Na een redelijk succesvolle eerste kweek ( zie kweekverslag), welke mij bijna 3 ons geurende toppen opleverde, ondanks veel ongewenst zaad.... ben ik nu begonnen met mijn 2de kweek.
Mijn opstelling is weer hetzelfde, alleen de zaden zijn anders namelijk Anesthesia en Mad S. Deze zijn wel van het concurrerende forum maar dat vinden jullie vast niet erg
Ditmaal weer 4 zaden (elke soort 2) aan het ontkiemen waarvan 1tje na een dag al open ging en dus nu na 3 dagen al in een potje zit. Dit is de Anesthesia. Ook de andere gaat al open alleen de Mad S. nog niet maar die zaden zijn ook een stuk dikker dus nog even geduld.
Verder weer de Homebox 120x120x200 kweektent
500m3 box afzuiger met koolstoffilter
Tijdschakelkast, fancontroller met thermostaat
3x Brons ventilatoren en 1x mistmaker
600 watt Philips lamp met mokerslag kap en travo
1x temperatuur/l.v. meter
4x 20 liter potten incl. lekbakken
Growshop aarde, merk "gold", de gouden zak (na ontkiemen eerst "normale" aarde)
Terra Vega, Terra Flores en Rhizotonic
Later misschien Cannabooster en PK erbij, eerst maar even kijken hoe het beginstadium verloopt. Weet niet op deze soorten moeilijker te kweken zijn maar ik zie het wel
Hoop weer op een aantal vrouwen, de vorige keer had ik er 3 van de 4 dus dat was fijn. Hopen dat dat nu weer zo gaat. Toppen is dit keer ook aan de orde. Ga dit bij 1 plant experimenteren als ik tenminste meerdere dames heb.
Mijn opstelling is weer hetzelfde, alleen de zaden zijn anders namelijk Anesthesia en Mad S. Deze zijn wel van het concurrerende forum maar dat vinden jullie vast niet erg
Ditmaal weer 4 zaden (elke soort 2) aan het ontkiemen waarvan 1tje na een dag al open ging en dus nu na 3 dagen al in een potje zit. Dit is de Anesthesia. Ook de andere gaat al open alleen de Mad S. nog niet maar die zaden zijn ook een stuk dikker dus nog even geduld.
Verder weer de Homebox 120x120x200 kweektent
500m3 box afzuiger met koolstoffilter
Tijdschakelkast, fancontroller met thermostaat
3x Brons ventilatoren en 1x mistmaker
600 watt Philips lamp met mokerslag kap en travo
1x temperatuur/l.v. meter
4x 20 liter potten incl. lekbakken
Growshop aarde, merk "gold", de gouden zak (na ontkiemen eerst "normale" aarde)
Terra Vega, Terra Flores en Rhizotonic
Later misschien Cannabooster en PK erbij, eerst maar even kijken hoe het beginstadium verloopt. Weet niet op deze soorten moeilijker te kweken zijn maar ik zie het wel
Hoop weer op een aantal vrouwen, de vorige keer had ik er 3 van de 4 dus dat was fijn. Hopen dat dat nu weer zo gaat. Toppen is dit keer ook aan de orde. Ga dit bij 1 plant experimenteren als ik tenminste meerdere dames heb.
Comment