Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

slaapmiddel op zolder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Howdy Stoners,

vandaag weer een portie voedingswater van 2 liter verdeeld. calmag even overgeslagen. wel wat meer grow (4) en wat top(1),bloom(2),bioheaven(3) erbij

de blackberry in het hoekje. begint wat suiker op te komen. wie weet..
    IMG_5645.jpg

de amnesia haze. lijkt het bij 1 top te houden maar die wordt wel OK zo lijkt het

IMG_5643.jpg
    de pruple domina. moet nog veel gebeuren wil ik daae vrolijk van worden
    IMG_5641.jpg

dat geldt nog meer voor deze afgaan, voorlopig 3x niks..:
    IMG_5640.jpg

de fat monkey. klein maar fijn zo te zien:
    IMG_5642.jpg

de LSD. als die slaapmiddel gaat geven ga ik blij zijn want hier zitten verreweg de meeste toppen aan
    IMG_5644.jpg
    en de cookie vooraan. erg mooie plant vind ik. ze had iets groter mogen zijn

IMG_5646.jpg

totaalplaatje omdat we toch bezig waren:

IMG_5647.jpg

volgende week eens kijken of ik een trichommpje in beeld kan krijgen. maar dat kan nog we ff wachten . voorlopig is het nog niet veel. misschien de verdubbelaar inzetten

dat was hem weer. morgen krijgen ze niks.
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

Comment

howdy stoners,

geen tijd toch ff update. ik moet mn tensios weer restten denk ik want die staan boven de 600 en gaan niet meer naar beneden. ff onthouden voor morgen ofzo. op de gok 2 liter water verdeeld. eerste liter met voeding, 2e vergeten voeding toe te voegen. maar ik zag ook al wat verbrande puntjes dus wel prima ff zo.

IMG_5652.jpg
      en een totaaltje vanuit de andere deur:
      IMG_5653.jpg

na morgen zijn ze 7 weken volgens mij. ruik nog niet veel, ook niet veel poedersuiker te zien. het is een aparte ervaring die auto's

trichomenjacht maar ff uitstellen nog, niet zo zinvol. Maar zoals een groot filosoof ooit zei: '' wiet gaat er zijn!"

Comment

• kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Misschien trekken de wortels water uit de tensiometers Zou ze tezamen met het resetten/vullen ook even verplaatsen.. (wel eerst met een stok een gat prikken)

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja zou heel goed kunnen/ thnx voor de tip! ja als ik hem reset verplaats ik hem altijd , anders vertrouw ik het niet

• kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Nog even. Nog even geduld ook. Maar inderdaad ja.

howdy stoners

een paar dagen mn verslag niet bijgewerkt.. begin zelf ook een echt stoner te worden

de LSD blijft maar groeien. heeft ook bizar veel dorst. ze lust haast net zoveel als de andere 6 samen
      heeft bijna geen gezond blad meer dus die zal niet heel veel meer kunnen doen ben ik bang. had mn hoop op deze dame gevestigd want als dit bruikbaar is dan kan ik ff vooruit
      IMG_5658.jpg

de purple domina: hier heb ik de tensio maar eens ingeprakt omdat ze het niet ontzettend naar haar zin heeft volgens mij:
      ik zie nu dat de foto veel te donker is, maar ook dan zie je dat het niet veel is nog. ze is nog wel groen.
      IMG_5661.jpg

de volgende treurwilg is de afgaan. die heb ik ook nog nooit vrolijk gezien. wel groen. dat wel

IMG_5662.jpg

de fat monkey doet haar naam nog niet echt eer aan. maar de top ziet er wel smakelijk uit zo langzamerhand
      IMG_5659.jpg

het sativa experiment. amnesia haze. kan ook wel een verhoging gebruiken. als er een volgende ronde komt moet ik daar eens naar op zoek
      IMG_5660.jpg
      cookie ziet er al een tijdje het zelfde uit. oogt wel gezond voor zover ik het kan zien. vergeleken met de rest althans
      IMG_5657.jpg
      en de blackberry. ik hoop van harte dat die ontzettend goor is. want daar zit straks voor 1 dag wiet aan

IMG_5663.jpg

en een totaalplaatje om mijn geknor mee af te sluiten. misschien spiegelen ze mijn humeur. ja dat is het
      het is mijn eigen schuld. ik geef ze niet de aandacht die ze wellicht verdienen, komt omdat mn geheugen hard minder wordt en ik wat twijfel of dit wel de oplossing is voor mij.

nog een paar weken. ze beginnen nu te ruiken. morgen kan alles weer anders zijn. ook qua humeur.

IMG_5664.jpg

Comment

• kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Ik vind het wel OK hoor! Ik zie vooral een paar lekkere toppen.

Zal wel bijna een jaarvoorraad zijn.

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Maak dit ff zo goed mogelijk af, en ga dan eens rustig bedenken hoe of wat je verder wilt. Ik denk dat je strakkes wel een tijdje vooruit kunt inderdaad.

Eerst 'A' aanpakken voor je je druk maakt over 'B'
        Het zal je denk ik verbazen wat je gaat oogsten. Het zal geen megavettewaanzinnigetopwiet worden nee, maar daar ligt het streven toch ook niet? Streven is lekker slapen geloof ik, en daar heb ik nog zeker vertrouwen in!!

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        jullie praten me weer moed in. dank je. het zit qua werk en gezondheid ff tegen dus dan zie ik het nog wel eens wat somber

daar zijn we weer. vandaag de tensio die eerder een reset heeft gehad op 235. de andere vertrouw ik niet en heb ik dus vandaag ook gereset.
      voor straf geen drinken vandaag

wel een poging om met mn telefoon alleen de toppen eens in beeld te brengen. ik moet nodig mn camera weer eens meenemen om op trichomenjacht te gaan. hopelijk onthoud ik dat morgen.

de purple domia
      IMG_5670.jpg
      de afgaan:
      IMG_5671.jpg
      het cookiemonster:
      IMG_5666.jpg
      blackberry:
      IMG_5672.jpg
      de lsd:
      IMG_5667.jpg
      de fat monkey
      IMG_5668.jpg

en de amnesia haze:
      IMG_5669.jpg

ik ben bang dat ik gezien de beperkte ruimte maar van 2 of 3 dames de trichomen in beeld kan krijgen zonder ze te verplaatsen. dat is niet aan te raden meen ik me te herinneren? of valt dat mee? ik bedoel dus echt even de plant uit de kast halen voor een minuutje?

als ik bijv. Remco zn kast zo zie lijkt het of hij die dagelijks leeghaalt en schoonmaakt, zo proper

eerst maar eens kijken hoeveel weken de kweker ook alweer riep. dan doe ik daar twee weken bij op en tegen die tijd ga ik wel kijken bij de lastig te bereiken dames.
      ach we zien wel. ze moeten nog wel even .

Comment

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Die Monkey is vet!
        Blackberry is als eerste klaar denk ik, maar mag nog ff

• kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        De 2 paarse zien er erg smakelijk uit. Weekje of 2 nog,. 3 voor de tragere dames. Ik meen dat je een wedryer hebt. Dan kun je evt. gespreid oogsten.

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja die monkey is kleiner dan hij lijkt maar ik vind hem er ook erg smakelijk uitzien. de LSD is de enige met flink veel toppen dus als ik daar op kan slapen zie ik het wel zitten .

ik had bewust flink wat paarsen uitgezocht. mn gevoel zei dat ik daar wat aan zou hebben. geen idee waarom .ben beniewd.

heb inderdaad een wedryer dus ik zou ze 1 voor 1 kunnen oogsten, mits de geur dat toelaat. over een kleine 2 weken komt er familie op visite die dit niet moeten ruiken dus hopelijk begint het pas daarna sterker te ruiken en kan ik ze opp mn gemakkie oogsten

Howdy stoners,

vandaag een liter water met alleen wat bio grow. vanwege gele puntjes verder even niks. weinig tijd en zin ook
      wel snel even gezocht naar trichomen. best schrikken hoe weinig daar te vinden is bij een aantal dames. echt jammer. maar misschien kom er nog wat bij.

bij de cookie nog wel wat gevonden en ze zijn ook al een mooi stukkie op weg zo lijkt het.

binnenkort eens rustig voor gaan zitten. maar het begin is er

IMG_1965.jpg

Comment

• Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        mooi plaatje , lekker wit , da wordt een mooi potent wietje !!

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        denk dat het nog wel een aantal weken gaat duren voor her klaar is topjes zijn nu mooi bezig om wat te worden ff tijd gegeven en je tijd en gedult worden beloond

• Kasteelheer
        Kasteelheer commented
        Editing a comment
        mij lijkt het precies of er zit wel al wat amber in? deze zou ik in het oog houden...

Howdy stoners,

raar weekje. niet in mn gebruikelijke ritme en dan vergeet ik nog meer dan anders. voor mn gevoel een waterbeurt vergeten ook.
      flessen met voeding raken leeg dus met spuitje de voeding afmeten wordt steeds lastiger. vandaag dus een klein scheutje van alles en daarna wat water zonder voeding. alles op de gok.

weer iets meer ingezoomd op de toppen. die lijken hierdoor groter dan ze zijn helaas

de purple domina. wie weet gaat het toch nog wat worden.
      IMG_5679.jpg
      de blackberry. jammer dat er maar 1 topje inzit want die ziet er op zich wel smakelijk uit
      IMG_5682.jpg
      de amnesia haze. ingezoomd lijkt het best wat.
      IMG_5681.jpg
      de fat monkey.
      IMG_5680.jpg

de afgaan. staat in de weg en heb haar al twee keer in de handen gehad om haar weg te mikken maar wie weet ..
      IMG_5678.jpg

cookie in de grote pot. klein maar wel meerdere toppen: dit is erg ingezoomd maar beloofd wel wat
      IMG_5684.jpg

en de LSD in de grote pot: als ik daar op kan slapen is mn ronde geslaagd
      IMG_5685.jpg

blad heeft alle kleuren van de regenboog maar omdat het nog maar een kwestie van weken is, laat ik het maar gaan

dit is het blad van de blackberry
      IMG_5687.jpg

een totaalplaatje, omdat we toch bezig zijn.
      IMG_5677.jpg

morgen krijgen ze niks. het wordt kutweer en dan zal de LV ook weer tegen de 70% stijgen dus geen druppel erbij dan.

fijn weekeinde allemaal
      Attached Files

Comment

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        thnx Beginner70. ik zat even te zoeken maar je hebt geen verslag van jouw ronde of wel?-ho stop gevonden ik ga ff rustig lezen

Remco, ja beetje onhandig. moet ipv een spuitje maar een maatbekertje kopen ofzo. ik weet anders ook niet hoe ik de laatste voeding uit de fles afmeet zonder er een zooitje van te maken

• Kasteelheer
        Kasteelheer commented
        Editing a comment
        Alzheimer : giet wat van je bus uit in een breed bierglas, dan kan je het weer mooi optrekken, de rest eventueel met een trechtertje terug in de bus.
        verder zal ik opmerken dat je bij AF beter niet de dosis voedsel geeft die voorgeschreven is, zelf heb ik een flinke verbranding gehad door pk te gebruiken, mijn bladeren hebben wekenlang afgezien tot het punt dat ik bijna niets meer te snoeien had, maar de toppen bleven heerlijk ruiken en kleven.

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Es de starterguide van plagron bestellen, 8, 99 verzendkost. Maatbekertje en goodiez erbij

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

• Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        vwala probleem opgelost !!

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        Highrider thnx man. dit is goud.
        echt erg, zo’n dop heb ik al eens gehad. ik vergeet alles man

• Highrider
        Highrider commented
        Editing a comment
        No problemoo menn!!
        Niet vergeten de teflontape om de hals te draaien voor je die doppen erop draait, zonder teflontapey lekken ze toch wel iets langs het schroefdraad.

Howdy stoners,

de toppen beginnen wat meer besuikerd te ogen. blij mee. Als ik me niet vergis gaven jullie aan dat de blackberry als eerste klaar zou zijn. die heb ik dus even wat ingezoomd in beeld proberen te brengen:
      IMG_5700.jpg IMG_5692.jpg

om de trichomen in beeld te krijgen moet ik ze allemaal de kast uithalen , want deze staat linksachterin. moeilijk. wat zeggen de kenners?

dan de purple domina:

IMG_5697.jpg

de fat monkey:
      IMG_5694.jpg

cookie:
      IMG_5696.jpg
      de amnesia haze:
      IMG_5695.jpg
      de afgaan:
      IMG_5698.jpg
      en de lsd:
      IMG_5693.jpg IMG_5699.jpg

als ik me niet vergis zijn ze 8 weken boven de grond.
      ik zie de toppen dikker worden dus dat is fijn, ze ruiken nog amper. dat is opmerkelijk, maar ook wel weer prettig want ik krijg de komende weken een paar keer pottenkijkers over de vloer.

ik heb geen idee wanneer ik ongeveer zou moeten stoppen met voeding.

de lsd zou volgens de zaadboer na 8 a 9 weken klaar moeten zijn. de rest allemaal na 9-10-11 weken.

misschien toch nog eens op trichomenjacht de komende dagen..

Comment

• kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Mooie wiet. Weekje water en klaar. Sommige iets langer misschien. Of niet . Dat beslis jij.

• Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Hee Alzheimer kijk eens goed naar die top van de Purple Domina, ik weet niet zeker of ik het goed zie, maar zit er geen zaadje in die top, ziet er verder heerlijk uit, nog een paar weekjes en dan kun je gaan testen, suc6

denk dat de fat monket het eerst klaar is daarna de haze en daarna pas de lsd mag nog wel ff denk dat je bij de fat monkey en haze wel ff goed op thrichomen jacht gaan succes worden mooie planten mooie toppen hopen dat het een goede slaap wiet word

Comment

ik spoel sws minimaal 2week en als je aardig wat amber ziet heb je ook meer een couch lock dat je de bank niet meer uit komt weet nie of dat met autoflowers ook zo is maar denk het wel

Comment

• Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          ja daar ben ik ook ontzettend benieuwd naar. als autos in de buurt komen van fems is dat wel de toekomst voor mij denk ik. helaas moeten ze nog wel ff en voorlopig zie ik veel minder trichomen dan bij mn eerdere rondjes

Eens goed checken met het loopje , vanaf hier is het moeilijk te zien !!

Zoals KK zegt jij hebt er een beter zicht op , en anders eens proberen
        om een mooi fotootje te maken van de trichies !!

image_365264.jpg

Remco.

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

ok bedankt allemaal voor het meedenken! ik zal op trichomenjacht en de purple domina extra bekijken want, idd Corleone1933 ,bovenin lijkt zaad te zitten.
          afhankelijk van het resultaat dan wellicht de laatste keer voeding en dan alleen nog water.

------edit

kon geen zaad vinden, zegt niks want ik weet niet zeker hoe het er uit ziet. nog niet bi de hand gehad.

trichomenjacht is redelijk teleurstellend.

nog erg weinig amber.
          de afgaan zelfs nagenoeg niks milky
          purple begint een beetje
          backberry en cookie ook
          de fatmonkey en de lsd lijken het verst maar zijn er ook nog niet.

slaapmiddel moet het zijn dus liefst wat amber erbij. ik zie haast alleen amber op het blad. is dat waar het normaal begint?
          ter illustratie de lsd: deze heeft het met de fat monkey het ' meest' amber, maar dat zie ik nagenoeg alleen op het blad..

vanavond krijgen ze voor straf helemaal niks. morgen verder vetmesten met voedingswater en dan zien we wel verder.
          lsd.png

het valt in ieder geval op hoe bizar veel minder trichomen er uberhaupt te zien zijn vergeleken met mn 2 eerdere ronden fems. zorgelijk

Last edited by Alzheimer; 8 February 2022, 12:11.

Comment

• Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Hoe lang ga je spoelen ? Kzou nog wat langer voeden toch een weekje ofzo , niet ?

• kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Ik zou volgende week oogsten. Een weekje later zal ook geen kwaad kunnen.
            Je hebt ook geen haast, dus rustigaan.
            In mijn beleving veramberen AFjes minder.

• Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            oei ze veramberen minder? dan verwacht ik ook dat ze minder geschikt zijn om te slapen. hier word ik niet vrolijk van.
            ik laat ze zo lang mogelijk staan. misschien nog keertje extra voeding geven dan idd. we zien wel

WOOOOOW wat een mooie toppen, we gaan gelijk op bijna, 16 dec, zaden gekiemd en 22 dec. in de grond , die Fat Monkey is schitterend .

Comment

• Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            dank je. jouw topic volg ik. bij jou ziet het er wat gezonder en groener uit. netjes man. nog een paar weken dan zijn we beiden knetter

• Mamasyl
            Mamasyl commented
            Editing a comment
            Ja maar het blad verkleurd nou ook hoor, je ziet nu bijna per dagdeel de toppen opzwellen, nu zie ik ook goed de onderscheid tussen de fat banana en de N-light , ga morgen nieuwe foto,s plaatsen , en ik had 2 takken geknakt , pfff gelijk verbonden , en ze doen het nog steeds !! Ja lekker he van je eigen plantjes roken, en eeeh tis vrouw , geen man haha, zeg wat denk je dat alleen mannen kweken .

• Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            oh haha wat onnozel van me. je naam gaf al wel een hint. ja weinig vrouwen hier, daardoor verwachtte ik het niet maar ze zijn er wel natuurlijk. ik volg je verslag nu. idd leuk zo gelijk op te gaan. zelfvoorzienend zijn is grandioos. geen zorgen over chemicaliën of andere shit. lekker eigen baas / bazin

Howdy Stoners, zijn we weer.

Gisteren een beste plons voedingswater dus vandaag niks. tensios mooi tussen de 100 en 200 en de lv max 58. ik ben tevreden. begint zelfs klein beetje geur te bespeuren buiten de kast.

cookie:
          IMG_5709.jpg
          amnesia haze
          IMG_5712.jpg
          de afgaan. die moet nog een week of 10 zo te zien
          IMG_5707.jpg

de purple domina. twijfel nog altijd of er zaad in zit. maar veel maakt het niet meer uit hoop ik
          IMG_5708.jpg
          de dikke aap
          IMG_5711.jpg
          blackberry.
          IMG_5713.jpg
          en de lsd 25
          IMG_5710.jpg

de twee dames in de grotere pot hebben flink meer toppen dan die in de kleine. als ik kan slapen op deze autos kan ik een eventuele volgende ronde beter voor 4 grotere potten gaan denk ik.

eerst deze ronde maar eens afmaken.

totaaltje omdat ik er toch was:
          IMG_5714.jpg

blijft raar rondje. gevoel dat ik geen invloed heb ofzo. ik weet het niet. maakt ook niet uit, de finish is in zicht. dit weekeinde nog eens op trichomenjacht en als dat mager is gaan we nog een keer voeding erbij kiepen.

Die LSD heeft nagenoeg geen groen meer. vraag me af of daar dan nog wel wat met die toppen kan gebeuren. we gaan het zien..

Comment

• Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            ik bedoel omzetten van de klok naar 12 uur om bloei te forceren. dat gepuzzel is niet nodig bij autos en zorgt bijv dat mn kast warmer blijft. allemaal makkelijk

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Owkee, ik dacht al...

• Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            ja ik schreef het wat kloterig op zonder komma. toppen 12-12 ...

Howdy Stoners,

Het einde nadert. Vanmorgen voor het laatst voedingswater gegeven. vanaf nu water voor de dames.

volgend weekeinde zou ik de eersten eigenlijk om willen zagen. maar dan is het erg druk in huis...
          Het hangt even van de geurontwikkeling af of ik dit ervoor danwel juist erna doe. ik denk beter erna. de geur valt nu nog erg mee en ik betwijfel of dit zo blijft wanneer ik bijv. een paar dames in de wedryer leg.

de LV is mooi onder de 58 gebleven . nu zelfs 45. ook daarom nog niet echt haast om te oogsten

een poging gedaan om de trichomen in beeld te krijgen. het begint iets meer amber te worden hier en daar.

nog niet enorm bij het cookie:
          cookie.jpg

de amnesia haze laat al wat meer trichomen in de juiste kleur zien(vooral op het blad helaas), maar ook veel helder:
          ah.jpg

ik twijfel of dit de purple domina is. denk het wel. dacht eerst de blackberry, maar daar kon ik niet bij
          bb.jpg

dan de fat monkey:
          fat.jpg

de LSD was lastig in beeld te krijgen deze keer:
          lsd.jpg
          IMG_5717.jpg IMG_5715.jpg

Attached Files

Comment

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Weer is gunstig geloof ik

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            der zit al wat aardog thrichomen amber tussen gaat de goede kant op straks hopelijk lekker slaapen op je wietjes gaan duimen voor je

• Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            ja er begint amber bij te komen. vooral op het blad maar dat is hoopgevend. thnx!
        Bezig...
        X