Zijn inderdaad flinke kegels geworden, nog even op de handen zitten, die Sugar Punch en die Cake Kush wat een toppen, geniet ervan als ze er klaar voor zijn, suc6.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Circulair kweken, let's GrOw greener
Collapse
X
-
9 & 10 april -
IMG_1270.jpg
Dag: 111, dag 84 op 12/12, dag 64 bloei
Temperatuur: 17-19 graden
Luchtvochtigheid: 39-54%
Lampen: Opgeborgen
Heb even niet zoveel woorden.. Kroket ligt niet in de frituur te borrelen maar in de vetput te fermenteren
IMG_1271.jpg
IMG_1275.jpg
IMG_1273.jpg
IMG_1272.jpg
IMG_1274.jpg
Totaal 15 weken en 6 dagen.
Ongeveer 4 weken groei.
Ongeveer 3 weken voorbloei.
9 weken en 1 dag officiële bloei.
Ben nog wel één vage schimmeltop tegen gekomen op Cookies Kush Toprot was het niet, zoals je kan zien aan de opengebroken top. Het was een dun vliesje over (de zijkant van) de top heen, daaronder zag alles er goed uit Het vliesje was er makkelijk af te wrijven, toch heb ik die hele top maar weggegooid
IMG_1277.jpg
En na twee dagen knippen (ongeveer 6 uur in z'n totaliteit) hangt het er zo bij
IMG_1278.jpg
Gedurende mijn stilte ben ik nog wel nuttig bezig geweest Na deze afgeronde 5e ronde op dezelfde potgrond, komt er weer volledig verse grond in de potten. Deze potgrond heb ik zelf samengesteld met grondstoffen en meststoffen. Er is geen zak potgrond aan te pas gekomen, maar daarover meer in een nieuw verslag
IMG_1144.jpg
- Likes 5
Comment
-
Altijd een fijn gevoel als de oogst weer binnen is! Is die Sugar Punch bij jou nog wat hard geworden? Hier dus niet zoals ik al eerder schreef.
Ziet er dubieus uit die schimmeltop inderdaad. Verstandig om maar weg te gooien ja!
Comment
Comment