Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

slaapmiddel op zolder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Howdy Stoners, zijn we weer.

de laatse voeding is al gegeven. vandaag dus alleen een flinke plons water.

Geen trichomenjacht. dat doe ik tegen het weekend weer. gewoon even een plaatje omdat het kan. buiten de kast ruik je nog nagenoeg niks. aan de ene kant blij mee ivm visite maar maak me wel wat zorgen over de potentie van de auto's. mgoed. dat zit in mn aard. ik zou eigenlijk wat meer moeten blowen

de amnesia haze. kunstzinnig verkleurd blad. gewoon mooi
    IMG_5723.jpg

de cookie. mooie hoofdtop. jammer dat ze niet wat groter geworden is. nog wel mooi groen:
    IMG_5721.jpg

de LSD is groot zat. als ik die ooit weer zet moet ik haar lager houden. zij is de reden dat mn lamp hoger hangt dan de rest leuk vindt:
    IMG_5722.jpg

de dikke aap, je zou er zo een hap van nemen:
    IMG_5724.jpg
    purple domina. veel op gemopperd maar het begint ergens op te lijken. hopelijk geen zaad toch.

IMG_5725.jpg

de afgaan is gewoon een luie trut. staat erbij alsog ze nog drie maand moet. erger me kapot aan haar.

IMG_5726.jpg

en de blackberry. lastige plek in de kast. amper zicht op. lijkt behalve mooi paars niet veel bruikbaars op te gaan leveren:
    IMG_5727.jpg

het plan is om vanaf nu nog maar beperkt water te gaan geven de rest van de week.
    vandaag 2,5 liter erbij gemikt, dus de komende twee dagen even niks en dan zondag bepalen of ik er al een paar omzaag. dan krijgt de afgaan een beter plekje en misschien wordt dat dan nog wat.

maar er zitten een paar leuke toppen bij. als ik daar op kan slapen doe ik misschien nog wel een keer een auto rondje. Fems zie ik zonder hulp van Q toch niet echt zitten en het is wel relaxed zo. alles gaat vanzelf. het wordt geen grote oogst maar dat ben ik ook niet nodig.

fijne avond allemaal

Attached Files
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

Comment

• Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Gewoonweg fantastich mooie fotos!

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      tja of auto of fem makkelijker is, dat is denk ik persoonlijk. als je een mooie kast hebt waar temp en LV goed te sturen zijn worden de verschillen kleiner. Maar ik heb mn handen vol om de temp en lv ok te houden wanneer mn lamp 12 uur uit is. dat gedoe heb ik deze ronde niet.ook is het moment van omzetten bij meerdere soortjes wellicht lastiger. dat speelt bij autos ook niet.
      fem is natuurlijk wel vergevingsgezinder qua voeding en je kan spelen met moment van bloei en daarmee een groeiachterstand goedmaken. een fout in de eerste weken bij een auto is nagenoeg onherstelbaar. als ik er genoeg afhaal om te slapen speelt gewicht voor mij minder mee. dat is uiteraard ook persoonlijk. stroom interesseert me minder, zonnepanelen liggen er genoeg. ik kan me heel goed voorstellen dat de afweging voor een ander, met andere prioriteiten, heel anders uitpakt

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Zo is dat, ligt aan je persoonlijke kweeksituatie!

Maar in het algemeen genomen klopt het totaal niet dat AFjes makkelijker zouden zijn als beginneling. Vooral dat beginneling is wel belangrijk. De (voedings)fouten die je als starter onvermijdelijk maakt zijn bijna niet meer te herstellen bij AFjes.

In jou geval een uitstekende keuze!

Howdy, vandaag maar weer een plonsje water erbij. ze trekken og wel drog maar veel gebeurt er niet meer volgens mij.

een aantal dames laat nog 0,0 amber zien en daar word ik wat knorrig van. tot mn verrassing geldt dit niet voo r de cookie. daar gebeurt nog wel wat. wellict ook omdat zij nog groen blad heeft. dat is helaas een zeldzaamheid in mijn kastje.

trichjes beginnen er op te lijken
    cookie1.jpg IMG_5739.jpg

de fat monkey waarvan ik verwachtte dat ze er bijna was laat minder amber zien helaas:
    fat1.jpg IMG_5737.jpg

Ook deLSD mag wel wat meer gaan amberen...
    lsd1.jpg IMG_5740.jpg

amnesia haze: moeilijk in beeld te krijgen achterin de kast maar ben niet ontevreden
    amnesia1.jpg IMG_5736.jpg

de blackberry is helemaal lastig te bereiken. weet niet wat ik daarvan moet vinden.
    blackb.jpg IMG_5738.jpg

de purple domina: moet ook nog wel ff, zo lijkt het(?)
    pd1.jpg IMG_5735.jpg

van de afgaan geen trichjes. die is er nog lang niet en wordt ook niks volgens mij

IMG_5734.jpg

geen water meer tot zondag. wil niet het risico lopen op een hoge LV en een minder werkend filter wanneer er hier bezoek is
    zondag krijgt een deel dan water en een ander deel kan wellicht de wedryer in. dat wordt nog lastig kiezen..
    IMG_5733.jpg

zo. administratie weer bijgewerkt. bedankt voor het meekijken

Attached Files

Comment

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      oh ik heb de auto. 10-11 totaal meen ik. maar hoe het met fem zit, geen idee

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Enigste minpunt zou langere bloei zijn. Maar daar ga ik even niet naar kijken dan

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja het kan korter maar 10-11 is van zaad tot oogst hè. niet alleen bloei

ja om.zo te zien of het klaar is blikft moeilijk je moet echt goed de thrichomen bekijken wij kunne het zo niet zien op de foto of ze klaar zijn al lijkt die dikke aap al lekker rook baak en e haze ziet er ook lekker uit

Comment

• Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ziet er goed uit Alzheimer, zit tegen de knip aan

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Gewenning , hoeveel blow je dan wel weg per dag ??

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      thnx @Corleone1933

Remco, ik slaap ongeveer drie weken op wat jij in 1 dag oppaft ik gebruik 1 vulling van .2 a .25 gr maar ik slaap er steeds slechter op vandaar

Howdy Stoners,

geen pottekijkers vandaag dus ik zou op trichomenjacht om de volgorde van de knip te bepalen. erg wisselend beeld en lastig om uberhaupt goed in beeld te krijgen. niet mijn dag denk ik.

Wel zag ik dat de dames aardig aan het aandikken zijn dus ik heb me laten verleiden tot het geven van 2 liter water en ik verzet de oogstplannen naar woensdag.

de amnesia haze:nog altijd mooi gekleurd en ze dikt nog aan:
    IMG_5758.jpg

de purple domina. begint nu ook ineens aan te dikken dus wie ben ik om haar dan om te zagen:
    IMG_5753.jpg

de blackberry is weinig en blijft weinig
    IMG_5759.jpg
    LSD begint te glinsteren vooral. als ik daar toch eens op kon slapen dan ben ik wel een tijdje voorzien:

IMG_5756.jpg

de fat monkey. die is woensdag zeker aan de beurt
    IMG_5757.jpg

de afgaan lijkt nog altijd nergens op
    IMG_5754.jpg

cookie leek de vorige keer flink amber al. foto van vandaag viel tegen maar ze dikt wel aan dus ga zo door dame

IMG_5755.jpg

woensdag staan de fat monkey en de amnesia haze op de nominatie om geknipt te worden. de rest zien we dan wel.

Attached Files

Comment

• Nirvana
      Nirvana commented
      Editing a comment
      Ja die zijn nog goed aangedikt hoor ! Komt goed .. nog een weekje ?

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      thnx mannen.
      ja een aantal blijft nog een weekje staan. maar ik ga in ieder geval een aantal toppen oogsten woensdag.
      ben ook geen knipwonder dus mooi in erappes

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ja je ziet wel verandering, laatste weken echt belangrijk he. Hoop ook es tot het echte einde te kunnen gaan...

Howdy, zijn we weer. vandaag op trichomenjacht geweest en 4 kandidaten voor de knip gekozen.

die is gepland voor morgen.

cookie:

IMG_2012.jpg

LSD:
    lsd2.jpg

de blackberry:
    bb2.jpg
    amnesia haze:
    ah2.jpg

de rest is er nog niet volgens mij en krijgt een druppie water. ik weet nog niet of ik de planten die ik op de korrel heb helemaal knip of alleen de hoogste toppen zodat de lamp kan zakken voor de rest.
    maar de schaar en alcohol liggen klaar en de wedryer hangt.

Comment

• Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      1 fase oogsten lijkt het beste idee nu, is eerder een luxe probleem nu

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja ik zou net gaan knippen en nu hoor ik dat er weer pottekijkers komen vandaag. plannen dus weer verschoven. wat een gekut ook. waarom is willen slapen en een beetje functioneren toch illegaal.pffff

en bedankt corleone voor het stappenplan om green dragon te maken. daar kan ik wat mee

• Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Suc6 met de knip Alzheimer, ik hoor het wel of het gelukt is.

zo. even tijd voor een update. hectische rotweek achter de rug. zal jullie de details besparen, maar het gaat ff wat minder in huize alzheimer.

de afgaan die links vooraan stond en de purple domina die daar links achter stond, zijn nu de enigen in de kast. de rest ligt geknipt in de wedryer.
    de lamp is 24 uur aan omdat mn timer lastig deed. het maakt nu hopelijk niet veel meer uit

de lsd viel erg tegen, heel open en licht. maar wel veel dus ff afwachten nog.
    de cookie lijkt de zware dikke top die je wil hebben. de fatmonkey ook redelijk ok.

de blackberry voelde erg nattig. geur was goed maar twijfel een beetje f dat wel zo hoort. maar eens kijken hoe het er droog uitziet.

qua grammen wordt het heel minimaal, maar een rondje autos duurt ook maar 11 a 12 weken en met de fem rondjes was ik flink langer onder de pannen.

als alles droog is zal ik de boel wegen en ik hoop dat er een paar soortjes bijzitten waar ik op kan slapen want daar ben ik wel even aan toe.
    tot de volgende, hopelijk wat vrolijkere keer

Comment

• Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Komt goed, na regen komt zonneschijn !

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      dank je. ik hoop het. en anders hebben we in ieder geval een wietje om het humeur op te beuren

Je hebt alles de zelfde tijd geplant en geoogst? Denk je niet dat de lsd daarom open en licht is gebleven? Alles zal wel snel droog zijn nu, de lv is vet laag nu

Comment

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      2 van de 7 staan nog. de rest was redelijk amber en dus klaar. ze waren ook al paar weken verder dan aangegeven door de zaadboer. lv is vanwege het weer nog hoog zat maar thnx voor het meedenken. de lsd schoot vanaf dag 1 de lucht in en groeide tussen de lamp. rare plant. als ik er op slaap vergeef ik haar

• Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Vanzelf

Howdy stoners, zijn we weer.

gisteravond eindelijk even gelegenheid om bij de wiet in de wedryer te kijken. kurkdroog. echt veel te droog... LV 37

topje van de LSD25 in de mighty en op zich wel goed geslapen. het zit nu in een pot met een wat vochtige doek om de LV weer richting de 60 te krijgen

de oogst viel in grammen nogal tegen:

de fat monkey is eigenlijk niet veel meer dan de hoofdtop. maar dat is gelijk wel de enige die een beetje glinstert.
    ik moet haar nog ff klein beetje naknippen maar hier zie je tenminste wat trichjes:
    IMG_5772.jpg

Helaas is die maar 12 gram droog
    de Amnesia haze is ook 12 gram droog
    De LSD25 is 30 gram droog
    de cookie ook 30 gram en die ziet er ook veelbelovend uit.
    de blackberry is 13 gram droog
    zojuist heb ik de purple domina geknipt en die ligt nu te drogen. grote open top van ruim 50 gram nat. wel bizar irritant knippen vanwege veel klein blad waar 0 suiker opzit. dat was bij de lsd makkelijker. wat geel krullend blad dat je zo in zijn geheel uit de top trok.

de afgaan zat ik te knippen en ik vond de top al vreemd nat . toch even opengescheurd en vol met rot/schimmel. het leken wel watten. complete afgaan weggeflikkerd helaas.

ik zal door de rot dus op ongeveer 110 droog uitkomen. als ik beter opgelet had bij de afgaan was ik op max 130 uitgekomen.

met mijn lampie van 150 watt toch een beetje teleurstellend, maar het was een kort rondje en ik had er amper werk van. Jammer dat ik de dames in de laatste weken niet de aandacht kon geven die nodig was, maar het is niet anders.

van vrijwel alle 7 kwam geen bruikbaar knipafval af. ik ga dus de green dragon die ik wil maken met toppen van vorige ronden doen, wanneer blijkt dat ik op de soortjes van deze ronde in slaap kan komen. anders durf ik de gok niet aan.

we hebben weer voorraad. dat is het belangrijkste. afwisselen is ook mogelijk, soorten genoeg.
    nu even kweekpauze. ik zal blij zijn wanneer de purple domina ook in de pot zit en ik geen stress meer heb of mensen het ruiken

bedoeling is om nog wat smaak/slaap ervaring toe te voegen alla Takketoelli maar iedereen die meegekeken en meegeholpen heeft en ntuurlijk vooral kelderkastje wil ik toch even bedanken! vind het best bijzonder dat wildvreemden elkaar hier vinden en belangeloos helpen.

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ah, oke

• Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      dat was bij de lsd makkelijker. wat geel krullend blad dat je zo in zijn geheel uit de top trok.
      Moest je daar moeite voor doen of lieten ze zo los ? Meestal als ik krullend geel blad in de toppen aantref en ik trek het er zo uit, zit er ook rot in. Zou het even goed checken, zeker omdat je in de Afgaan ook rot hebt gevonden.

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      nou die blaadjes waren al redelijk verdroogd. de LSD had hele open toppen. daar zat geen rot in. ben wel bang voor een andere die wat nattig aanvoelde. die zal ik eerst openbreken voor ik hem vape. thnx!

Purple haze viel ik bijna in slaap van overdag bedenk ik nu. Wel mss moeilijk om te kweken en zaad van te verkrijgen...nog niet veel tegengekomen.
    Ganja always does the trick.

Comment

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      thnx! ik zet hem op mn lijstje

Hoop dat je nieuwe wiet je een beetje doet slapen en suc6 met het fabriceren van de Green Dragon
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

Comment

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Hier ook Mirtazapine k'slaap als een ??? ja wat slaapt er , swat ik lig niet meer waker en ben s'morgens goe uitgeslapen èé

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Neem ik al paar jaar, Alzheimer en jij , Remco ? Helemaal tzelfde , wel wat gewenning maar 15 mg x 3 maximum en dan slaap ik goed , en uitgeslapen ook, in combo met jointje natuurlijk zeggen ze geen marmot
      Last edited by Wesley pipes; 4 March 2022, 10:09.

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      thnx! ik ga zoeken

slaap er al jaren goed op en geeft geen gewenning staat een beetje raar omschreven als je het op zoekt veel.mensen met phychose krijgen het ook of met.depressie noem.maar op maar ook voor slapen ik wil niet meer zonder deze medicatie
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Kijk daar aub mee uit ja!
      Ik ging door een hel om van mijn pijnstillers af te komen, amytripriline, methadon en vooral de oxycodon.
      Je hebt nu al wat gewenning, als je dat met zwaarder spul krijgt heb je echt een probleem.
      Ik heb nog wat methadon liggen, als ik daar 1 tabletje van neem ben ik echt van de kaart, toen nam ik er 3, met 3 Amys, en nog wat oxy. Dat ik überhaupt gefunctioneerd heb snap ik niks van. Heeft mij bijna alle sociale contacten gekost ook, da's nog wel het ergst
      Blowen heeft wel veel geholpen als vervanging, heeft mijn alleen flink maar longinhoud gekost.

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja ik had van mn huisarts al een NEE gekregen en nu ik de mediijnen heb bekeken snap ik wel een beetje waarom. ze zijn erg heftig. aan de andere kant is bijna nooit goed slapen ook slopend. ik heb toevallig vandaag een goede dag, voor het eerst in weken. man wat ziet de wereld er dan ineens anders uit. moeilijk hoor. ik puzzle verder. bedankt voor alle info en voor alle waarschuwingen. wat is dit toch een mooi forum zo

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ik kreeg die medicatie de periode voor de operatie, en ik had ze gewoon nodig. Het heeft mij bijna al ijn vrienden gekost, ik was een totaal ander persoon geworden. Was ik ook door de pijnpoli arts voor gewaarschuwd. Toch zou ik het direct weer doen.

Soms heeft iemand gewoon paardenmiddelen nodig, tis niet anders. Daar zijn ze in wezen ook voor ontwikkeld.

beetje raare vergelijkingen als k ze niet inneem slaaap ik ook wel maar moeilijker kan het ook niet gebruiken geen probleem maar ja is ook geen heroine verslaving beetje onzin dit dat jij dr moeite mee gehad hebt met die waslijst van medicijne snap ik heeft iedereen een slaaptablet is geen heroine en ook geen afkick verschijnzelen zoals jij ze omschrijft

Comment

• Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Maar als je kan slapen waarom gebruik je ze dan? Ben je mentaal niet helemaal in orde. Ik kreeg ze niet zomaar voorgeschreven. Huisartsen gooien tegenwoordig met allemaal vieze medicijnen. Trouwens coke hero en LSD en ga zo maar door, zijn ooit ontwikkeld voor als medicijn te gebruiken. Alleen ja zijn in de loop van de tijd strafbaar geworden. Ik weet dat er ook taxi's zijn die je elke benzo komt langs brengen wat je maar wilt. Echt smerig

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      muziek of monotone geluiden niet geprobeerd. misschien een idee. inslapen lukt met wiet. doorslapen niet. maar ik moet zeggen dat ik nu 2 nachten best goed geslapen heb. erg blij mee.

• Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Medicijnen werkt op elk persoon anders.

Ik slik zelf nu lorazepam en olanzapine.
      Hier voor kreeg ik haldol snap nog steets niet Warom ze dat toen hebben gegeven
      Daar kreeg ik uitslag van en nog veel meer bijwerkingen
Bezig...
X