Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De 2de Ronde!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
De potten waren vanmiddag aardig droog en voelden weer licht aan. Heb ze weer wat water gegeven, 1liter per plant met 2ml Cannaboost en wacht nog even met de eerste voeding. Heb er niet meer geel blad bijgekregen sinds de spoelbeurt. Alleen het blad wat al te ver geel was geworden gaat dood.
Nog vergeten te melden dat ik ook last heb van een paar bladeren met deze lichtgroene vlekken. Dit is de ergste (zie foto) Dit had ik al voor het spoelen.
Last edited by ijscoman1; 24 February 2009, 13:07.
Comment
-
Dag 65. Ze staan nu 3,5 weken in de bloei dus over 1,5 week ben ik op de helft maar ondanks het verbrande en gele blad zien ze er redelijk goed uit. Ja behalve die Mad S maar ja lelijke vrouwen moeten er ook zijn he en misschien ontpopt ze nog tot een ware dame!
Vandaag krijgen ze gewoon water en morgen geef ik ze weer wat bloeivoeding mee, maar wel wat minder dan eerst dus zo'n 2ml/l
Dan alweer wat pics! Een paar budshots van beide planten en de Mad S.
Wel jammer van de verbrande blaadjes maar ja
Attached FilesLast edited by ijscoman1; 24 February 2009, 13:07.
Comment
-
Dag 68. Alles is weer rustig hier. Geen geel blad, groene vlekken of verbrande blaadjes erbij gekregen dus mijn aarde is weer oke
De toppen beginnen nu aardig dik te worden en ook de Mad S gaat een inhaalslag maken. Ik zei eerder dat de top niet groeide maar is nu toch ineens binnen twee dagen bijna 5cm gegroeid. Ondanks het rare blad, waarvan er nog niet eentje dood is, gaat ze nu super! Ze krijgt alleen maar water, 400-500dl per dag.
Ze krijgen nu elke dag, behalve de Mad S, een dikke liter water met om de 2 dagen 2ml/l voeding en 3ml/l Cannaboost. Moet ik dit ook weer opvoeren of gewoon zo laten zolang het goed gaat?
Ziehier wat foto's!Last edited by ijscoman1; 11 February 2009, 14:36.
Comment
-
Dag 74. Alles verloopt hier naar wens, de toppen van de Anesthesia's groeien en schitteren mooi en het blad blijft zoals het was dus sinds het spoelen geen dood blad meer gehad.
Ze staan nu 4 1/2 week in de bloei en ben begonnen met het geven van PK 13-14. Ik geef dit sinds zondag elke dag (1ml/l) mee. Aan het einde van de week stop ik daarmee. Ze krijgen 1,2 liter water per dag.
Ze krijgen om de dag 3ml/l bloeivoeding en elke dag 4ml/l Cannaboost met de PK mee. Daarna geef ik dit weer gewoon met de bloeivoeding mee
De freaky Mad S word nu echt Mad, de top is opeens evenhoog (!) als de 2 andere dames. Deze heeft alleen zo'n 30cm geen internode in de top . De bladeren bovenin groeien wel als kool en de witte haartjes ook. Ze is wel relatief dun dus zal vast ondersteuning nodig hebben als de toppen dik worden. Hier wat foto's!Last edited by ijscoman1; 11 February 2009, 14:36.
Comment
Comment