Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Green Gelato onder Spectrabox bb's, verboden toegang voor beestjes ditmaal!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Er is ruimte voor verbetering

    Maar gezien het feit dat ik de beestjes heb kunnen verslaan zie ik het alsnog als een geslaagde ronde !

    Comment


      #32
      Laatste 8 dames zijn om, goed voor 601gr nat.

      als ik t goed heb kom ik dan uit op een totaal van 1100gr nat, ik gok dan maar op 250droog.

      We zullen het zien over een week of 2.

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Beetje schaarhasj ? Kuch kuch momentje bij het oproken ervan, altijd een goed teken , sticky fingers ! Lekker .

      • Sykes
        Sykes commented
        Editing a comment
        Schaarhasj is bij het knipafval terecht gekomen, hiervan ga ik olie maken.

        Wou niet meer gaan vapen maar wil dit toch wel proberen in de vaporizer van t weekend puur ter vergelijking met de andere soortjes die ik geprobeerd heb.

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Nou bij elkaar toch mooi voorraadje, geniet ervan

      #33
      Hoe bevallen die lampen? spectrabox bb, ik zie 4x de 200w versie. Zou 1 zo'n lamp volstaan voor 1 plantje?

      Groet

      Comment


      • Sykes
        Sykes commented
        Editing a comment
        Bevallen me zeer goed ! Vorige ronde 1 op 1.38 mee gedraaid.

        Lees verschillende berichten van belicht oppervlak van 40x40 of 60x60, zelf denk/vind ik dat ze een 60x60 goed zouden kunnen verlichten dus 1 plant zou goed moeten komen lijkt mij.

        Kan ze zeker aanraden.

      #34
      Nice, klinkt positief! 1 op 1.38, wat bedoel je daarmee?
      Ik ga het ook proberen met 1 zo'n lamp. ben benieuwd. Ik ben niet zo pro als wat ik hier allemaal zie, ik zal het gewoon in een pot met grond doen en dan kijken hoe het loopt

      groeten!

      Comment


      • Nederpiet
        Nederpiet commented
        Editing a comment
        ik ben er niet bij met mn hoofd. Ik heb geen AF las ik net op de verpakking.
        Het zijn feminized en dan 1 OC Double bubble en 1 BCN diesel cbd kannabia.

        Van wat ik in kweekverslagen lees is het na de groei fase 12 om 12, klopt dat?
        Alleen de groeifase zit ik nog even mee, ik heb de lamp nu 12 uur. aan, ik denk nog 8 uur, dus totaal 20 uur en dan 4 uur uit?

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        18 uur licht tijdens de groei en na een paar weken 12 uur licht tot de oogst.

        1.38 slaat op de grammen per watt. Hoe meer gram je per watt aan licht kweekt hoe beter. Hangt ook van je lamp af. Maar vooral kweekkennis helpt.

      • Nederpiet
        Nederpiet commented
        Editing a comment
        Thx voor de tip. En ik neem aan dat de groeifase pas in gaat als er een plantje bovenkomt? Dus als het zaadje nog niet is opgekomen gewoon continue licht?

      #35
      En we zijn aangekomen aan het einde !

      Qua dikke hoofdtoppen is er 151gr droog van over gebleven, kleinere maar toch zeer compacte topjes 100gr droog.

      19gr kleinere en/of fluffy topjes en 70gr knipafval, benntrouwens geschrokken van het knipafval toen het eenmaal droog was want dit liet zoveel trichomen achter in de kom dat het net een zandbak leek !

      De 19gr fluffy en 70gr knipafval gaan we gebruiken voor olie, ben benieuwd wat dit gaat doen ook al werkt chocolade nu perfect.

      Eindstand 250gr zeer goeie kwaliteit zo op het oog ! Aardig wat minder dan verwacht maar ik zeg het nogmaals gezien er geen beestjes bij aanwezig waren is deze ronde voor mij zeer geslaagd !

      Dus zeker bedankt aan iedereen voor hun tips tegen beestjes de vorige ronden !
      Attached Files
      Last edited by Sykes; 27 December 2021, 19:23.

      Comment


      • Sykes
        Sykes commented
        Editing a comment
        Corleone1933 : die staat momenteel aan ! Pff.. das wel wat anders dan northern lights zeg haha.

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Heb ook best wel wat gevaped maar kan er niet meer op doorslapen, na een paar uur weer wakker, sindsdien maak ik voortaan green dragon en vapen doe ik er nog bij, maar op die druppels slaap ik wel beter alleen je moet er ook steeds meer van pakken, je raakt er aan gewend aan de hoeveelheid, maar druppels genoeg dus slapen zal ik

      • Sykes
        Sykes commented
        Editing a comment
        Ik merk zelf ook dat ik steeds meer moet druppelen voor hetzelfde resultaat maar dat merk ik dan helaas nog wel de volgende ochtend waardoor ik niet meer druppel, met chocolade heb ik dit probleem nog niet en doet zelfs 1/24e deel van een reep van 100gr choco en 1gr wiet erin wonderen !

        Green dragon heb ik nog nooit gehad/gemaakt, misschien ook nog wel eens een idee om te maken en te proberen, ik houd wel van een borreltje namelijk

        Vapen doe ik eigenlijk alleen nog maar en de wiet te testen na een ronde en daarna ook niet weer.
    Bezig...
    X