Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De 2de Ronde!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: De 2de Ronde!

Vandaag dag 51. Ik maak me een beetje zorgen om de Anesthesia 2. Deze begint meer geel blad te krijgen onderin. Zowel grote als kleine blaadjes. Is dit een voedingstekort aangezien de hele pot volgeworteld zit? Zoals je op de foto ziet zijn enkele bladeren geel en een paar gaan van groen naar geel.

Ze krijgen nu beide elke dag 1 liter water met elke dag 5ml Cannaboost en om de dag met 4ml Terra Flores erbij. Zal ik nu de Flores elke dag geven of niet? of juist minder? Ze zijn beide 77 cm en staan vanaf 15-9 op 12/12 en bloeien vanaf 26-9. Temperatuur is (vandaag) met licht aan 28,9 graden, met licht uit 19,2 graden en de lv schommelt tussen de 40 en 60% Beide staan in 20 liter potten.

De Mad. S krijgt om de dag ongeveer 400ml water afgewisseld met Rhizotonic en Cannaboost om de bloei wat te stimuleren. Ten minste dit probeer ik. Nu na 20 dagen op 12/12 weet ik van dit plantje het geslacht nog steeds niet. Laten we maar zeggen dat deze zijn naam waarmaakt

Mogen ze ook nog groeivoeding hebben of is dat overbodig nu ze in de bloei staan en bloeivoeding krijgen?

Zo dan nu wat pics, met de lamp UIT, want die zeggen meer dan woorden! Heb deze vanmorgen genomen vlak voor de lamp aanging (12:00-0:00)

oww attachments toch weer van 10 naar 8? is ook genoeg natuurlijk
    Last edited by ijscoman1; 24 February 2009, 13:07.

Comment

Hey dat zijn wel erg veel foto's... heb ze toch maar echt 1x geupload

Edit: Kan ik de dubbele foto's gewoon verwijderen in Attachments in UserCP?

Edit: Ondertussen de extra pics weggehaald.
      Last edited by ijscoman1; 10 October 2008, 14:12.

Comment

Dag 52, bijna 2 weken in de bloei. De Anesthesia 2 begint echt geel te worden en nummer 1 begint er nu ook mee. Iemand een idee hier?

FF wat pics... jammer maar dat lukt dus niet, volgens mij heb ik al teveel geupload....... weet het ook niet bah ben ik de enige die niet blij is met dit nieuwe forum? Al dat uitzoeken en erg omslachtig. Vond de vorige toch echt beter, makkelijker en overzichtelijker. Ja ik weet het, hij is nog niet klaar maar neem aan dat het meeste zo blijft:mad:

Geen foto's dus! Mocht dit niet lukken dan houd ik op met mijn verslag want wat is een verslag zonder foto's he

Comment

Ik met mn grote mond had eerst even JD's post moeten lezen:p en zal rustig afwachten.

Voor zolang even geen foto's. De Mad S krijgt allemaal nieuwe zijtakken dus dat moet nog goedkomen. Alleen weet ik het geslacht nog niet maar dit kan nooit lang meer duren.

De A1 en A2 hebben last van gele bladeren onderin, vooral de A2. Heb de voeding verhoogd van om de dag naar elke dag maar zie na 2 dagen nog geen verandering. Geef ze nu 1,5 liter water per dag met elke dag 5ml Booster en 5ml Terra Flores/per liter en zijn inmiddels beide 80cm.

De toppen met bloemen groeien wel goed, ruiken heerlijk en hebben al veel kristallen op het blad

Peace

Comment

Vandaag dag 57. Het gaat matig met de dames. Ze staan vol in de bloei maar worden nogal geel en moeten nog 7 weken bloeien. Denk toch aan teveel aan zouten waardoor bepaalde stoffen niet opgenomen worden. Heb ze dus vandaag gewoon water gegeven en ga dit de komende dagen even volhouden om te zien of er een verandering optreed.

Als iemand een betere tip heeft meld het maar!

De freaky Mad S is waarschijnlijk een dame! Da's goed nieuws. Ondanks alle lelijke blaadjes gaat het nu echt beginnen. Ze maakt veel zijtakken aan maar groeit niet zo snel in de lengte. Denk dat de echte top iets teveel vergroeid is. Maar goed ze gaat fijn en het zou leuk zijn als er toch nog wat overheerlijke topjes aankomen.

Nog geen pic's. Heb al teveel kb/mb gebruikt dus kan geen attachments meer toevoegen. Error zegt ie

Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

Greetzz

Comment

Zijn geen makelijke planten die je hebt gekozen.

Oorspronkelijk geplaatst door ijscoman1 View Post
              Terra Vega, Terra Flores Later misschien Cannabooster en PK erbij
              Aan welke dossis zit je nu en wat geef je en hoe vaak ?

Grtz
              Last edited by bobo; 12 October 2008, 09:38.

Comment

Comment

ik zou het schema blijven volgen en zeker 1.5 liter water aanhouden. Aan die stikstofkorrels kopen heb je goed gedaan. Kunnen ze wel gebruiken nu.

Nog niet gedacht aan PK 13-14 mee te geven ?

Grtz

Comment

Oke dan houd ik mij daaraan. Ik zal straks wat korrels toevoegen voor het water geven.

PK heb ik wel maar is van Canna en mag maar 1 weekje gebruiken staat op de fles, in de 6de of 7de week ofzo dus wacht daar nog even mee.

Peace

Comment

Dag 61. Het gaat NIET goed hier! Hulp gevraagd!!

Heb eergister stikstofkorrels toegevoegd maar het is alleen maar erger geworden en heb er wat problemen bij namelijk de blaadjes in de toppen kleuren erg geel en de bladeren die nog goed zijn wijzen met de punten naar beneden.

Toch teveel water? overvoeding? of toch teveel stikstof gebruikt??

Trouwens de kleine blaadjes die geel worden lijken juist zonder licht heel donker??

:eek::eek:

ps heb foto's uit vorige kweekverslag verwijderd anders kon ik niet uploaden en heb nu toch dringend hulp nodig

Peace
                      Attached Files
                      Last edited by ijscoman1; 11 February 2009, 14:36.

Comment

Je medium is verzuurd waardoor niet alle voedingstoffen kunnen opgenomen worden. Het enige dat ik je kan aanbevelen is: spoel je potten door met liters water en begin daarna als de potten weer droog staan met je normale voedings gift.

Op foto 1 lijkt het me dat je met verbrande plekken zit, hoe hoog hangt je lamp van de planten , of hebben ze onlangs eens droog gestaan je potten ?

Grtz
                        Last edited by bobo; 15 October 2008, 17:27.

Comment

Heb gelijk actie ondernomen en de dames onder de douche gezet, uiteraard alleen de aarde nat gemaakt. Heb ze 10 minuten gespoelt. Zo uit de tent zien ze er echt niet goed uit
                          Laat ze nog even een uurtje uitlekken en zet ze dan weer terug. Hopelijk heeft het geholpen!

De lamp hangt op 40cm en volgens mij is dit bruine spontaan ontstaan maar heb de lamp net naar 65 cm gezet. Het leek in de tent trouwens geel maar nu dus bruin in het daglicht. Ze hebben niet droog gestaan btw.

Nu 2 dagen geen water geven? en het stikstof tekort? of heeft dat er niks mee te maken bij nader inzien?

foto 1 de A2 erg geel met in de grote top en een aantal kleinere toppen bruine blaadjes.
                          foto 2 de A1 veel lichtgroen en ook bruin in de top en geel blad onderin
                          foto 3 top A2
                          foto 4 top A1

Comment

jij gebruikt toch pk 13 14 he (ff geen zin om alles na te lezen)?misschien wat te royaal geweest ,t spoelen van je grond gaat ze zeker goed doen want je zal wss een hoge ec gehad hebben.succes

Comment

Hey Markster, nope ik gebruik geen PK omdat ik PK van Canna heb en mag ik dus maar 1 weekje gebruiken ongeveer na 3/4 van de bloei.

Het kan wel zo zijn dat ik te royaal met de voeding geweest ben, gaf ze namelijk iedere dag een dosis net onder het maximum (Terra Flores 4-5ml/l). Toch nog te veel dus. Als ik ze weer water ga geven krijgen ze voortaan voeding om de 2 dagen en dan nog iets minder 3,5-4ml/l

Maar er zitten ook zeker hele mooie toppen aan dus toch nog iets positiefs hier.

Foto 03 -A1
                              Foto 02 -A2

Comment

mooie top alleen de bladeren hangen ga zo door
                                Schutto In tha house

Comment

Bezig...
                                X