Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De 2de Ronde!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

zooo ziet er goed uit
    dat worden al beste toppen

ik zou niet cannaboost tot het einde geven want anders zit de voeding ook in de smaak van je wiet en dant wil je niet hebben

geef ze 1 week van te voren coordat je gaat knippen alleen kraan water
    dan spoel je al je voeding weg

Comment

Nu weet ik het nog niet zeker dus geef ik het maar niet Echter Cannaboost is geen voeding vandaar mijn vraag. Van de voeding wist ik wel.

@ Markster, dat is jammer man ze was zo goed op weg!

Comment

cannaboost is geen voeding ! en mag tot aan de oogst meegegeven worden.
        is trouwens een smaakverbeteraar!

Comment

Even een update. Vandaag dag 114 en het einde is toch wel in zicht. Hoewel de dikke toppen nog steeds nieuwe stampertjes sprieten zijn de kleintjes onderin al aardig bruin, 75%. Laat haar nog 1 dikke week staan en dus volgende week zondag of maandag ga ik haar omhakken
          Waar ik eerder zei dat ik gestopt was met de voeding heb ik toch nog de week vol gemaakt omdat ze zo bleekjes was maar na vandaag stop ik dus wel. De toppen zien er lekker dik uit en geen toprot te bespeuren
          Ze is bijna 90cm en dat vind ik een ideale hoogte, zo kan ze mooi onder de HPS blijven. Temperatuur is nu 26,7 en de lv is 31%

Foto 1, 2, 3, 4- Zijtoppen Mad. S
          Foto 5- Hoofdtop
          Foto 6- Hele plant, er hangen nog drie lekkere dikke takken achter alleen die zie je niet op de foto

Greetzz
          Attached Files
          Last edited by ijscoman1; 24 February 2009, 13:10.

Comment

dat ziet er heel lkeuk uit ouwe

Comment

mooie toppen ijscoman!
              ik hoop dat die mads van mij ook van die lekkeretoppen gaat maken.
              ben benieuwd hoe ze gaat smaken
              mzzl

Comment

Comment

Mjamie, ziet er erg smakelijk iot Ijscoman.

Heb je de Anesthesia al in een vapo geprobeerd? Zal dan toch wel wat beter te roken zijn, niet?

Greetz,
                  zion

Comment

gehehe wat een masterlijk dikke bolle toppen

groet

Comment

@ Zion: Heb ik nog niet in een Vapo gehad want die heb ik nog steeds niet aangeschaft Weet eigenlijk nog steeds niet welke het beste is en moet zoiets bestellen als ik vrij ben omdat ik niet wil dat de postbode dit soort pakketjes bij de buren bezorgt Dacht jij wel dat ze dan minder scherp is?

@ Hobbyist haha ja mooi niet? Ik kan er zo uren naar kijken in de tent, mn vriendin is bijna jaloers Misschien komt het omdat ze nu alleen in de tent staat en wat meer ruimte heeft om lekker ongegeneerd alles te laten uitdijen. Deze freaky dame schaamt zich nergens voor geloof ik

Peace!

Comment

Attached Files

Comment

Mooi ijscoman !!

Volgens mij groeit die geknakte stam nog wel een beetje door, heb al van de "professionele" kwekers gehoord dat zij hun planten knakken als deze te groot worden. In mijn EHBO-kweekje heb ik ook plantjes die allemaal geknakt zijn, volgens mij hebben ze er weinig last van !

Dat van die jaloerse vriendin, dat ken ik

Succes met knippen !
                          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

ben benieuwd naar je smoke report hehe

ziet er lekker uit!!!
                            2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                            http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

Comment

Vandaag de grote kapdag! Was gister al begonnen met de grote top want ik heb toch (al)weer toprot Bijna de hele hoofdtop kon ik weggooien bah. Ze kon er dus niet even een paar dagen mee wachten.

Schaartje en handschoenen... check!, koffie... check, Anesthesia joint en vuur... check, tijd om van start te gaan. Foto's volgen vanavond of morgen. Hangt er vanaf hoe lang ik er over doe

Peace!!

Comment

Dag 117, laatste foto voor het omkappen! Vond hem zelf wel leuk glinsteren.

117 dagen !!!!!!!!!!. heb je deze al 16 weken en 5 dagen staan of is dit je tweede kweek en tel je de dagen door.

gr lange

Comment

Bezig...
                                X