Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thanx! Ik kan dan ook niet wachten totdat het klaar is maar ik probeer geduld te hebben en dat wordt vast beloond.
Ben benieuwd of ze ook zo wit worden zoals je ze wel vaker ziet of dat het zo blijft. Anesthesia is trouwens een kruising tussen Afghani X Skunk & Herijuana. Mad S is een kruising tussen White Widdow & Herijuana.
Ik wil tegen het einde zoals ik vaker heb gelezen hier ook iets doen met het toevoegen van suikers op een of andere manier. Hoe en wat ik het beste daarvoor kan gebruiken ga ik nog even uitzoeken. Heb er in ieder geval wel positieve verhalen over gehoord.
hey ijsco die zien dr nice uit ,en over de mad s kan ik je vertellen dat deze mooi wit word.als je canna boost gebruikt kan je deze meegeven tot einde bloei,hoef je niet perse suiker te gebruiken.mazzel
Oke dan dat klinkt fijn Ik was inderdaad van plan de Cannaboost zo lang mogelijk mee te geven. Is dan de extra suiker helemaal overbodig? Ik ga in ieder geval bij de Anesthesia's experimenteren. Misschien dat ik beide dames iets anders geef om te zien hoe ze hierop reageren. Heb nog een paar weken om erover na te denken.
nou ijsco t schijnt zo te zijn dat canna boost je smaak verbetert ik heb t zelf ook meegegeven tot aan t eind en heb dr een lekker wietje aan overgehouden,je kunt die suiker trouwens wel gewoon mee toevoegen als jij dat wilt
@ Darkiess, ik heb het misschien over het hoofd gezien maar wat heb je te drogen staan? Ook een Anesthesia en hoe lang is zij? Beide dames zijn bij mij 91cm. Heb je een kweekverslag? Kzal wel even zoeken
Ik ben zelf ook benieuwd wat ik hieraf haal. Dit is mijn tweede kweek maar ondanks dat ik de eerste kweek planten van 2 meter had, lijken deze toppen wel een stuk dikker en zie ze elke dag een stukje groter worden
Dit zal vast ook mede door de Cannaboost komen.
Gisteren twee zijtakken van de A2 een beetje aan de stam gebonden omdat deze begonnen te hangen alsof ze te zwaar worden maar de A1 heeft dikkere toppen en die zijtakken hangen niet maar goed zie verder geen problemen of vertraging bij de A2
Vandaag en morgen geef ik nog PK mee, dan hebben ze dat 6 dagen gehad en lijkt me wel voldoende. Nog steeds geen negatieve reactie van de planten op die PK maar ik zit ook onder het maximum. Ze krijgen elke dag 1ml/l en voer dit niet op want ik wil niet overdrijven Ik kan eigenlijk niet echt zeggen dat ik verschil merk in de bloei zo tijdens het gebruik van de PK of komt dat nog?
ik heb ook weleens geoord dat kwekers de de laatste 2 weken de planten cola geven, daar schijnen (doordat er veel suikers in zitten die door de plant word opgenomen) de toppen lekker zoet en zwaar van worden, maar weet re zelf niks vanaf, ga t nu met mijn eerste kweekje proberen
Ja dat klopt, heb ik ook wel eens gelezen maar daar schijnt je aarde veel te zuur van te worden en dat is niet goed, dan zou ik beter 7-up kunnen nemen. Ik ga binnenkort eens even op onderzoek in de supermarkt en anders word het waarschijnlijk honing ofzoiets...
Dag 78. Mijn 6-dagen PK behandeling zit er sinds gister op. Vanaf vandaag krijgen ze weer het normale ritme water en voeding. Verder gaat alles zijn gangetje. Heb de mistmaker inmiddels uit de tent gehaald. De lv is 35 op dit moment. De twee dames ruiken erg sterk Deze twee zitten nu in week 6 van de bloei ( 5 week en 1 dag)
De Mad S gaat nu prima met hier en daar nog steeds een scheef blad maar wel mooi groen.
Vanmorgen net nog voor de lamp aanging wat foto's gemaakt.
Last edited by ijscoman1; 24 February 2009, 13:07.
Even een vraagje tussendoor. Misschien een domme vraag maar maakt het aantal wattage ook wat uit voor het aantal weken bloeien? Heb op 10 weken gerekend maar als het zo doorgaat worden het er 8.
Beide planten beginnen geheel wat lichter van kleur te worden. Te weinig voeding? Ze krijgen om de dag 3-4ml Bloeivoeding mee.
Ook laat de A2 zijn onderste takken wat hangen.De toppen buigen helemaal naar buiten. Had er al 2 vastgebonden maar er hangen nu nog vier. De A1 is dikker maar hangt niet. Weet iemand hoe dat kan?
Comment