Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De 2de Ronde!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Jammer van die toprot, maarzo tezien heb je nu toch een mooi voorraadje.

Comment

35gr met 600wat lamp op 4 planten? dat is echt heeeeel weinig

innige deelneming mate. toprot onstaat door te grote luchtvochtigheid

Comment

Dat ziet er een mooi oogstje uit ijscoman !
        Jammer van het rot maarja,

Nog veel knipplezier en vergeet geen smoke reportje te maken he!

@tommy guns
        Hij bedoeld dat hij 35 gram aan toppen is verloren door rot.

Peace

Comment

Oogst 2de Anesthesia

AUWW!! iets te fanatiek! Knip mezelf vol in mijn pink pfff scherp zo'n schaartje. Maar goed ik heb nu de A2 ook helemaal opgehangen. Deze had dus ook een klein beetje rot op twee plaatsen maar dat viel wel mee, hooguit 5 gram ofzo. Ik geloof dat de A2 toch grotere toppen heeft dan de A1, alleen de A1 haar bloemblad is veel groter dus daarom lijkt ze dikker. Dit is een zwaar wietje dus gaat er lekker inwegen! Ze hangen nu op zolder in het donker

@ Tommy guns, het zijn 3 planten waarvan ik er nu 2 geoogst heb namelijk de Anesthesia zusjes. Natuurlijk zit er meer dan 35 gram aan, anders zou ik iets niet goed gedaan hebben hoop dat ze dat per tak hebben...

Heb nu de Mad.S nog over en heeft nu alle ruimte. Zij moet dan ook nog een week of zes bloeien. Ze krijgt iets lichter blad dus ben met bloeivoeding begonnen en ze heeft schijnbaar iets meer water nodig. Ze kreeg 1 dikke liter per dag. Nu 1,3 liter met 3ml/l bloeivoeding en 3ml/l Cannaboost om de twee dagen erbij sinds eergister.

Smoke reportje komt zeker, als de boel droog genoeg is test ik even een topje

Genoeg getypt, kijk de dames eens vredig bungelen.... en uiteraard de Mad.S. Ze ziet eruit als een leuke dame.... dat ze maar een moddervet wijf mag worden!!

Ow ben wat met de dagen in de war, 91 92 of 93 haha whatever man ik ben aardig wappie van mn Snowwhite jointje

Laterz!
          Attached Files
          Last edited by ijscoman1; 24 February 2009, 13:09.

Comment

AUWW!! iets te fanatiek! Knip mezelf vol in mijn pink pfff scherp zo'n schaartje
            Het is niet echt aangeraden om in een High toestand je plant te gaan knippen denk ik
            Laat het je smaken!

Comment

mooie oogst!
              .ik ben benieuwd naar de mad s,hij ziet er nu toch redelijk normaal uit!
              mazzel

Comment

Ja redelijk maar ze heeft nog steeds kromme bladeren, hier en daar halve en met drie vingers, rechtopstaande en blad met gewoon hoeken eruit zelfs een 1 vingerig blad haha

Ongeveer de helft is normaal, zal wel aan de plant liggen. Maak me niet druk want de toppen zien er wel mooi uit. Dat blad is wel mooi, klein en heel breed en jaja er zitten ook al lekker wat kristallen op en veel witte haartjes.

Deze had ik beter kunnen toppen in het begin want ze heeft veel kleine topjes onderin in tegenstelling tot de Anesthesia's.

Greetz

Comment

nou je wil die big bud van mij ook niet zien hoor!is de meest freakyplant die ik gekweekt heb.ik durf er zelfs geen foto meer van te posten haha

Comment

ik zwijg al veel knip fun !

Comment

Thanx Tommy Gunz, heb veel plezier gehad.

Nou ja veel plezier, de A1 kostte me maar 2 1/2 uur maar de A2 wel 5 uren plus een dikke knip in mijn vinger. Maar het is natuurlijk voor een goed doel en ondanks dat ze evengroot waren had de A2 meer internodes. Heb er wel een lekkere bal vingerhasj aan overgehouden En ik had geluk dat mijn vriendin op het idee kwam om eens in de verbandtrommel te gluren en daar zaten een paar latexhandschoenen in dus hoefde de tweede keer niet een uur mijn handen te wassen na afloop.

Vergeet bijna te melden dat mijn toegevoegde honing volgens mij helemaal niets heeft geholpen. De A2 ruikt hetzelfde als de A1 en ziet er niet meer besneeuwder uit dan de A1 dus naar mijn idee werkt honing niet. Vraag me wel af waar dan al die suikers gebleven zijn Betwijfel of ik het verschil dan wel ga proeven.

@ Markster haha ja nu ben ik juist benieuwd naar je freakje. Kijk bv op foto 1 een viervingerig blad dat eigenlijk geen vorm van een wietblad heeft. Ze staat nu lekker alleen in het midden en heeft al wat ruimte ingenomen vannacht. Ik heb de lamp ietsje (paar cm) hoger gehangen zodat de zijtakken wat meer licht krijgen.

Foto 1- vier vingers richten wat naar boven
                      Foto 2- drie vingers (eigenlijk 2 1/2) met hoeken eruit en op de achtergrond een blad op de kop
                      Foto 3- een leuk zijtopje

Peace!
                      Last edited by ijscoman1; 24 February 2009, 13:09.

Comment

over freaks gesproken!

dit is m
                        Attached Files

Comment

haha ja dat is inderdaad ook een aparte. Ze konden wel familie zijn. Lijkt wel een dof kleurtje of komt dat door het licht? Maakt verder niet uit als ze maar lekkere toppen maakt hehe

Greetz

Comment

nee de bladeren zijn juist heel donker en glanzend.
                            de topjes beginnen al een heel klein beetje te groeien

Comment

Ah oke dat is beter, dan moet het zekers goedkomen Ik ben benieuwd

Comment

ja ik ben ook benieuwd,
                                op deze foto zie je t slecht omdat de flits weerkaatst op t blad,zal vd week een foto bij daglicht trekken

Comment

Bezig...
                                X