Ik til de potten op en na 2dagen zijn ze kurk droog pot weegt niks als je hem optilt dan nee io gooi niet klakkeloos de potten vol toen ze rond de 500ml per pot kregen na een paar dagen bladeren alles hangen en futt loos en nu ze meer krijgen gaat het prima en bij zit 50liter potgrond in elke pot dan gaat de water gift ook wat omhoog met 10 liter potten gaf ik altijd ook maar weinig water in vergelijking tot nu tensio meters gaan dr nog wel een x komen miss maar eens voor tijdelijk van alie express heb je ze al voor een paar euro analoge en digitale vanaf 6eu ofzo miss een idee voor jezelf als je met een budget zit meten ph in de grond en het licht volgens mij
mijn planten beginnen nu net met bloeien naar 2week op 12uur en sinds de klok om is zuipen ze een stuk meer waar ze in de groei miss 300ml kregen ging dat al snel omhoog met de klok en omdat ik telkens problemen had met water gift heb ik maar klok omgezet en maar kijken wat ze doen sinds dien een stuk beter
mijn planten beginnen nu net met bloeien naar 2week op 12uur en sinds de klok om is zuipen ze een stuk meer waar ze in de groei miss 300ml kregen ging dat al snel omhoog met de klok en omdat ik telkens problemen had met water gift heb ik maar klok omgezet en maar kijken wat ze doen sinds dien een stuk beter
Comment