Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Circulair kweken, let's GrOw greener

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zijn inderdaad flinke kegels geworden, nog even op de handen zitten, die Sugar Punch en die Cake Kush wat een toppen, geniet ervan als ze er klaar voor zijn, suc6.
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

Comment

9 & 10 april -
      IMG_1270.jpg
      Dag: 111, dag 84 op 12/12, dag 64 bloei
      Temperatuur: 17-19 graden
      Luchtvochtigheid: 39-54%
      Lampen: Opgeborgen

Heb even niet zoveel woorden.. Kroket ligt niet in de frituur te borrelen maar in de vetput te fermenteren

IMG_1271.jpg
      IMG_1275.jpg
      IMG_1273.jpg
      IMG_1272.jpg
      IMG_1274.jpg

Totaal 15 weken en 6 dagen.
      Ongeveer 4 weken groei.
      Ongeveer 3 weken voorbloei.
      9 weken en 1 dag officiële bloei.

Ben nog wel één vage schimmeltop tegen gekomen op Cookies Kush Toprot was het niet, zoals je kan zien aan de opengebroken top. Het was een dun vliesje over (de zijkant van) de top heen, daaronder zag alles er goed uit Het vliesje was er makkelijk af te wrijven, toch heb ik die hele top maar weggegooid
      IMG_1277.jpg

En na twee dagen knippen (ongeveer 6 uur in z'n totaliteit) hangt het er zo bij
      IMG_1278.jpg

Gedurende mijn stilte ben ik nog wel nuttig bezig geweest Na deze afgeronde 5e ronde op dezelfde potgrond, komt er weer volledig verse grond in de potten. Deze potgrond heb ik zelf samengesteld met grondstoffen en meststoffen. Er is geen zak potgrond aan te pas gekomen, maar daarover meer in een nieuw verslag
      IMG_1144.jpg
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

• Monkey Man
        Monkey Man commented
        Editing a comment
        Lekker Kroket heel netjes zien ze eruit mooi gedaan man. Als het net zo gaat smaken als ze er uit zien is het helemaal top.

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Dat gaat een mooie opbrengst zijn idd. Geniet ervan binnenkort !

• Conqueringlion
        Conqueringlion commented
        Editing a comment
        Lekkere oogst kroket

Altijd een fijn gevoel als de oogst weer binnen is! Is die Sugar Punch bij jou nog wat hard geworden? Hier dus niet zoals ik al eerder schreef.
      Ziet er dubieus uit die schimmeltop inderdaad. Verstandig om maar weg te gooien ja!
      Horks Fototopic 2.0

Comment

• kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Nee Sugarpunch is alleen maar fluffy weed.. Ze had nog wel een week of twee mogen staan. Ze had nog steeds grote dorst en bleef zwellen, (risico van verschillende soortjes, dat neem ik voor lief). Maar ook die extra weken hadden de toppen niet harder gemaakt

• Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Ik heb ook eens de fluffy weed wat langer aan de plant laten zitten. Dat werd de compacste en lkkrsre weed. Paar weken kan veel doen hoor.

En lekker?

Comment

• Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        De moderator weeral es het schip in
    Bezig...
    X