Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
HFK Kweek 6. 4x RQS Northern Light feminised 2. 250 watt Phillips Master Son-T Pia +
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: HFK Kweek 6. 4x RQS Northern Light feminised 2. 250 watt Phillips Master Son-T Pia +
Dag 30 12/12
Max LV 51% min 40%. Ik blijf waakzaam voor hogere waarden.
Strek is eruit nu. Toppen dikken aan.
Zoveel blad. Meer past echt niet lijkt. Node 3 had ik toch moeten snoeien. Nu is het te laat, ik wacht het af.
I.i.g. heb ik nu optimale oppervlaktebezetting.
Watergift met BAC bloei. Komende week een waterbeurt met Final Solution.
Laters!
Bijlagen:
Comment
-
Re: HFK Kweek 6. 4x RQS Northern Light feminised 2. 250 watt Phillips Master Son-T Pia +
37 dagen 12/12
Waarden optimaal.
Maar ik heb zoveel bladeren dat dicht bij de lamp e.e.a. weggeknipt is. Niets om me zorgen over te maken lijkt.
Al flink veel trichomen. Het stinkt en plankt nu behoorlijk i.i.g. Vooral plant 1 plakt erg.
Bijlagen:
Comment
-
Dag 44 12/12
LV 38 - 46 %.
Temperaturen. Af en toe wat warm. Nog steeds knip ik af en toe wat bladeren weg dicht bij de lamp... De grondverwarming staat minimaal aan door de warmte.
Water zuipen ze nu als gekken. Ik hou dit bijna niet bij met mijn 5 liter gietertje. De grondvochtmeter daalt naar waarde 2 (2/10) terwijl ik in de afgelopen week 45 liter water met BAC bloeivoeding heb bijgegoten.(~min aanbevolen hoeveelheid 20 ml per 10L water). De komende week 2x 5L per dag watergeven!
We naderen het einde van de bloeifase. Onderin is e.e.a. afgestorven en verwijderd. Geen bruine haartjes aan de toppen. Vooralsnog houden ze het goed vol.
Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: Top plant 1
Opmerkingen bij bestand: Top plant 1
Opmerkingen bij bestand: Top plant 2a
Opmerkingen bij bestand: Top plant 2b
Opmerkingen bij bestand: Top plant 3
Opmerkingen bij bestand: Stam plant 1
Opmerkingen bij bestand: Stam plant 2a
Comment
-
Even een VPD calculator posten hoor.
Autogrow specializes in automated growing solutions for greenhouse, tunnel house and grow room growers.
Gave shit. De optimale Kpa is 1! Dan groeit de plant dus het beste.
Beetje overdruk erbij en vlammen met die handel!!
Comment
-
Dag Dag 51 12/12
We gaan goed. Maar het ziet ernaar uit dat ik niet echt dikke harde toppen krijg als de vorige kweek. Toch hoop ik nog op 300 gram. Vooral 2b heeft wazige toppen die niet echt doorkomen. Die zal wel gewoon klein van stuk zijn.
LV ~40-45%
Temp. Aan de hoge kan geweest. Gelukkig blijft het aan de frisse kant de komende weken.
Ik wacht het eindresultaat af. Ben niet meer zeker van een hogere opbrengst dan 300 gram.
Laters!
Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: 27cm
Opmerkingen bij bestand: Plant 2a
Opmerkingen bij bestand: Plant 1
Opmerkingen bij bestand: Plant 2b
Opmerkingen bij bestand: Plant 3
Last edited by HushemFlupskluk; 10 June 2011, 08:21.
Comment
Comment