Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De 2de Ronde!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    is dezelfde kweek lange

    als je op kristallen oogst kan het wel eens uitlopen
    2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
    http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

    Comment


      @ Lange, nee ik tel de dagen niet door, ze heeft een week of 2/3 stilgestaan plus 4 weken voorgroei en de bloei kom je wel op 16 weken

      Zo klaar met knippen pffff dat was een klus maar hij is weer geklaard. Heb haar nu in de tent te drogen want dit was de laatste plant.... voor deze kweek. Gelukkig geen toprot meer ontdekt en blijft het dus bij de hoofdtop Zo op het einde word je toch wat minder precies met knippen dus als ze droog is effe bijpunten Ze heeft hier en daar wat lichtgroen kleurtje maar dat mag de pret vast niet drukken. Ze plakt heel erg, net als de Anesthesia's. Heb dan ook weer een beste bal vingerhasj verzameld.

      Nu maar geduld hebben maar de ervaring leert dat ze in de tent redelijk snel droog is en kan ik haar eindelijk testen!

      Greetzz

      Attached Files
      Last edited by ijscoman1; 24 February 2009, 12:11.

      Comment


        smoke that freak haha.
        laat m je smaken ijscoman je hebt m verdient!

        Comment


          Hmm, I like. Zal je zeker smaken, geen twijfel aan.

          Comment


            Mmm, krijg er honger van!!!

            Geniet er van!!!

            Comment


              Thanx voor de reacties kzal er zeker van genieten. Zal volgende week een rookverslag eraan plakken en de database aanvullen

              @ Markster haha ja het is eindelijk tijd dat mn freak de lucht ingaat danwel via m'n longen natuurlijk

              Ik ben uiteraard aan het nadenken over mijn volgende kweek, nummer 3 wel te verstaan, en de soortjes die ik nu zal gaan doen. Weet nog niet of ik nieuwe ga bestellen want ik heb nog zoveel. Ik heb hier nog liggen 4x Citral, 10x White Widow, 2x Twisted Shack. Deze soorten heb ik nog niet gekweekt op 3x TS mannetjes na dan. Heb uiteraard ook nog Anesthesia, Mad. S, White Skunk & 4-way zaden liggen en zaad uit een kruising van de laatste twee.

              In ieder geval is de WW zeker aan de beurt

              Peace

              Comment


                citral is een echte oldscool!ik ga mn volgende kweek ook voor in ieder geval citral.

                Comment


                  bah wat lekker weer, zal wel lekker smaken. hoeveel gram is er ongeveer per plant afgekomen??

                  en hoe krijgen de proffessionele kwekers het dan voor elkaar om in 2 a 2,5 maanden al te oogsten ???

                  groet

                  Comment


                    Hoe bedoel je Hobbyist?

                    @ Markster ja dat is waar haha, maar ik weet niet of de zaadjes die ik heb wel goed zijn. Ze komen uit Citral die ik laatst kocht in een shop maar zijn erg klein en licht van kleur. Ik weet niet hoe die zaden er normaal gesproken uitzien maar ga ze misschien wel proberen.

                    Last edited by ijscoman1; 13 December 2008, 19:02.

                    Comment


                      Ben ook wel erg benieuwd naar je opbrengst per plant. Laat hem je smaken!!!

                      Comment


                        @ Relaxed, ik ben ook zeer benieuwd naar het gewicht van deze. Ik had nog twee planten waarvan eentje met veel toprot. Die was 77,2 gram en de andere was 133,9 gram.

                        @ Hobbyist, dit was dus het gewicht van beide Anesthesia's. Ik begrijp je vraag niet helemaal. Je kan toch in 2,5 maand wel groeien en bloeien? Da's twee weken voorgroeien en 8 weken bloeien. Er zijn genoeg soorten die dat wel kunnen dacht ik of zit ik nu mis? Mijn Anesthesia's hebben 7 weken in de bloei gestaan.

                        Greetzz

                        Comment


                          Zien er lekker topjes uit, al eens kunnen proeven?
                          grtz
                          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            Hey Westport thanx, ik heb de Anesthesia's zeker geproefd, ben haar elke dag aan het smoken Ze is zeer sterk en redelijk scherp en gebruik bijna de helft minder in een joint dan dat ik normaal gesproken doe voor hetzelfde effect. Anders is het... en ik ben nogal wat gewend. Rook heel af en toe een shopwietje voor de afwisseling. Het grootste gedeelte staat nu een 3 weken te curen dus er is wel iets van het scherpe af, van het effect natuurlijk niet Je zit net tussen superstoned en high in en het mooie is dat het geen bankplakker is.

                            De Mad.S heb ik uiteraard nog niet gerookt, die hangt sinds gister te drogen.

                            Greetzz

                            Comment


                              De Mad. S is helemaal droog! In de tent gaat het wel snel, dus heb haar maar geknipt.

                              Oogst van de laatste plant is 137,3 gram

                              De opbrengst van mijn 2de ronde is A1 77,2 gram A2 133,9 gram en Mad. S 137,3 gram = totaal 348,4 gram da's ondanks stevige toprot wel aardig dacht ik.

                              Heb natuurlijk al een aardig gat in die grammen geslagen

                              Ik ben de Mad. S nu aan het roken en ze smaakt lekker en dat nu al. Ze kan zeker met de Anesthesia's meekomen en is iets minder scherp in de keel en longen. Wel ongeveer dezelfde sterkte... en nu ik ze zo rook bevalt ze misschien wel beter dan de Anesthesia's. Over een paar weken zal ze vast nog beter smaken.

                              Dit is dus het einde van mijn tweede kweek en het duurt niet lang of ik begin met nummer drie

                              Wat heb ik geleerd? Wees zuinig met voeding ed.! Een freaky plantje of 1 die slecht groeit hoeft niet gelijk afgeschreven te zijn. Heb geleerd dat de plant te lang laten staan je toprot bezorgd zoals bij de A1 en Mad S. Ik heb ook een week honing gebruikt bij de A2 maar weet niet of dit geholpen heeft, ze ruikt er wel een klein beetje naar nu, maar proef het niet echt en weet ook niet of dit geholpen heeft met het gewicht. Heb ook voor het eerst Cannaboost en PK gebruikt wat goed beviel. Volgende ronde experimenteren met toppen.

                              Dan nog wat foto's van de droge Mad. S en de laatste twee foto's (4+5) van de drie soortjes, van links naar rechts: A1, A2 (met honing), Mad. S

                              Ik wil iedereen vast bedanken voor de reacties en de hulp die ik gekregen heb. Hoop bij de 3de ronde weer op jullie te kunnen rekenen Zonder jullie hulp had ik hier geen lekker eigen wietje gerookt. Peace!!

                              Attached Files
                              Last edited by ijscoman1; 24 February 2009, 12:11.

                              Comment


                                Gefeliciteerd met je resultaten!!!

                                Je bent er serieus mee bezig zoals vele hier, tis ook een mooie hobby.
                                Hopen dat ik ook zulke resultaten scoor.

                                Groeten en rook ze!

                                Comment

                                Bezig...
                                X