Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek 2x FAT BANANA en 2x N-LIGHT gestart 16 dec.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    moby_dick_auto_barney_s_farm.jpg watermelon_zkittlez_autoflower_barney_s_farm.jpg En alvast de volgende ronde besteld !!
    moby_dick_auto_barney_s_farm.jpg
    watermelon_zkittlez_autoflower_barney_s_farm.jpg

    Comment


    • Mamasyl
      Mamasyl commented
      Editing a comment
      En de volgende ronde edibles word in de koelkast bewaard en NIET bij een puber op kamer waar de pups er eentje gevonden hadden !!! Aangezien geen idee wie het had opgegeten...2 maagjes leeg gemaakt bij dierenarts !

    • Krisdc
      Krisdc commented
      Editing a comment
      Hier staat alles wat met wiet te maken heeft redelijk ver weg van de kinderen. Voor de edibles; klinkt als een strak plan👍
      Hopelijk hebben de pups er geen last van...

    • Mamasyl
      Mamasyl commented
      Editing a comment
      Nee pups hebben wel maag moeten legen bij dierenarts, ze zijn over die wiet maak ik mij geen zorgen, die chocola is erger ....

    #17
    En donderdag zijn ze 9 weken van zaadje tot nu , en ik durf te zeggen het gaat niet slecht vind ik zelf , wel had ik bij 2 N-ligt en wat aan de fat banana gele bladeren, daarom heb ik afgelopen week PLANGRON BLOOM aangeschaft, dat andere voedingsmiddel van eigen merk heb ik weg gespoeld !!
    Dosis geeft aan 4ml op 1 liter , ik heb het meer dan gehalveerd, 3ml op 2 liter HP 6.20 WATER .

    Ze hebben elke avond 2 soeplepels gehad , en ... tja gele blaadjes blijven en vallen zelfs uit, maar er staat 1 plant tussen die echt prachtig blad heeft en nergens last van schijnt te hebben !! Aangezien die ook niet slecht reageert op PLANGRON blijf ik het deze week nog elke avond geven.

    Je ziet nu echt het verschil van toppen , in de top van de fat banana zie je al dat de groeihaartjes bruin kleuren, alle trichomen zijn melk, maar nog geen amber te zien, wel op sommige plekken echt sneeuw !!
    De andere 3 planten gaan nu ook de groeihaartjes van verkleuren maar zijn nog niet zo heel ver, enkele, ook bijna 80% melkwit en nog geen amber te zien.
    Deze keer ga ik niet de fout maken ze te vroeg om te leggen en eens op gemak wachten tot ik echt veel amber zie !

    Dus ik schat nog een goeie 2 weken , dan hebben ze 3 weken groei gehad en vanaf de eerste haartjes verschenen, en zo een 8 weken bloei .

    Luchtvochtigheid blijft mooi laag, 39-42 en de temp in de nacht 17/18 overdag 22/24 IMG_4149.jpg IMG_4150.jpg IMG_4140.jpg IMG_4142.jpg IMG_4137.jpg

    Comment


    • Mamasyl
      Mamasyl commented
      Editing a comment
      Nee ik ga zeker niet van uit wat er op verpakking staat, maar ik moet zeggen de fat banana gaat loeihard , ik heb nieuwe foto,s die zal ik hieronder plaatsen !! Ja ben best wel beetje trots op de meiden !! Op wat geel blad na week of 7 na hebben ze het goed gedaan !

    • Mamasyl
      Mamasyl commented
      Editing a comment
      bloos......

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ja dat snap ik ceker hehe

    #18
    9 WEKEN EN 2 DAGEN OUD vanaf zaadje !!

    Ik geloof dat ik alleen met de foto,s al genoeg zeg deze keer , wat gaan ze goed zeg, vandaag eens al het geel blad verwijdert , zaten allemaal hartstikke los dus kwamen er zo af .
    Even alle planten eruit gehaald en grondig nagekeken !
    De Fat Banana is zo goed als klaar , 98% melk trichomen , zeker 90% oranje bloeiharen , dus ik denk dat die aankomende week aan de beurt is om te gaan drogen !

    Dan de Nort-L met 1 top, ook 98% melkwitte trichomen maar bloeiharen zo een 70% oranje

    De Nort-L met dubbele kop 95% melkwitte trichomen / 80% oranje bloeiharen en IMG_4172.jpg IMG_4174.jpg

    De Nort-L met dubbele kop en veel blad 95% melkwitte trichomen, ook zo 70% oranje bloeiharen .

    Elke dag flink water gegeven, zeker zo een 800ml per 24 uur PH 6.30 en 3ML plangron Bloom aan 2 liter water toegevoegd .

    VRAAGJE ** aangezien het bio is hef ik niet "" te spoelen "" he ??

    Ik ga mijn foto,s laten spreken !! IMG_4182.jpg IMG_4183.jpg IMG_4184.jpg IMG_4185.jpg IMG_4191.jpg Iets waar ik wel van stond te kijken dat de 2 scheuten die zo aan de hoofdstengel geknakt waren , die ik met draadjes weer vast gezet heb ( fat banana ) het gewoon zijn blijven doen !! FIJN WEEKEND

    Comment


    • Mamasyl
      Mamasyl commented
      Editing a comment
      Ooooh ..... hahaha echt he, nou ja ze krijgen nu een weekje, misschien hebben ze er dan een paar uur van kunnen genieten !

    • Mamasyl
      Mamasyl commented
      Editing a comment
      Jaaa Remco , echt he ... moet je eens zien wat je uit zo een zaadje kan halen als je het echt op de secure manier te werk gaat, met voeding etc, de vorige kweek met 4 plantjes was zo een 90 gram droog, maar 35 gram zeker te vroeg omgelegd ... nou ja daar hebben de pubers nog wat van genoten haha, ik ben benieuwd wat deze gaat geven, er staan alweer 4 nieuwe zaadjes te ontkiemen, waarvan 2 al aardig aan het strekken zijn, dus die wil ik zo snel mogenlijk in de grote potten hebben !

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Lekker!

    #19
    IMG_4207.jpg Fat Banana omgelegd op 20-2 van zaadje tot knippen in 9 weken en 3 dagen
    95% milkey en 095% oranje haartjes

    Nat gewicht 106 gram, verwacht droog gewicht 20 gram

    nu eerst maar eens lekker drogen IMG_4205.jpg IMG_4206.jpg

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      jaa -- we gaan't op onze alzheimer steken !!

      Maar ik zie het nu , een roos schaartje - roos weegschaaltje !!

      Awel juffrouw ge zijt goe bezig , je hebt wel mooi werk geleverd met uw knip werk

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Schone topjes

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ziet er heerlijk uit, dat wordt genieten
Bezig...
X