Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
4xpeanapple chunk 400watt hps
Collapse
X
-
dag 83
dag 63 op 12-12
dag 47 echte bloei
vandaag geen water morgen weer met voeding
ze gaan nog maar een korte periode voeding krijgen ik geef ze voeding tot 8week bloei en dan
1week spoelen en dan waarschijnlijk met 9week grote toppen eraf halen ik heb een mini microscoop
alleen zie ik hier geen trichomen mee
ga van de week nog eens even proberen en anders kijken hoe ver ik kom met me tel
denk dat het ook niet wil met telefoon en anders moeten we het helaas gokken waarneer
ze klaar zijn wil echt niet te vroeg oogsten
ik wil die couch lock hebben maar gaat lastig worden zo zonder goede microscoop
75 procent amber en 25 procent milky dan is de plant toch op het sterkst wat raden jullie aan
en met hoeveel x vergroting kijken jullie
Comment
-
dag84
dag64 op 12-12
dag48 echte bloei
vandaag gift 4liter verdeelt
met 4ml green sensation
en 12 ml alga bloom
ze krijgen nog 6 dagen voeding dan zijn ze 8week echte bloei en dan weekje spoelen
en dan is het hak tijd ongv met 9week bloei de grote toppen al ga ik het vanaf 8week beetje de trichomen checken hoe ver ze zijn
90%van het blad is geel maar ja ze hoefen ook niet meer lang
het word nu lastig om de schaar te laten liggen als je sommige toppen ziet denk je kan der wel een topje afknippen maar we vechten tegen het ongedult en we gaan gewoon wachten tot het klaar is hoe moeilijk het ook word heb wel vaker te vroeg er af geknipt en altijd krijg je spijt
zo ze staan der weer mooi bij worden mooie dikke toppen zo zie ze nu elke dag flink zwellen
Comment
-
Ik had mijn microscoop op amazon.nl gekocht
20201203_110002.jpg 20200912_110027.jpg deze foto's maak je ermee, wel met statief
Comment
-
kloptzal morgen ff wat fotos maken het moet te doen zijn met me microscoopje moet het er maar even mee doen
toppen beginnen te hangen en ik heb een x takken geknakt bij twee planten de toppen beginnen flink te hangen maar ja dat vatten we niet op als een beledeging teken dat het goed gaat en gelukkig nog geen top rot heb de ventilator klein beetje over de toppen heen alleen vraag ik me af zou het niet beter zijn om meer op de toppen te laten blazen of zou dit juist minder goed zijn
Comment
-
dag 86
dag 66 op 12-12
dag 50 echte bloei
zo al weer 7weken en 4dagen oud gaat snel het laaste stuk
vandaag toch nog weer een ronde voeding met 3ml per liter
en 4ml green sensation totaal voor 4liter
verder niet zoveel te melden dames ze foen wat ze moeten doen en groeien als kool nog een kleine sprint naar de finish en dan
gaan we ze kort wieken en hebben we een lekker rokertje
- Likes 2
Comment
-
heb me weer eens verrekend
7week en 6dagen bloej
55 dagen echte bloei
vandaag de planten eens even goed gespoelt net 2liter de plant en een ph van 6.5
ff goed de planten spoelen wil wel een mooi schoon wietje
mooi om de verschillen te zien bij de planten
2worden echt met veel zwart blad de 2aan
de linker kant
de plant recht voor het meeste geel blad en de plant recht s achter is het meeste groen en top opbouw gaat lekker bij drie van de planten toppen mooi dik worden en bij een plant zien je nog echt witte trichjes bij de hooft top dus dat erveel verschil is ceker
denk ook dat er veel verschil gaat zitten in compact heid en opbrengst
maar we gaan het zien ga kijken hoe ze der bij staan met 9weken echte bloei of het dan al snoei tijd is of nietYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 6 photos.
- Likes 1
Comment
-
Das hie dik in orde , daar gaat iets uit komen !! รจรฉ !!
Comment
Comment