18 februari - yesterday..
IMG_0887.jpg
Dag: 61, dag 34 op 12/12, dag 13 bloei
Temperatuur: vergeten
Luchtvochtigheid: vergeten
Lampen: afstand 15-25cm, vermogen 75%
Vandaag zitten de eerste twee bloeiweken erop
Een mooi moment voor een update, maar de foto's zijn wel van gisteren
Ik blijf Dos Si Dos 33 een vreemde dame vinden, ook al ziet het er interessant uit..
IMG_0889.jpg
Haar toppen groeien wel gewoon door Bovenin (nog steeds) geen haren, maar wel thc..
IMG_0890.jpg
Haar zusje Cookies Kush staat heerlijk in bloei
IMG_0891.jpg
Hier nogmaals de top met een beetje lightburn, ze begint er alweer overheen te groeien nu de lamp hoger staat
IMG_0873.jpg
Het is erg lastig op de foto te krijgen Remco dus ik heb er even flink op ingezoomd.
Naamloos.jpg
Bovenin is de top een beetje 'gebleekt' en zijn wat haren verbrand. Ietsje lager zie je nog wat gele verbranding in de sugarleaves.
MxM bloeit uitbundig met veel dikke haren
IMG_0892.jpg
Ze laat haar Motherlode genen al zien
IMG_0893.jpg
Sugarpunch is ook eindelijk uitgegroeid Zij is flink doorgeschoten met de tijdschakelaar op 12/12!
IMG_0894.jpg
Het knakje is ook aardig herstelt, ze houdt zichzelf weer omhoog en alle topjes zijn weer naar boven gericht
IMG_0897.jpg
IMG_0887.jpg
Dag: 61, dag 34 op 12/12, dag 13 bloei
Temperatuur: vergeten
Luchtvochtigheid: vergeten
Lampen: afstand 15-25cm, vermogen 75%
Vandaag zitten de eerste twee bloeiweken erop
Een mooi moment voor een update, maar de foto's zijn wel van gisteren
Ik blijf Dos Si Dos 33 een vreemde dame vinden, ook al ziet het er interessant uit..
IMG_0889.jpg
Haar toppen groeien wel gewoon door Bovenin (nog steeds) geen haren, maar wel thc..
IMG_0890.jpg
Haar zusje Cookies Kush staat heerlijk in bloei
IMG_0891.jpg
Hier nogmaals de top met een beetje lightburn, ze begint er alweer overheen te groeien nu de lamp hoger staat
IMG_0873.jpg
Het is erg lastig op de foto te krijgen Remco dus ik heb er even flink op ingezoomd.
Naamloos.jpg
Bovenin is de top een beetje 'gebleekt' en zijn wat haren verbrand. Ietsje lager zie je nog wat gele verbranding in de sugarleaves.
MxM bloeit uitbundig met veel dikke haren
IMG_0892.jpg
Ze laat haar Motherlode genen al zien
IMG_0893.jpg
Sugarpunch is ook eindelijk uitgegroeid Zij is flink doorgeschoten met de tijdschakelaar op 12/12!
IMG_0894.jpg
Het knakje is ook aardig herstelt, ze houdt zichzelf weer omhoog en alle topjes zijn weer naar boven gericht
IMG_0897.jpg
Comment