Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De 2de Ronde!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn Mad S blijft wat lichtgroen. Ook vertonen enkele stengels van bladeren wat scheuren Te weinig water? Ze krijgt nog steeds water en voeding zoals hierboven staat, da's dus 1,2 liter p.d. met om de dag 4ml/l Flores en 4ml/l Boost en sinds gister 3ml/l PK erbij.

    Peace!
    Attached Files
    Last edited by ijscoman1; 21 December 2008, 17:48.

    Comment


      ik zou denken dat jne mischien 5ml per liter nu zou moeten doen
      of ze zijn overbevoed dat kan ook nog zijn

      Comment


        Zolang geef ik haar nog geen voeding en ze begon al een beetje lichter te worden toen ze nog geen bloeivoeding kreeg. Daarom ben ik ermee begonnen maar ze word niet donkerder

        Ik zie die scheuren in de stengeltjes bij meerdere bladeren die licht zijn

        Comment


          Nice topjes ijscoman1, wreed lekker lijkt me Proef je de amnesia hard in die anesthesia?

          Greetz

          Comment


            Thanks Cannaboy, en deze is ook echt wreed lekker. Heb mijn shopwietje (Afghani!!) aan de kant gelegd en rook nu deze ondanks ze nog een paar weekjes in de pot moet blijven nice

            Amnesia heb ik nog nooit gerookt, toevallig. Staat wel op de kaart bij mijn vaste shop maar ik heb bijna altijd Afghani en anders WW of Snow White. Is Amnesia verwant aan de Anesthesia?

            Peace

            Comment


              Comment


                Haha oke dan, nou ja het had zomaar gekund met al die kruisingen die er zijn. Heb nog geen last van amnesia tijdens het roken van mn anesthesia... nou ja korte termijn is wel es beter geweest lol

                Last edited by ijscoman1; 24 November 2008, 17:37.

                Comment


                  lekker ouwe wat een geweldige kweek

                  Comment


                    Heel nice geniet ervan
                    Schutto In tha house

                    Comment


                      Dag 106, het duurt even maar dan heb je ook wat Met de freaky Mad.S gaat het redelijk. Ze is nog steeds tamelijk bleekjes maar haar toppen groeien lekker door. Ze krijgt de rest van deze week nog PK mee en dat schijnt wel aan te slaan Het ruikt hier ook alweer erg lekker.

                      Heb nog steeds last van droge en gescheurde bladstengels en lichtgroen blad maar voor de rest mag ik niet klagen.

                      Hier even wat pics! enjoy

                      Peace!!

                      Foto 3 is de wat korte hoofdtop, maar de zijtoppen compenseren dat weer
                      Attached Files
                      Last edited by ijscoman1; 21 December 2008, 17:48.

                      Comment


                        Tering... wat een mooie buds :o

                        Ik ga nu ff je topic doorlezen want ik snap niet waarom je ze 106 dagen hebt staan , ziet er wel heel goed uit zeg!

                        Comment


                          Bedankt Rookie! En gelezen? Ze deed het eerst niet en toen maar half met misvormd blad en dat heeft ze nog steeds. Vanaf de top naar beneden heeft ze een dikke 50cm geen internode, daaronder maar 6 die op hun beurt zelf ook vertakkingen hebben. Daarom ziet ze er wat warrig uit met al dat tak en blad dwars door elkaar.

                          Greetzz

                          Comment


                            ziet er goed uit hoot kerel dat komt helemaal goed

                            Comment


                              Dag 110. mijn dame bloeit lekker Ondanks het lichte blad heb ik verder geen problemen. De onderste topjes zijn al aardig bruin maar de grote toppen maken nog nieuwe haartjes aan. Ook de kristallen zijn volop aanwezig.

                              Ik ben maar gestopt met voeding want ik gok op nog een dikke week misschien twee. Weet niet precies in welke week ik zit en dag 110 zegt ook niets omdat ze heel erg lang stil heeft gestaan. Kan ik nog wel Cannaboost meegeven?

                              Volgens mij heeft mn freakje dikkere toppen dan de beide Anesthesia's dus dat beloofd wat

                              Ik weet het, de bladpunten wijzen naar beneden maar zo deed ze vanaf het begin al
                              Laterzz
                              Last edited by ijscoman1; 24 February 2009, 12:10.

                              Comment


                                idd mooie dikke topjes.
                                cannaboost kun je tot einde bloei meegeven!
                                go freak go!
                                lol die van mij gaat dood denk ik zn blad valt af!

                                Comment

                                Bezig...
                                X