Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2e kweek ^6 lowryders#2 in minikweek kast 4 vrouwtjes 83watt
Re: 2e kweek ^6 lowryders#2 in minikweek kast 4 vrouwtjes 83watt
Als je andere soorten (die niet automatisch bloeien) wilt kweken en niet wilt toppen of scroggen kun je SOGGEN.
Zodra de zaden ontkiemen zet je de boel direct op 12/12 en worden ze niet zo groot maar kun je toch lekker wietje oogsten.
hey mensen het spijt me maar ik kan nu niks updaten mijn computer is compleet gecrasht
iedere zodra ik windows opstart dan krijg ik een blauw scherm , valt ie uit, en dan start ie weer op nieuw op
maar ik hoop zo snel mogelijk back to date zijn IK VIND HET ECHT KUT
ik heb nu ook maar beperkte tijd want ik zit op mn broertjes computer dusvandaar
UPDATE!!!!!
heel erg sorry mensen
ze gaaan heel erg goed ik denk nog 2 weken en dan ijn ze klaar (1tje dan)de andere zitten tussen de 2 en 4 weken dat ze klaar zijn
maar hier zijn de fotos die spreken voor zich denk ik wel
ja ik begin nu al wel bij 2 van mn planten wat verschijnselen te zien dat het bijna klaar is
de bladeren beginnen langzaam maar zeker af te sterven soort van roest maar trekt de hele blad leeg ik zal morgen wel even een foto maken
kun je al een lichte schatting maken hoeveel grammetjes je ongeveer per plant kan oogsten??
of is dat nu nog moeiijk te zeggen..
ik ga namelijk zeer binnenkort ook mijn eerste kweekje beginnen
en zit er ook aan te denken om lowryders te nemen, aangezien dit wel een makkelijke plant is om
te leren kweken geloof ik..
tja dat kan ik je nog niet echt zeggen maar ik denk bij 2 planten dat ik toch wel rond de 10 a 15 gram droog zit
want het zijn onswijse harde en compacte toppen ook al zijn ze nat van de trichomes....
bij de 2 andere die in 3,1 liter potten zitten ik denk dat ik daar een kleine 10 gram vanaf haal enventueel minder
dat is mijn schatting dan.... maar de tijd zal het weten
als het klaar is dan ga ik het wegen en dan komen we er wel achter
Comment