Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Haha ja man, kijk op de vorige pagina.... Ben de twee Anesthesia's volop aan het roken en ook de laatste, de Mad.S, is droog en aan het rijpen en smaakt nu al lekker. Da's 3 planten 348,4 gram dus ik kan even vooruit, alhoewel het wel snel gaat ghehe. Begin gelijk met de volgende kweek er achteraan dus een nieuw verslag volgt binnenkort.
En een vapo= vaporizer= verdamper, een apparaatje waar je wiet in doet en puur rookt. Het filtert je wiet zoveel mogelijk van schadelijke stoffen.
Peace!
Last edited by ijscoman1; 19 December 2008, 19:51.
@ Haze'o'lator Thanx en laat maakt niet uit, er zijn hier zoveel topic's op dit forum. Je kan niet op iedereen reageren.
Volgende kweek en verslag zijn onderweg zodra de zaden ontkiemt zijn
Morgen nog even naar de growshop voor nieuwe aarde, flesje Cannaboost en misschien een nieuwe fitting. Ik weet niet hoeveel kweken een lamp goed blijft schijnen. Ik heb eens gelezen dat hij na een aantal kweekjes minder licht geeft zonder dat je het zelf merkt. Zal hier even naar vragen. Verder even kijken of ik nog wat leuks tegenkom.
Greetzz
Last edited by ijscoman1; 22 December 2008, 16:03.
Kan helaas het kweekverslag niet afronden met een aanvulling op de database want de desbetreffende zaadbank heeft deze zaden (Mad.S) niet meer te koop dus kan de informatie niet meer terugvinden. Ik weet alleen dat het een kruising is tussen White Widow en Herijuana en dat ze lekker rookt
De eerste zaden zijn open dus begin morgen aan mijn nieuwe verslag!
Hey Markster, ja ik had het gelezen. Ik heb zelf ook nog een aantal zaden van deze soort, een stuk of 6 dacht ik. Collectors item! Ik zou net als jou zelf zaden kunnen kweken van dit soortje. Ik ga hier wel even over nadenken, misschien iets voor de vierde kweek. Ik bewaar ze in ieder geval zeker nog even.
Comment