Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4xpeanapple chunk 400watt hps

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

ttiwwp
    van de
    Trichies

Remco.

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

zo net nog ff water gegeven 2liter per persoon
      en nog ff snel thrichomen gekeken laast was het nog helemaal.glazig en nu tussen glazig en milky in

dus we boeken vooruitgang nu ff elke dag checken tot het moment daar is messen zijn geslepen ketting zaag is vol hahaha nee we gaan ze gewoon met beleid knippen straks
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 8 photos.

Comment

• Waterfall420
        Waterfall420 commented
        Editing a comment
        ja idd, gewone fotos zouden wel een verschil maken :p

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        heb geen tijd voor of vlak na de lamp uit gaat miss van de week als k thrichomen ga bekijken dat ik dan even paar planten eruit haal voor normale foto de planten zijn bijna net ze geel met licht aan als met licht uit

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        ik dacht eerst niet echt dat het compacte wiet zou worden maar de toppen zijn kneiter hard
        der gaat vast wel wat leuks vanaf komen
        hoop op iets van 300gram maar weet het niet of ik dat wel ga halen met kort voorgroeien en maar 4planten

goede avond iedereen stoners

de dames zijn nu 8week oud en 3dagen echte bloei

watergift van 8liter

2liter per plant lekker spoelen dus op verzoek wat fotos gemaakt met planten uit het tentje

net nog even gekeken met de thricomen nog steeds glazig en worden voorzichtig her en der een beetje milky maar we hebben nog tijd zat gaan ons niet haasten

lv gemiddeld 48procent kan niet beter al zeg ik het zelf en nog steeds geen rot geconstateerd
      hier bij de foto,s spreken voor zichzelf
      This gallery has 7 photos.

Comment

het word al een lekker wietje potent

Comment

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          en ook zoveell verschil in elke plant blijft toch raar vind ik voor zulke duure zaden mag je toch wel een beetje verwachten dat je zelfde soort plant hebt ook kwa geur en kleur verschillen ze veel en dr gaat sws veel verschil zitten in het gewicht van elke plant de een heeft een dikke hooft top
          en kleinere toppen beneden en bij de ander precies andersom kleine hooft top dikke toppen onder wel mooi om te zien

ook mooie kleuren pallet aan bladeren
        This gallery has 4 photos.

Comment

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          foto gaat niet lukken met me telefoon wil dat niet en met me microscoop kan k geen fotos maaken der was laast een tak afbroken en die heb k maar laten drogen een proefertje was al lekker van smaak voor een wietje die bijna 8week oud was het topje heb wel een foto dr van ziet er al goed uit al is het nog veels te vroeg gaat minstens bij 10week bloei gaat het pas klaar zijn verwacht ik met 9week bloeu ga ik het niet klaar hebben maar geen haast

• Monkey Man
          Monkey Man commented
          Editing a comment
          Erg mooie plant maar niet heel groot als je naar de potmaat kijkt. Of is het gewoon de soort plant?

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          de planten zijn rond de 65centimeter heb de lamp er vanaf het begin er dicht op gehad dus de plant heeft niet gestrekt ze worden normaal.rond de meter hoog en heb 55 liter potgrond in elke bag
          Last edited by Tijnie82; 3 February 2022, 10:53.

hier bij een foto van het proefertje topje 2.3gram droog nat niet gewogen maar topje is kneiter hard en compact en ruikt al lekker fruitig als je het kruimelt

de smaak en geur gaan alleen maar beter worden kan niet wachten dat straks alles lekker in weckpotten licht te rijpen
        This gallery has 1 photos.
        Last edited by Tijnie82; 2 February 2022, 21:31.

Comment

• Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Dat ziet er heerlijk uit, enjoy !

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          dank u

Comment

zo vanmiddag komt er weer een update en fotos

Comment

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            het is beslist zondag gaan ze om en ga ik ze knippen met 11week heeft het lang genoug geduurt en barney zecht 8tot 9week toen waren ze nog lang niet klaar maar zondag is do day dan zit er ook overal mooi genoug amber om een couch lock te krijgen

goedemiddag iedereen zo maar weer eens even een verslagje maken is alweer even geleden

de dames staan nu 10week en 1dag echte bloei
          bijna rijp voor de schaar op de fotos krijg ik de thrichomen niet in beeld zoals ik ze zie met de microscoop

bij 2planten zitten we nu ongv 25 %amber en 75%milky
          bij de andere net iets minder ongv 90%milky en 10%amber dus we gaan ze nog even een paar dagen geven max tot 11week dat k ze laat staan en dan alle toppen die mooi rijp zijn knippen en de toppen die nog even mogen nog weekje extra geven dan zullen we wel een mooie score hebben

de planten hebben moeite met het gewicht draagen van de toppen de planten zitten met
          touwtjes en tyraps vast omdat anders alles afbreekt

ze krijgen enkel om de 2a 3dagen afgezuurt water met ph op 6.5 en 2liter per plant
          dit zijn de laaste dagen dat de dames nog lekker onder het zonnetje staan en dan gaat het licht uit het aftellen is begonnen

zijn er nog mensen die nog een gokje willen wagen wat de eind score word vind het wel leuk van wat mensen denken

der zit al 15 gram in de weckpot geoogst met 9week en 1dag heb er nu net een van gerookt sterkte is al lekker alleen de smaak kan beter maarja daar zijn de weckpottrn voor lekker laten curen

Comment

• Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Denk 340 gram

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            dat zou mooi zijn inderdaad we gaan het zien

1plant maakt ineens veel nieuwe thrichomen aan steekt er ineens weer allemaal sprieten uit de hooft top
          This gallery has 12 photos.
          Last edited by kroket; 14 February 2022, 17:21.

Comment

• kroket
            kroket commented
            Editing a comment
            Samengevoegd
            Inderdaad tweede bloei.

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            en wat houdt dat in dan

• Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Dat je planten zich goed voelen

k heb t al blijkbaar toch gezonde planten hehe
          zou het kwaad kunnen ivb oogsten gaat hier door toch niet langer door duuren lijkt me

Comment

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            klopt inderdaad foxtailing

• Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Ik dacht dit net tekenen v stress te zijn en diende voorkomen te worden?
            'While foxtailing itself bears no harmful effects, it may indicate that your bud is going through a beating, and could lose a good amount of potency in the process.' op RQS hun blog.

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            levert wel extra gewicht op toppen zijn nog ren flink stuk gegegroeid

morgen 11week echte bloei
          en het schaartje licht klaar morgen gaan we knippen

heeft met 11week ook wel.lang genoug geduurt

al zeg ik het zelf wou eerst geen haze zetten maar met deze bloeitijd had het net zo goed gekund

ben benieuwd hoeveel gram er straks in de potten Zitten

de eerste gokje is al gedaan door corleone
          340gram

hoop het ook dat ik daar in de buurt kom maar de tijd gaat het laten zien hoeveel het word zal wel een mooi voorraadje worden

Comment

• Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Knip ze morgen en laat ze smaken

helaas bij een hooft top toch rot weg geknikt en de rest van de top was wel goed alvast klein stukkie geknipt de rest licht ook al te drogen en word later geknipt

Comment

• Nirvana
            Nirvana commented
            Editing a comment
            Heerlijke toppen daar, jammer van het rot maar dat is rap vergeten

Laat het smaken

dit is de hooft top met rot zou ik hier nog iets mee kunne of weggooien

met een paar dagen maar weer verder met knippen of ik wacht tot het droog is weet het nog niet wat ik ga doen is nog veel knipwerk te doen

Comment

• Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Rot weggooien, dat wil je echt niet roken..
        Bezig...
        X