Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De 2de Ronde!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dag 96. Met mijn freakje Mad.S gaat het fijn. Deze plant blijft vreemd dat wel, met onder de top een kale stengel van wel 50 cm zonder internode Ze is 93 cm. Ze heeft in totaal maar 6 internodes en die internodes hebben zelf erg veel vertakkingen wat de plant wat apart doet overkomen. Dit komt omdat de top het eerst niet deed en later toch nog een groeispurt heeft gemaakt. Heb het idee dat de toppen wel dik gaan worden

    Ze krijgt nu 1,4 liter water per dag met om de dag 4ml/l Terra Flores en 4ml/l Cannaboost erbij.
    Attached Files
    Last edited by ijscoman1; 21 December 2008, 17:49.

    Comment


      nou ijsco ik zpu mn freak ook graag zo zien over een week of 4 !keep it up

      Comment


        Ik ben jaloers, ze staan er echt mooi bij
        Ik heb nog even te gaan, maar heb nu al zin in m'n volgende kweek met een leukere soort

        Comment


          @ Markster, die van jou staat er vast ook zo bij over 4 weken, je geduld gaat ze vast belonen

          @ Atmospherix, thanx. Wat ben je aan het kweken en wat wil je de volgende ronde gaan doen dan? Heb je een kweekverslag? ik zal wel even zoeken.

          Greetz

          Comment


            Ik heb een kweekverslag ja,, big bang heb ik nu. Ik wil graag haze gaan kweken, maar ik weet niet of ik hier ervaren genoeg voor ben, ik heb nu een buitenkweek achter de rug en ben nu met m'n 1e binnenkweek bezig.
            Ik wil in elk geval graag een sativa ipv een indica

            En nog een edit : het word haze
            Last edited by Atmospherix; 20 November 2008, 16:33.

            Comment


              HAZE!!!


              peace

              Comment


                A1 Droog!

                De Anesthesia 1 is is al droog. Heb haar vandaag verder geknipt. Kwam toch nog wat toprot tegen . Ze heeft wel wat lichtgroene stukjes ertussen.

                De opbrengst van wat over is, is 77,2 gram. Dit had dus best wat meer kunnen zijn. Niet zoals ik eerder zei een 35 gram. Ik denk iets meer dan de helft dus al met al was de plant dunner dan ik dacht. Maar goed heb nu evenveel met een plant van dikke 90 cm als mijn eerste kweek met planten van 2 meter. Da's wel nice

                Aan de A 2 zit zeker wat meer en, op een klein stukje na, geen toprot dus die score moet vandaag of morgen hoger zijn.

                Ben haar nu aan het smoken, dacht even proberen! ( kon het niet laten) Lekker maar nog wel wat scherp. Dit zal over een paar weken minder zijn. Zal proberen om er nog even af te blijven.... als het lukt. Deze klapt er wel aardig in!

                De Mad. S word wat lichtergroen, krijgt om de dag voeding mee met het water. Zit wel onder het maximum (40ml/l) met Cannaboost. Heb haar iets minder water gegeven, dacht dat het misschien daaraan lag maar misschien ook niet. Van 1,4 naar 1,1 liter. Ik wil dit weekend beginnen met Pk 13-14

                Laterzzzz!
                Attached Files
                Last edited by ijscoman1; 24 February 2009, 12:09.

                Comment


                  ijsco proficiat!zien dr heerlijk uit die topjes.
                  budrot kom je altijd wel tegen (tenminste ik)al met al een mooi kweekje suc6 met de mad s

                  Comment


                    hmmm jammie jammie, ziet er lekker uit

                    Comment


                      Thanks! en lekker is ze ook poeh, en nu merk ik weer duidelijk het verschil met koffieshopwiet die ik normaal altijd koop. sowwben stoned maar veel helderder. Dit gevoel had ik mijn eerste kweek ook. Misschien zit het tussen mn oren en verbeeld ik het me haha

                      Comment


                        Heel mooi ijscoman ! Ik ken dan wel geen shop wiet (principieel niet shop bezoeker) maar proef ook het verschil tussen een commercieel gekweekt wietje en mijn eigen puur natuur shit !!

                        Laat ze je smaken !!
                        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                        Comment


                          Net de A2 van zolder geplukt, deze ziet er toch wel anders uit maar ruikt hetzelfde als de A1. Er zijn een paar Pheno-types van de Anesthesia dus verschil kan er zijn.

                          En deze plant heeft duidelijk wat meer, namelijk 133,9 gram! om precies te zijn

                          Dus ik kan even vooruit met in totaal een dikke 211 gram van de Anesthesia dames. De A2 ga ik vanmiddag even testen. Heb nog niets gehad dus ik ben benieuwd

                          Alles zit in lucht en lichtdichte bakjes. Laat ze nog wel een paar dagen openstaan.

                          PEACE!
                          Attached Files
                          Last edited by ijscoman1; 24 February 2009, 12:09.

                          Comment


                            Beide dames getest en zeer goedgekeurd Ze smaken beide ongeveer hetzelfde. Proef bij de A2 dus niets van het 5-daagse honingkuurtje en deze plakt ook niet erger ofzo. Kan met dit weer even vooruit! Nu de Mad.S nog

                            Greetzz

                            Comment


                              yow ijsco
                              waar kun je de smaak mee vergelijken?
                              stoned of high?
                              ben benieuwd

                              Comment


                                Het hangt er precies wat tussenin maar als ik moet kiezen zeg ik stoned Volgens de zaadbank is de wiet "diep en intens stoned met een heldere psychoactieve high" Dit klopt wel aardig. Ze smaakt wel nog wel pittig als Afghani maar is nog vers. Ze heeft ook wel wat zoetigs

                                Comment

                                Bezig...
                                X