Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e kweek ^6 lowryders#2 in minikweek kast 4 vrouwtjes 83watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

doe je goed :cool: ben benieuwd hoeveel gram je per plant eraf haalt.

Comment

Yummie Yummie, ziet er lekker uit darkiess .
      Ze hebben het precies naar hun zin.

Soon you will smoke that shit

Peace

Comment

Damn dat ziet er lekker uit! Worden ze nog langer? Zo ja hoe lang zijn ze nu?
        No smoke but THC vapor!

Comment

ze zijn tussen de 45 en 60 cm mijn vrouwtjes

Comment

nice darkies het einde naderd voor je plantjes.
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Nice! Dat gaat lekker smaken binnenkort!
              No smoke but THC vapor!

Comment

Als je andere soorten (die niet automatisch bloeien) wilt kweken en niet wilt toppen of scroggen kun je SOGGEN.
                Zodra de zaden ontkiemen zet je de boel direct op 12/12 en worden ze niet zo groot maar kun je toch lekker wietje oogsten.

kunnen de plantjes dan nog groeien??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door darkiess View Post
                  belichtings tijd is bij de lowryders niet van belangen maar de meeste opbrengst word gewoon gemaakt onder 18/6 tot de bloei verschijnselen zijn gekomen en daarna gewoon 12/12
                  begint de bloei niet pas als je de lichtcyclus aanpast?? of vergis ik me

Comment

Normaal gesproken wel, bij Lowryders niet. Lowryders is 1 van de soorten die het 'Auto-Flowering' hebben, deze bloeien uit zichzelf, zonder dat het met de lichtcyclus te maken heeft.
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

nee idd zoals weedy zij het maakt niet uit wat voor cyclus je hebt qua licht

ghet heeft ergter ook geen nadeel voor je oogst met wat voor cyclus je draait
                      maar voor de beste resultaten die behaalt zijn kan je het beste beginnen

met 18/6 en zodra je bloei beginselen ziet dan stap je over naar 12/12

Comment

hoe hou jij je lv heid op peil dan?? heb er een emmer met een handdoek in staan maar ik kom niet hoger dan 65%

Comment

ja ik heb een grote glas in mn kastje gedaan met een oude bandana

lv zat op een zeker 75 maar nu heb ik die niet meer vanwege toprot etc etc

Comment

UPDATE !!!!1

grote veranderingen tot mijn spijt ben ik over gevlogen naar het gewone binnenkweek
                            want ik heb een hps systeem gekocht.... een 250 watter

maar zoals jullie weten in de algemene info hebben jullie een halve frame van me gezien nou die is bijna af moet even licht dicht gemaakt worden

en de planten gaan super die gaan jullie met fotos zien

dus ik weet niet of het overgeplaats zal worden naar binnen kweek
                            maar ik hoop dat het gewoon hier nog eventjes mag staan

FOTOS

Comment

ziet er al heel mooi uit darkiess

Comment

ziet er netjes uit, is 250w voeldoende voor 1 of 2 plantjes? en heb je geen ventilatie nodig?

gooner,

Comment

Bezig...
                                X