toch beslist om een verslag aan te maken, om mijn opstelling te laten zien en eventueel tips te krijgen voor een volgende ronde.
materialen :
lamp : migro aray 2
tent : vista homebox medium 120x65x65
medium : 2 gemengde potgronden
matje voor bodemverwarming
1 thermometer/ vochtigheidsmeter tussen de bladeren
1 thermometer tegen het medium
bakvorm tegen het lekken in de tent/ op het verwarmingselement
startdatum : 25 oktober
niets van voeding tot in week 7 en week 8 de aanbevolen hoeveelheid canna pk 13/14.
de hoofdcola heb ik vandaag wat gebogen zodat de lamp iets lager kon en de andere toppen wat meer licht hebben want ik heb bladproblemen (ik vermoed van de canna pk) en ik hoop deze graag snel te finishen voor de problemen te erg worden...hopelijk krijgt ze nu geen stress.ook lijkt de hoofdtop al verder te staan qua bloei.
op enkele suikerblaadjes heb ik roestvormige plekjes, ik voeg een foto toe.
af en toe knipte ik enkele bladeren weg die licht wegnamen van andere takken/toppen of slecht waren.
ph temp en rv zitten hoofdzakelijk goed, van ec ken ik nog niets.
materialen :
lamp : migro aray 2
tent : vista homebox medium 120x65x65
medium : 2 gemengde potgronden
matje voor bodemverwarming
1 thermometer/ vochtigheidsmeter tussen de bladeren
1 thermometer tegen het medium
bakvorm tegen het lekken in de tent/ op het verwarmingselement
startdatum : 25 oktober
niets van voeding tot in week 7 en week 8 de aanbevolen hoeveelheid canna pk 13/14.
de hoofdcola heb ik vandaag wat gebogen zodat de lamp iets lager kon en de andere toppen wat meer licht hebben want ik heb bladproblemen (ik vermoed van de canna pk) en ik hoop deze graag snel te finishen voor de problemen te erg worden...hopelijk krijgt ze nu geen stress.ook lijkt de hoofdtop al verder te staan qua bloei.
op enkele suikerblaadjes heb ik roestvormige plekjes, ik voeg een foto toe.
af en toe knipte ik enkele bladeren weg die licht wegnamen van andere takken/toppen of slecht waren.
ph temp en rv zitten hoofdzakelijk goed, van ec ken ik nog niets.
Comment