Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
zo net nog ff water gegeven 2liter per persoon
en nog ff snel thrichomen gekeken laast was het nog helemaal.glazig en nu tussen glazig en milky in
dus we boeken vooruitgang nu ff elke dag checken tot het moment daar is messen zijn geslepen ketting zaag is vol hahaha nee we gaan ze gewoon met beleid knippen straks
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 8 photos.
heb geen tijd voor of vlak na de lamp uit gaat miss van de week als k thrichomen ga bekijken dat ik dan even paar planten eruit haal voor normale foto de planten zijn bijna net ze geel met licht aan als met licht uit
ik dacht eerst niet echt dat het compacte wiet zou worden maar de toppen zijn kneiter hard
der gaat vast wel wat leuks vanaf komen
hoop op iets van 300gram maar weet het niet of ik dat wel ga halen met kort voorgroeien en maar 4planten
2liter per plant lekker spoelen dus op verzoek wat fotos gemaakt met planten uit het tentje
net nog even gekeken met de thricomen nog steeds glazig en worden voorzichtig her en der een beetje milky maar we hebben nog tijd zat gaan ons niet haasten
lv gemiddeld 48procent kan niet beter al zeg ik het zelf en nog steeds geen rot geconstateerd
hier bij de foto,s spreken voor zichzelf
This gallery has 7 photos.
en ook zoveell verschil in elke plant blijft toch raar vind ik voor zulke duure zaden mag je toch wel een beetje verwachten dat je zelfde soort plant hebt ook kwa geur en kleur verschillen ze veel en dr gaat sws veel verschil zitten in het gewicht van elke plant de een heeft een dikke hooft top
en kleinere toppen beneden en bij de ander precies andersom kleine hooft top dikke toppen onder wel mooi om te zien
foto gaat niet lukken met me telefoon wil dat niet en met me microscoop kan k geen fotos maaken der was laast een tak afbroken en die heb k maar laten drogen een proefertje was al lekker van smaak voor een wietje die bijna 8week oud was het topje heb wel een foto dr van ziet er al goed uit al is het nog veels te vroeg gaat minstens bij 10week bloei gaat het pas klaar zijn verwacht ik met 9week bloeu ga ik het niet klaar hebben maar geen haast
de planten zijn rond de 65centimeter heb de lamp er vanaf het begin er dicht op gehad dus de plant heeft niet gestrekt ze worden normaal.rond de meter hoog en heb 55 liter potgrond in elke bag
hier bij een foto van het proefertje topje 2.3gram droog nat niet gewogen maar topje is kneiter hard en compact en ruikt al lekker fruitig als je het kruimelt
de smaak en geur gaan alleen maar beter worden kan niet wachten dat straks alles lekker in weckpotten licht te rijpen
This gallery has 1 photos.
het is beslist zondag gaan ze om en ga ik ze knippen met 11week heeft het lang genoug geduurt en barney zecht 8tot 9week toen waren ze nog lang niet klaar maar zondag is do day dan zit er ook overal mooi genoug amber om een couch lock te krijgen
goedemiddag iedereen zo maar weer eens even een verslagje maken is alweer even geleden
de dames staan nu 10week en 1dag echte bloei
bijna rijp voor de schaar op de fotos krijg ik de thrichomen niet in beeld zoals ik ze zie met de microscoop
bij 2planten zitten we nu ongv 25 %amber en 75%milky
bij de andere net iets minder ongv 90%milky en 10%amber dus we gaan ze nog even een paar dagen geven max tot 11week dat k ze laat staan en dan alle toppen die mooi rijp zijn knippen en de toppen die nog even mogen nog weekje extra geven dan zullen we wel een mooie score hebben
de planten hebben moeite met het gewicht draagen van de toppen de planten zitten met
touwtjes en tyraps vast omdat anders alles afbreekt
ze krijgen enkel om de 2a 3dagen afgezuurt water met ph op 6.5 en 2liter per plant
dit zijn de laaste dagen dat de dames nog lekker onder het zonnetje staan en dan gaat het licht uit het aftellen is begonnen
zijn er nog mensen die nog een gokje willen wagen wat de eind score word vind het wel leuk van wat mensen denken
der zit al 15 gram in de weckpot geoogst met 9week en 1dag heb er nu net een van gerookt sterkte is al lekker alleen de smaak kan beter maarja daar zijn de weckpottrn voor lekker laten curen
This gallery has 8 photos.
Ik dacht dit net tekenen v stress te zijn en diende voorkomen te worden?
'While foxtailing itself bears no harmful effects, it may indicate that your bud is going through a beating, and could lose a good amount of potency in the process.' op RQS hun blog.
helaas bij een hooft top toch rot weg geknikt en de rest van de top was wel goed alvast klein stukkie geknipt de rest licht ook al te drogen en word later geknipt
This gallery has 7 photos.
Comment