Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Terug van weggeweest

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

LED: Terug van weggeweest

Korting op 420shop
    20211114_142451.jpg 20211114_142500.jpg
    Dag beste medekwekers, aangezien alles bijna op punt staat om terug te beginnen (11j geleden)zullen we maar een bescheiden verslagje bijhouden
    Blijkbaar is er al heel wat verandert op die tijd ,dan spreek ik bv over led verlichting die toen ik bezig was nog in zen kinderschoenen stond

blablabla kan nog lang bezig zijn ,maar we gaan het tot de essentie houden !

dus het plan is (is al vo 75% in orde ) eerste ronde voor terug een beetje "feeling" te krijgen in het kweken ,dus voor het gemak enkele auto's, ja ik weet het, reguleer is beter ma das voor later

Dus ik heb ondertussen;
    Secret garden tent (hydroshoot 1m x 1m x 2m)
    Prima klima afzuiging +filter
    En wat kleine prutsen (temp/hygro meter,ophangsysteem, ph/ec meter +ijkvloeistof, ventilators ect...
    Eenige dat ik nog moet hebben is men lamp ,dat is nog 2 weekjes wachten (nieuwjaars-premie)
    Keuze voor de lamp is de "lumatec attis 300w pro" geworden ,zal mooi passen in men tentje

Dus zoals ik al zei ,eerste ronde worden auto-flowers ,keuze is gevallen op ; RQS green gellato auto (liggen in men frigo )
    9 stuks in 18l potten,krijgen we een mooie SOG

Nu bij het opzetten van ons "tuinhuisje" no problemo, enkel vond ik de afzuiging iets te zwaar ,tent gaat iets teveel in vacum naar men zin(15cm langs elke zijde) ,en is niet dimbaar volgens de bijsluiter , dus de maguyver in mij boven gehaald ,en de tent wat aangepast ,en wat extra latten geplaatst id tent zodat ik niet meer zoveel plaats verlies ? Mss duidelijker op foto ipv men uitleg maar ik zen tevree

Zal het hierbij laten, kan zijn dat er nog iets te binnen schiet, ma dan laat ik het wel weten
    Nu eens proberen wat foto's te plaatsen 20211114_142451.jpg 20211114_142500.jpg

valt nu nog weinig te zien maar daar komt binnenkort verandering in
    Mvg ikke
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Nederhigh; 25 December 2021, 19:38.

Wat goed dat je weer gaat beginnen, set-up klinkt goed. Kin je geen fancontroller tussen de afzuiging en het stekkertje steken? Succes deze sogggg

Comment

• sprinterke
      sprinterke commented
      Editing a comment
      Op de doos staat er dat ie niet dimbaar is ?! Maar het is opgelost lolzzz

• Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ah zo, maar opgelost is opgelost. Ook verkeerd gelezen denk ik!!

Zo is dat goed opgelost, succes met je kweek!

Welke lamp heb je?
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• sprinterke
      sprinterke commented
      Editing a comment
      Hork moet mss beter lezen lol lamp komt er binnen 2 weken ,wacht op men nieuwjaars-premie

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Had er overheen gelezen, pardon!

• sprinterke
      sprinterke commented
      Editing a comment
      Geen probleem hoor tes u vergeven

Succes!

Comment

Hey Sprinterke, welkom terug
      Nice een indoor vierkant metertje automatische bloem, daar ben ik graag bij. Zijn doorgaans nrml ook een paar weken eerder klaar, je gaat wss niets v training toepassen aangezien je sog noemt?
      Ik ben er zelf het meest (outdoor) vertrouwd mee maar of ze ook echt makkelijker te kweken zijn?
      veel succes!
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

Comment

• sprinterke
        sprinterke commented
        Editing a comment
        Mss een beetje LST, is nog allemaal tezien hoe de plantjes zich gaan gedragen

Succes. Inlaatgaten open gezet?

Comment

• sprinterke
        sprinterke commented
        Editing a comment
        Yep ,heb er maar eentje, maar volgens kameraad/medekweker is die afzuiging wel dimbaar, dus gaan we dat fixen

Succes
      "Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always"

Comment

Mooie opstelling !
        Ben benieuwd hoe de lamp u gaat bevallen.
        Zelf heb ik ook een hydroshoot als droogtentje (60x60). Vergeleken met mn andere tent voelt deze wel ‘goedkoop’ aan. Zie geen capaciteit bij je afzuiging staan, imploderend tentje is ook iets wat je zeker niet wilt. (Als je al aan het knutselen bent )
        Volg alvast graag mee, veel succes!

Comment

• sprinterke
          sprinterke commented
          Editing a comment
          Thx, no worry's fancontroller wordt besteld samen met de lamp imploderen gaat hem niet doen ,maar verlies veel plaats zo
          Last edited by sprinterke; 15 November 2021, 09:16.

• Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Dus toch een controller die ertussen kan, beterrrr

Subke gedaan, succes. De plant zelf is ook veranderd , maar zal wel nog hanteerbaar zijn op dezelfde manier, niet?
        Ganja always does the trick.

Comment

• sprinterke
          sprinterke commented
          Editing a comment
          Thx ,Ik hoop het toch ,belangrijkste wat verandert is op 11 jaar denk ik ,is de ledverlichting en het overaanbod aan auto's

Dat grotere vierkante raam links is ook een luchtinlaat.
        Als je dat open zet trektie minder vacuum.
        Succes.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• sprinterke
          sprinterke commented
          Editing a comment
          Yep ,maar dan komt er terug licht binnen, maar fancontroller komt eraan ,komt goed en thx

• Monkey Man
          Monkey Man commented
          Editing a comment
          misschien heb je nu al een fancontroller. Deze heb ik reeds aangeschaft van cli-mate. echt een top ding iedereen aan te raden. Geen gebrom meer en regelt alles zelf.

Ff een kleine mini update leef nog altijd lolzzz ,potten, schaaltjes en grond gaan halen ,volgende week nieuwjaars-premie op de rekening ,en de belastingdienst moet mij ook nog geld ,happy time's ! Dus met beetje geduld komt hier alles in orde
        gaan wel met maar 6 plantjes ad gang ,kwestie van eerst eens zien wat het heeft onder led
        Attached Files

Comment

Goedemiddag
          Was een leuke kerstavond, leuk cadeautje gekregen van vrouwlief
          alles wat ik nog nodig had ,is bij deze besteld nu enkel wachten op de koeriersdienst ,ma zal redelijk druk zijn nu ma zen een geduldige mens (visser) lol grtzzz en geniet nog vd feestdagen

Comment

Ook voor u Fijne feestdagen !!

!รจรฉ!
            โ€‹
            ๐Ÿ‘๐Ÿผ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! ๐Ÿ‘๐Ÿผ
            โ€‹

Comment

• sprinterke
              sprinterke commented
              Editing a comment
              En voor u veel knipplezier

Fijne feestdagen en een goed uiteinde
            buiten-2020, 2021, 2022, 2023
            Hydro-met afjes-2022

Comment

• sprinterke
              sprinterke commented
              Editing a comment
              Dank u wel, zelfde voor u

Heeeey leuke opzet. En ben erg benieuwd naar je resultaat met deze led lamp. Ik ga even meekijken dese kweek. Succes ermee

Comment

Bezig...
            X