Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

slaapmiddel op zolder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

vandaag stond ik een klein beetje water te geven en realiseerde ik me ineens dat ik gisteravond na 15 bier ook nog ff water gegeven heb.. niet weer doen

tensios stonden nog boven de 200 dus het zal wel loslopen allemaal. verder geen nieuws, beetje uitkateren van de feestdagen

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

Comment

• KingOfTheBongo
      KingOfTheBongo commented
      Editing a comment
      Hier zien we die tensiometer ookal.
      Verwissel je ze per pot of doe je er meting bij 1?

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ik heb er helaas maar twee. heb er één in een grote en in een kleine pot gestoken. die laat ik daar de hele kweek zitten. het geeft richting, helaas niet meer dan dat. dan had ik er nog wat bij moeten kopen. maar ben er blij mee

• KingOfTheBongo
      KingOfTheBongo commented
      Editing a comment
      Ja ik had er ook naar zitten kijken.
      Maar vond het ook best een uitgave voor 6 stuks

de dames zijn 2 weken en 2 dagen oud nu.
    moet beter bij gaan houden wanneer en hoeveel water ik geef. vanmorgen wat meer gegeven want de tensios bijven maar oplopen.

ik schat een 70 ml voor de kleine potten en ruim 100 in de twee groteren

de twee grotere potten:
    IMG_5456.jpg IMG_5455.jpg

de vijf kleineren:
    IMG_5454.jpg IMG_5452.jpg IMG_5453.jpg IMG_5450.jpg IMG_5453.jpg

het begint tot me door te dringen dat dit mogelijk niet gaat passen in mijn kastje. we zien het wel.
    desnoods moet er een achterblijver aan geloven, maar op zich heb ik liever 7 verschillende soortjes, dan maar wat minder opbrengst per soort. eerst maar eens kijken of ze zo netjes door blijven gaan.

deze ronde voor het eerst auto's. omdat ik gelezen had dat zij niet van verpotten houden heb ik de eindpotten ingewaterd en de tensio's al in de gaten kunnen houden voordat er uberhaupt een zaadje in zat. die werkwijze was nieuw voor mij en is erg goed bevallen. bij de pogingen hiervoor zat ik altijd in plastic bekertjes te pielen die ik achteraf gezien veel te nat had. dit moet ik dus onthouden

ik zal ook eens op zoek naar een kaartje of een sticker. het is dat ik zeker weet dat het zeven verschillende soorten zijn maar ik zie amper verschil tussen sommigen.

Attached Files

Comment

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Ze gaan lekker , wat voor grond heb jij nu gebruikt ??

• kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Het staat inderdaad lekker vol straks. Maar afjes passen zich goed aan aan de plek die ze hebben/krijgen.

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      Remco ik heb grond van biobizz. de lightmix voor het hart van de pot. daaromheen wat allmix. ik denk dat ik pas eind van deze week heel voorzichtigjes hoef te gaan beginnen met voeding.

kelderkastje ja daar hoop ik op. paar kleine toppen en verder geen fratsen

ik zou net mijn verslag updaten maar zie tot mijn schrik dat QnQ gebanned is. Heb totaal niet meegekregen wat er gebeurd is maar hoop dat dit zsm ongedaan wordt gemaakt.

voor mij is Q zo ongeveer het forum. Hij heeft in ieder geval mijn eerste twee rondjes gered door me te helpen en dat zal voor veel meer mensen gelden.
    ff geen trek meer in mn verslag. 2022 begint superkut op deze manier

Comment

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      éè - èé

• Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Is het mod-team weer eens op zijn teentjes getrapt. Sommige van jullie kunnen ook kunnen niet tegen sarcasme of een grapje. Of als iemand een geniaal gezegde of liefkozend naampje verzin voor van de forumleden. Zo ben ik eens gebanned omdat ik @ipi een groot ziener noemde die hoog van de toren blaasde. Verder nooit op gereageerd. Maar ipi was een hele belangrijke meneer in de prehistorie. Vandaar dat ik dat toen wel grappig vond om aan ipi de grote ziener ipi te hangen. Want dat was ipi nu eenmaal, de echte dan. Laat het eens. Een beetje lopen hier ik het forum allemaal zo netjes en poep gewoon poep mogen noemen ipv uitwerpselen, hahaha

• Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Kunichika Ik snap niet zo goed wat dit er mee te maken heeft? Denk dat die bann nog onder Q was. Ik zou daar nie zo snel voor bannen

Toch maar een update.plantjes zijn nu bijna 3 weken oud dus ik moet binnenkort bij gaan voeden volgens mij.

Eerst de watergifte wat beter onder de knie krijgen. gisteravond heb ik de plantjes flink water gegeven omdat de tensios rond de 300 kwamen. zojuist , net voor hun nacht begint, was dit 85 en 150. hier kunnen ze het morgen dus ook wel mee doen. daarna voorzichtig met voeding beginnen is het plan.

een totaalplaatje: IMG_5499.jpg

er zijn al flinke verschillen aan het ontstaan..

de venice beach afghan auto

zo moet ze worden: https://www.wietzaadjes.nl/merken/ke...to-kera-seeds/

de dame met de minste ruimte, maar voorlopig het gezondst uitziende blad.
    IMG_5497.jpg

dit is de LSD25. de geelste die erbij staat. in een grote pot dus ik verwacht er veel van. Deze zal als eerste de voeding nodig zijn, zo lijkt het
    zo moet ie worden: https://2fast4buds.com/seeds/lsd-25

IMG_5491.jpg

de kleinste van allemaal is Purple Domina Auto - Anesia Seeds

zo moet ze worden: https://www.wietzaadjes.nl/merken/an...-anesia-seeds/
    zien wat het wordt. voorlopig lijkt het niet veel..
    IMG_5495.jpg

midden achterin staat de Amnesia Haze Auto
    zo moet ze worden: https://www.wietzaadjes.nl/merken/hu...auto-huismerk/

ik weet niet of ik hier op ga kunnen slapen, maar wellicht een keer leuk

IMG_5492.jpg

de andere dame in de grotere pot is de Auto Cookie - Buddha Seeds

zo moet ze worden: https://www.wietzaadjes.nl/merken/bu...-buddha-seeds/
    ziet er momenteel gezond uit volgens mij

IMG_5490.jpg

links achterin de Auto Blackberry Moonrocks

zo moet ze worden: https://anesiaseeds.com/product/auto...rry-moonrocks/

ze groeit heel anders dan de rest. veel gestrekter en met al heel snel allerlei pruikjes in de oksels

IMG_5496.jpg

en als laatste de de Fat Monkey Auto - Anesia Seeds

zo moet ze worden: https://www.wietzaadjes.nl/merken/an...-anesia-seeds/

een mooi plantje tot nu toe. ben benieuwd
    IMG_5493.jpg

voor het eerst ook een paar kleine mugjes zien vliegen. geen kat om ze te vangen helaas. dus zelf een poging gedaan.

omdat ik een mix van lightmix en allmix heb gebruikt zal ik het voedingsschema van de lightmix aanhouden. ik gebruik biobizz. Dat gebruikt QnQ ook en die heeft me vaak geholpen dus dat leek me handig.
    vind het maar niks dat hij een ban heeft. al weet ik niet wat er gebeurt is,kan er ook nergens een topic over vinden

nou dat was hem eerst weer.
    Attached Files

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Probeer zoveel mogelijk dingen gelijk te houden:

Alles Indica of alles Sativa, zelfde potgrootte, voeding, training, groei en bloeitijd.... enz
      Dan zul je al snel de grote lijnen zien en een schema kunnen maken. Ik zal die van mij eens maken als je wilt.
      Het streven is het om alles zo gemakkelijk mogelijk te maken, het hoeft niet perfect te zijn. Uiteindelijk moet er rookbare wiet in de pot komen waar je goed op slaapt, daar gaat het om

Verschillende soorten zijn juist super, zo treedt er nauwelijks gewenning op en kun je ook wat mixen. Sterke soortjes zwakker maken of vice versa

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ben benieuwd naar je schema idd.
      omdat ik biobizz gebruik ben ik van plan de dosering die bij lightmix hoort aan te gaan houden. ik denk dat ik dan al had moeten beginnen met voeding, maar omdat het auto's zijn en ik de tip kreeg een week of drie te wachten wil ik daar morgen mee starten.

goede tips van je maar dan heb ik deze ronde wel wat gezondigd tegen deze regels. heb er 1 sativa bij. de rest indica en ik heb er twee in een grotere pot
      mn bedoeling is om niks te trainen, toppen, stressen enz. gewoon laten gaan. ik krijg de wiet niet op dus grammen is voor mij niet het belangrijkste. mixen van soorten is wel een ideetje. nog nooit gedaan maar dat zou mij wel eens kunnen helpen. thnx!

ik zal zo trouwens eerst eens wat close ups van mn oude wiet maken want ik ben bang dat daar rot in zit en dat vind ik moeilijk te beoordelen.

• kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Ik hoop dat het gewoon verkleuring is.

En je bent goed bezig. In het begin kan het meeste fout gaan bij AFjes. Lamp mag evt. Wat lager op 10 a 15 cm.

dit is citral van mijn eerste ronde.
    van buiten ziet het er prima uit lijkt me. maar van binnen weet ik het niet. kan nergens foto's vinden van oude citral. bij de meeste rokers is dit ook zomaar op natuurlijk

de citral heb ik in ineen cvault met zo'n boveda zakje.

mijn oogst van de 2e ronde in weckpotten met een vochtmetertje zonder boveda. na de eerste maanden waarin ik die af en toe liet luchten heb ik sommige potten nooit meer geopend.

ik twijfel met name aan het hart van de top . zal wel gewoon het takje zijn dat wat dor is geworden. hopelijk kan je zien wat ik bedoel.
    IMG_5503.jpg
    IMG_5502.jpg IMG_5501.jpg

ik zal zo nog eens in die andere potten zoeken
    Last edited by Alzheimer; 3 January 2022, 12:16.

Comment

• kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Ik zie ook niets raars.

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Heel het plukje goed opentrekken , letten op zachtere delen en zo. Kzie wel een beetje wat je bedoelt. Moeilijker te zien ook denk ik na eind curen ofniet ?

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja ik weet het niet precies meer maar het is zeker een jaar oud. ik zal morgen een betere foto maken. net ook een vergeten potje gevonden dus neem ik die eerst ff

Als je toch genoeg in huis hebt , zou ik bij twijfel ze toch weg kieperen , het gaat waarschijnlijk maar 1 topje zijn !!

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

ja ik zie bij het uploaden dat mn foto niet scherp is.sorry ik zal dit morgen met een beter toestel proberen. het gaat niet om 1 topje remco ik doe 4 a 5 dagen met een gram dus het gaat om een bak vol

Comment

• Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Seg da is wel wiet dien een paar maandjes oud is , ja toch !!

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja zeker een jaar.
        maar ik heb net een ander potje, peppermint kush, gevonden. weet niet meer of ik er op kon slapen. die eerst maar proberen

even korte update want echt beroerd van de booster die ik gehad heb.

watergifte heb ik nog niet onder de knie. ze staan wat te droog. als vanavond het licht aangaat zal ik een beste plons geven.

Maar hoogteverschil wordt ook een probleem.

deze dame is verreweg het hoogste en komt tussen de lampen te staan wanneer ik deze op de juiste hoogte zou hangen voor de anderen.

ze ziet er, net voor " lampen uit" , wat hangerig uit. straks water, daar zal ze van opknappen. maar wat kan ik nog met de hoogte?

kan je een auto nu nog om gaan trekken of juist toppen of?

eerst slapen. doen mijn planten nu ook
      IMG_1953.jpg

Comment

• kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Lamp verhogen..
        Potten met kleinere planten verhogen door er iets onder te zetten..

Is dat een optie? Als je de hoogte gewoon hebt om alles te verhogen, krijg je de boel zo ook mooi gelijk

Slaaplekker!

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ook een idee ja. dom dat ik daar niet aan gedacht heb. ik ga straks ff kijken . thnx

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ze verdampt meer waarschijnlijk dan ook van dicht bij de lamp te zitten , denk ik toch , hier had de ene echt droge dagen ivm andere, lagere plantjes.

Je zou wat lst kunnen toepassen, heb ff een filmpje voor je waar het stap voor stap wordt uitgelegd
      Mocht je het toch te spannend vinden zou ik kroket's optie kiezen.

Succes hè

Comment

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ok nice. dank je!
        ik wist eigenlijk niet dat dit met autos ook kan. ik heb maar heel beperkt ruimte omhoog dus dit zou eigenlijk het beste zijn. toch ga ik denk ik voor het gemak voor de optie van kroket. minder stress voor de dames en voor mij dan zien we later wel of dit alsnog nodig gaat zijn

totaal niet fit dus korte update.

de plantjes gaan ook niet zoals het hoort helaas. een aantal heeft onderin gele blaadjes. denk dat dit door voedinggebrek komt. morgen weer water met voeding. vandaag alleen een klein drupje water voor de twee grote potten.

alles op gelijke hoogte zetten lukt me nu even niet dus de grootste is de lamp voorbij helaas. wat een zooitje maak ik ervan..

omdat mijn kast op zolder ook nog eens ontzetten laag is gaat dit wel een issue worden..
      IMG_5518.jpg

een snel plaatje van de rest: ze zijn net wakker en dus hangen de blaadjes nog wat
      IMG_5522.jpg IMG_5523.jpg IMG_5520.jpg IMG_5521.jpg IMG_5517.jpg IMG_5519.jpg

als ik ooit nog weer een rondje doe dan met minder planten en met minder verschillende soorten. ik laat het maar begaan. ik hoef ook geen enorme opbrengsten als ik kan slapen is het goed.

volgende update hopelijk meer info en betere foto's. ik ga nu weer liggen, fijn weekend allemaal

Comment

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ok dank je. jammer dat deze zo uitschiet. het is de lsd25, als ik me niet vergis, waar ik erg benieuwd naar ben

• Remco
        Remco commented
        Editing a comment

• kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Maar op 25 cm presteert de lamp ook goed hoor. Enkel heb ikzelf (en anderen dus) ervaren dat 5 cm geen probleem is.

misschien moet ik toch maar dagelijks water gaan geven. ik meende me te herinneren dat om de dag beter was.

de grootste dame: lsd25 had de tensio naar 456 geslurpt. nu teveel voedings- en gewoon water gegeven. tensio naar 20...

als dat maar goed gaat. lamp nog niet verhoogd. hopelijk morgen. de top is de lamp voorbij ondertussen. wat een bende.
      IMG_5525.jpg IMG_5526.jpg

de dames zijn op de foto ongeveer 2 minuten wakker. hopelijk verklaart dit de hangende bladeren. misschien ook gewoon dorst. andere tensio op 300 dus dat zal inderdaad het geval zijn.

voeding : 2 ml grow, 2 ml bioheaven en een halve ml calmag per liter. er is bijna 2 liter voedingswater verdeeld en daarna nog een halve liter gewoon water.

tensio nu dus op 20 en 45. dit moet voorzichtiger. als ze dit overleven ga ik voedingswater en een beetje gewoon water afwisselen en dan dagelijks 1 van de 2 geven

de gele blaadjes onderin zijn al een paar dagen zichtbaar. nu ik met voeding ben begonnen zou dit niet erger moeten worden. maar ja bio, dus een kleine vertraging hou je wel.

de andere dames:

IMG_5529.jpg IMG_5530.jpg IMG_5524.jpg IMG_5528.jpg IMG_5527.jpg

en een totaaltje:
      IMG_5531.jpg

het overkomt me allemaal een beetje. niet het gevoel dat ik er grip op heb, maar we gaan het zien.

dat was hem weer.

Comment

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja misschien wel beter om die uitschieter te snoeien. zal morgen eens zoeken of en hoe ik dat moet doen.

Remco nee haha compleet vergeten hier naar te kijken. niks veranderd helaas 😅

• Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        ge weet niet wat je mist , maakt het allemaal wat aangenamer om er aan te werken en te checken !!

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja lijkt mij ook. maar nu weer te laat om complete kast uit elkaar te halen. als er een volgende ronde komt ga ik demonteren, ontsmetten, filter vervangen en opbouwen zodanig dat de deuren eruit kunnen

goedemorgen mensen. laatste vakantiedag. als ik het nog niet was zou ik er depri van worden

na de plons voedingswater gister, direct na lampen aan om 17:30 wilde ik vanmorgen toch even kijken hoe ze dat verteerd hebben. tensios op 125 en 185 dus geen drama.

toch probeert ze me te vertellen dat iets haar niet bevalt zo lijkt het. de boodschap van de gele bladeren onderin versta ik als te weinig voeding, dus daar ben ik mee begonnen en is dus afwachten.

de hangende bladeren zou water moeten zijn dacht ik. maar ook na de enorme plons van gisteren zie ik daarin geen verschil.
      IMG_5527.jpg

de lsd groeit per dag nog vele centimeters. hier zal ik misschien gewoon de schaar inzetten. maar dan zal je zien dat de rest ook een groeischeut krijgt en het niet nodig was
      IMG_5526.jpg

het merendeel is groen maar daarmee is het wel gezegd. ach misschien spiegelen ze mijn humeur gewoon en is het de volgende keer weer beter

IMG_5531.jpg

zometeen gaan ze 4 uur knorren en daarna zien we wel weer verder. fijne zondag allemaal
      Attached Files

Comment

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ok minder in groei dan bloei. thnx

ik dacht dat je met deze stoffen potten bijna niet teveel kon geven maar dat is me toch ‘gelukt’

ii moet nog veel leren

• kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Als die potten knus bijeenstaan dan kan het vocht niet verdampen.

• Waterfall420
        Waterfall420 commented
        Editing a comment
        Alzheimer soms wachte ik wel 3 dagen om water te geven in vegetatieve fase. Het is ook onder led dus zwz minder drinken

Het blijft moeilijk zonder groene vingers..

de ene tensio geeft 300 en de andere 456 aan . en toch leken ze te nat. de blaadjes hangen immers nogal. vandaag toch maar een druppie voedingswater gegeven want de onderste blaadjes zijn toch wel geel.
      in totaal iets meer dan een liter voor alle zeven. met 2 ml bio heaven, 2 ml grow en een halve ml calmag

de afgaan staat erbij zoals ik me meestal voel. beetje depri
      IMG_5543.jpg

de cookie heeft het wel redelijk naar haar zin zo lijkt het:

IMG_5546.jpg

de fat monkey doet het ook prima volgens mij. wel wat lichter blad onderin dus vandaar het voedingswater
      IMG_5549.jpg

de lsd25 slaat nog altijd nergens op met zijn top 10 cm boven de lamp... maar ik weet niet of ik de hoofdtop er zomaar uit kan knippen dus voorlopig heb ik niks gedaan.
      IMG_5547.jpg

midden achterin de sativa eend in de bijt. de amnesia haze. doet het vergeleken met de rest ook wel ok zo lijkt het

IMG_5548.jpg

links achterin de blackberry moonrock. vreemd plantje. donker blad maar het is geen lachebekkie

IMG_5545.jpg
      als laatste de purple domina auto. ziet er best goed uit, alleen wat lichter over de gehele linie. misschien genen. misschien honger. wie zal het zeggen nu QnQ gebanned is
      IMG_5544.jpg

de lamp iets verhoogd. niet dat de LSD er nu onder past maar de eerste zijtak staat nu weer in het zonnetje.

ach we zien het wel. twee muggen platgeslagen verder geen nieuws. fijne avond mensen

Comment

• Zabuza
        Zabuza commented
        Editing a comment
        Zijn de tensio's correct in gebruik genomen? Kegel vooraf laten weken, volledig vullen en onder water op 0 zetten als ik het me goed herinner. Zou QnQ ook naar informeren denk ik.

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja wel wat topjes hier en daar dus ondanks mn geklungel gaat er wiet zijn kelderkastje

Waterfall420. de zakken staan in lage bakken/schotels. ik wilde eerst onderlangs water geven maar daarvoor ontbreekt de ruimte bij nader inzien. ik zal morgen proberen uitgebreid te voelen/wegen om te zien of het te nat/droog is.

Zabuza ik heb de meters gevuld en onderwater gestart op 0. het lang weken van de punt ben ik vergeten. daar zeg je wat.

ik zal morgen nog wat beter voelen hoe droog/nat ze er bij staan. moeilijk hoor..

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Beetje mijn fout ook met die grow bags , maar in mijn eerdere ervaring gaf ik wel 1-2 l per plant in een 37 l bag , en weinig problemen. Ik verrijkte de grond wel met perliet, vermiculiet, bokashi en mychorriza/trichoderma. Luchtiger kan niet meer dan dat . Hoe groot zijn ze in totaal , en staan ze ver van de lamp ? Fems van een meter hoog geef ik wel liters. Afjes van een halve meter, halve liters . En dan de afstand lamp , dichtbij verdampen ze veel en staan ze wss te droog... zo zou ik denken . En na de liters of halve liters een droog dagje ertussen. Is iets met de bladstengels. Ik dacht hele plant slap, te droog, enkel bladstengels slap, te nat. Maar zeker ben ik dat niet meer.

Vanmorgen de tensios verwijderd en in een bak water gelegd. ik ben er toch vrij zeker van dat ze eerder te droog dan te nat staan en de enige die me dat kan vertellen is toch de tensio, want ik snap er geen *** meer van

na het mini drupje van gisteren lijken ze iets opgewekter vanmorgen. maar misschien wil ik dat ook gewoon zien.

in ieder geval steek ik vanavond de tensios terug en dan gaan we het zien. ondertussen wel hier en daar pruikjes te zien.

k moet eerst eens uit gaan zoeken hoe en wanneer ik bloei moet rekenen bij auto's. ik verander immers niks aan de klok.
      IMG_5551.jpg

dat was hem weer. toedeloe

Comment

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ze staan nu toch te bloeien?
        Onderste foto is rechts al een paar weekjes bezig, links is bijna begonnen

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ik denk echt dat jij enorm veel zult hebben aan een blumatsysteem. Dan heb je geen watergiftzorgen, minder voedingszorgen, al in al een veel relaxtere kweek. Blumats zelf moeten goed ingesteld en een beetje onderhouden worden, maar als dat eenmaal loopt dan loopt het. Ik heb in dezelfde schoenen gestaan; watergift is gewoon erg lastig

• KingOfTheBongo
        KingOfTheBongo commented
        Editing a comment
        Als ik het zou moeten beoordelen op de voorste dan zou ik ook zeggen te weinig water.
        Aangezien het hele bladeren en steel naar beneden hangen.
        De blad stelen zouden nog stevig zijn en omhoog steken bij teveel water, toch?
        Correct me if i'm wrong

Goedemorgen allemaal,
      tensios geven na resetten een dikke 300 aan dus toch maar wat voedingswater erbij gedaan. in totaal een kleine 2 liter.
      ook heel minimaal met voeding voor de bloei begonnen.

een aantal stonden er vanmorgen wat actiever bij dan eerder dus dat geeft hoop.
      IMG_5560.jpg IMG_5559.jpg IMG_5561.jpg

en een aantal waarbij het blad nog teveel hangt naar mijn smaak
      IMG_5557.jpg IMG_5558.jpg

je hebt gelijk Takketoeli, ik moet me misschien toch eens gaan verdiepen in die blumats. maar het ene moment wil ik die hele kast opruimen omdat het me niet lekker zit qua illegaliteit en het andere moment ben ik toch erg blij dat ik dankzij het kastje slaap en kan functioneren.

ach ja we rommelen door
      Attached Files

Comment

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ok thnx kunichika ik zal met deze info in het achterhoofd nog eens rustig kijken. twijfel nog steeds en met 7 verschillende planten heb ik het me moeilijker gemaakt dan verstandig is ..

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ook dat maakt niks uit met blumats, dan neemt een plant gewoon wat ze nodig heeft

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja misschien is dat toch beter voor me takketoeli. als er nog een rondje komt zal ik vooraf kijken of dat wat is voor me. thnx!
    Bezig...
    X