Hallo JD leden!
Zoals als aangekondigd in mijn vorige topic ben ik van start gegaan met een "winter" ronde femmes.
De kweekruimte met de lamp
op 25% en we geven ze de volle bak licht dus even 24/0, dat ze goed kunnen aansterken. ( Lamp op 50 cm van hun kopjes)
Als het echt kouder zou worden hebben we nog een kacheltje bij de achterhand om in het slaapkamertje te zetten. Maar ik denk wel dat met die isolatie en de nieuwbouw ruimte het niet te vaak nodig zal zijn wat ons weer wat €€€ besparen
De zaden
Zamnesia_-_Gelato.jpg
3 Gelatos van Zamnesia
Er zijn er al 3 kopje boven en dat zijn de Gelato's van Zamnesia
2 White Choco Haze van Amsterdam Genetics
Type: 80% Sativa / 20% Indica
Taste: Chocolate / Melon / Sweet
Effect: Uplifting Creative High
Height: 120 cm
Flowering time: 9 Weeks
Ze gaan de eerste weken van hun leventje doorbrengen in een 1liter potje met Zaai en stek van DCM, een kleine hoeveelheid Rhizotonic zit al in de aarde gemengd met kraantjes water
Vervolgens gaan ze verpot worden naar een 5Liter pot, en als eindstation zal dat een 30Liter kuip zijn.
Ook het scrognet komt weer van pas, mazen 10x10 , een sterk net bijna zo strak als tuingaas.
Zo, korte inleiding die wekelijks een vervolg zal krijgen, tot het einde van de ronde.
Eerste keer onder led, fems, alle tips zijn welkom, ook naar Calmag toediening enz, we zijn hier tenslotte om te leren he!
Fijne Zondag iedereen, geniet van het zonnetje!
Grtz Waterval ^^
Zoals als aangekondigd in mijn vorige topic ben ik van start gegaan met een "winter" ronde femmes.
De kweekruimte met de lamp
op 25% en we geven ze de volle bak licht dus even 24/0, dat ze goed kunnen aansterken. ( Lamp op 50 cm van hun kopjes)
Als het echt kouder zou worden hebben we nog een kacheltje bij de achterhand om in het slaapkamertje te zetten. Maar ik denk wel dat met die isolatie en de nieuwbouw ruimte het niet te vaak nodig zal zijn wat ons weer wat €€€ besparen
De zaden
Zamnesia_-_Gelato.jpg
3 Gelatos van Zamnesia
Er zijn er al 3 kopje boven en dat zijn de Gelato's van Zamnesia
- GelatoWedding Cake x {Gelato x Gelato #33}
- Gelato x Gelato #33
- Gelato
- Sunset Sherbet x Girl Scout Cookies Thin Mint cut
- Sunset
- Gelato
2 White Choco Haze van Amsterdam Genetics
- White Choco HazeWhite Choco x {Acapulco Gold x Jack Herer}
- Acapulco Gold x Jack Herer
Type: 80% Sativa / 20% Indica
Taste: Chocolate / Melon / Sweet
Effect: Uplifting Creative High
Height: 120 cm
Flowering time: 9 Weeks
Ze gaan de eerste weken van hun leventje doorbrengen in een 1liter potje met Zaai en stek van DCM, een kleine hoeveelheid Rhizotonic zit al in de aarde gemengd met kraantjes water
Vervolgens gaan ze verpot worden naar een 5Liter pot, en als eindstation zal dat een 30Liter kuip zijn.
Ook het scrognet komt weer van pas, mazen 10x10 , een sterk net bijna zo strak als tuingaas.
Zo, korte inleiding die wekelijks een vervolg zal krijgen, tot het einde van de ronde.
Eerste keer onder led, fems, alle tips zijn welkom, ook naar Calmag toediening enz, we zijn hier tenslotte om te leren he!
Fijne Zondag iedereen, geniet van het zonnetje!
Grtz Waterval ^^
Comment