Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ja dat klopt, ze hebben eerst even in de vensterbank gestaan, maar de lobblaadjes zitten ook wel hoog dus als het tijd is om over te potten zet ik ze wat dieper
Dag 16. Alles gaat naar wens. De plantjes groeien lekker en het laatste zaadje is ontkiemt en gepot. Dit is toch nog een Mad S. Vandaag of morgen voeg ik m bij de rest in de tent
Last edited by ijscoman1; 24 February 2009, 13:07.
Alle planten krijgen om de dag een beetje water afgewisseld met Rhizotonic en verder niets. Houd de boel lekker vochtig met de mistmaker en sproei af en toe met de plantenspuit de wanden van de tent nat
1 van de Twisted Shack plantjes krijgt rare blaadjes. Heb foto's bijgevoegd. Heeft deze het te warm? Wel vreemd omdat de rest dit niet heeft en er staan twee fan's te draaien waarvan er eentje onder de lamp door blaast. Zit hij/zij soms te diep in de pot zodat er warme lucht in blijft circuleren?
Wat meer water geven.. Ze kunnen tegen best hoge temperaturen, maar dan moeten ze wel kunnen "zweten". Je zegt dat je zuinig doet met water, maar geef toch maar wat meer!
EDIT: Gelieve niet te dubbelposten -S-
Bedankt voor de tip! Mijn vriendin dacht dat ook al dus heb hem gister exta water gegeven. Wel vreemd want de anderen krijgen evenveel en zijn ook nog eens een stuk groter. Heb m ook voor de zekerheid iets dichter bij de fan gezet.
Comment