegang voor beestjes ditmaal!
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Ik dacht ook dat ik ballen had bij de planten, maar daar kwam dus gelukkig een pisteltje uit. Als je echt een bal hebt en je hebt net je planten verzet dan heb je nu alles bestuift. Ik had er dan een zak omheen gedaan en dan er uit gehaald als het echt een bal is geweest. Zal hopelijk meevallen voor je
-
Vorige week bij 1 dame en klein balletje gevonden, deze verwijderd en de plant vooraan gezet om extra in de gaten te houden.
Alle andere planten bekeken en daar leek niks aan de hand tot gister... de plant naast de dame met de verwijderde bal bleek er ook 1 te bevatten welke is open gegaan en is gaan stuiven, heb de bal verwijderd en nu maar in de gaten houden het dit gaat aflopen
Comment
-
Uiteindelijk gaat alles gebruikt worden voor olie dus een groot probleem is het niet maar het oog wil ook wat vond het de vorige ronde met lollipoppen toch wel redelijk goed gaan qua compacte toppen maar achteraf gezien bij deze ronde had ik graag een week eerder op 12/12 willen gaan.
Onderste gedeelte langer laten staan zou kunnen helpen ja, maar es kijken wat de trichomen aangeven als het zover is.
Comment
-
Vingers vochtig maken en eruit plukken zou ik zeggen, kun je buiten de tent kijken wat het is, ben benieuwd.
Comment
-
Maar het valt wel reuze mee bij zo een type herma , nagenoeg niks van zaad teruggevonden na het drogen hier. Hoop datt meevalt!
-
Voor mij de eerste keer dat er een zaadje gevonden is in een rqs plant, in het begin wel eens vaker gehad met wat banaantje maar nadat ik m'n kweekmethode heb aangepast ( of eindelijk een beetje goed ben gaan doen ) heb ik er geen last meer van gehad.
Ik haal alleen nog maar van rqs m'n zaden weg, voorheen ook weleens huismerk van dhs.
-
Nog nooit meegemaakt dat er zaad in de toppen groeide namens RQS zaden dus meningen zijn verdeeld daarover
-
-
1 dame lijkt weer een zaadje in de top te krijgen.
Voor de rest wat verkleuring op de grotere bladeren en op 1 dame lijken een paar bladen als brons te glinsteren door de amber thrichomes.Attached Files- 20211118_190829.jpg (58,1 KB, 145 views)
- 20211118_190732.jpg (78,8 KB, 143 views)
- 20211118_190804.jpg (65,6 KB, 141 views)
- 20211118_190909.jpg (115,3 KB, 142 views)
- 20211118_190931.jpg (106,9 KB, 142 views)
- 20211118_191829.jpg (103,8 KB, 141 views)
- 20211118_190717.jpg (95,1 KB, 141 views)
- 20211118_190707.jpg (93,2 KB, 143 views)
- 20211118_190658.jpg (254,1 KB, 141 views)
- Likes 3
Comment
-
8 week op 12/12.
Denk nog een week of 2/3 te gaan, begint her en der ook wat donkere verkleuring richting paars in de toppen te komen, kreeg een tip om in de laatste week afgezuurd ijswater te geven om de verkleuring een extra boost te geven.. iemand hier ervaring mee?
Zal vanaf dat moment dagelijks foto's maken van de planten en thrichomen om te kijken hoe het precies werkt.
Qua zaadvorming is er gelukkig nog niks te vinden op 2 na, 1 had ik eerder al verwijderd enndegene die er nu ziet laat ik ook mooi zitten.
Comment
-
Was eerst ook wel mee int verhaal maar ik denk ook dat er weinig gebeurd met ijswater, mss zelfs stilstand. Andere kant , waarom niet es proberen ? 2 planten wel 2niet, maar dan nog verschillen ze al zonder experiment ook. Moeilijk te bepalen denk ik... net als klieven van de stam fzo .
-
Warmte krijg je meer thc mee, onder hps een graadje of 30.
-
Het THC percentage ligt vast in de genetica.
Je kunt wel de dichtheid van de trichomen beinvloeden.
Trichomen zijn ter verdediging van de plant.
Voor meer trichomen zul je ze dus in "vervelende omstandigheden" moeten brengen.
Addertje daarbij is natuurlijk dat dit niet zoveel zin heeft helemaal aan het einde van de kweek omdat trichomen de tijd nodig hebben om te rijpen.
-
-
Een 4 tal dames beginnen dicht tegen de oogst aan te komen ! De rest zal iets langers nodig hebben maar gelukkig heb ik een aparte tent voor het drogen.
De purple haze dames in de vensterbank die deze week aan het ijswater zijn gegaan lijken er tot nu toe niet echt anders van geworden zijn in positieve zin, nog steeds maar 1 paarse dame en eigenlijk.alleen maar veel dorre bladeren erbij gekregen, Denk dat ik dit dus niet ga doorvoeren bij de gelato dames.
- Likes 1
Comment
-
8 droge dames hebben 120gr opgeleverd, met nog 8 te gaan hoop ik in totaal 250gr droog over te houden, aardig wat minder opbrengst dan gehoopt en gewend met de vorige soorten maar gezien de hoge thc percentage hopelijk wel de moeite waard
De voorste 4 dames hebben de trichomen spierwit dus zullen rond het weekend aand de beurt zijn, de achterste 4 lijken het tot nu toe wel best te vinden en daar blijf ik nog even van AG.
Voor het eerst zo'n groot verschil tussen oogsten van verschillende dames in 1 tent.
Comment
Comment