Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eeerste kweek ben benieuwd(RQS Amensia Haze)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hi all! Een kleine update vanuit mij kant…

het is helemaal uit de klauwe gelopen.. wat een een scrog zou moeten worden is nu niet gelukt😅 tijdens het omzetten naar 12/12 is de plant zo snel gegroeid dat 5 planten op een kleine oppervlakte staat…

de toppen kwamen te dicht bij de lamp dus sommige heb ik moeten wegbuigen..

zie foto! Hoe vinden jullie dat het gaat?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by kroket; 28 February 2022, 15:49. Reden: Berichten samengevoegd

Comment

• Kasteelheer
      Kasteelheer commented
      Editing a comment
      precies redelijk wat klauwend blad...te veel water? de kleur zie ik niet goed op je foto's, neigen naar geel?

• Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Ze hadden het beter strek haze kunnen noemen ipv amnesia. Ben benieuwd als ze een beetje dik geworden zijn.

• PUGGY
      PUGGY commented
      Editing a comment
      Kasteelheer ik zal eens wat duidelijke foto’s maken.. de dames zijn voornamelijk groen.. de lamp verpest de foto’s waardoor ze geel lijken 🥲

Ja, dat krijg je met amnesia, durven wel eens je tent uitgroeien...
    Her en der precies wat hitteschade te zien. Kan je lamp nog hoger?
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

• PUGGY
      PUGGY commented
      Editing a comment
      Het huidige wattage is momenteel 700 watt, de lamp zelf kan echter niet hoger aangezien deze de top heeft bereikt.. 2 toppen hadden hitte problemen, dit heb ik opgelost door de toppen weg te buigen van lampen.. tussen de lamp en de toppen zit ongeveer 30 CM wat na mijn mening wat te dichtbij is .. ze zitten nu in week 3/4 van de bloei periode

• Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Denk 2x400 30 cm boven je toppen prettiger is dan 1x 700 op 30 cm.

• Old dawg
      Old dawg commented
      Editing a comment
      Denk dat je er niet onderuit komt om te knakken, lees je maar alvast in, of kijk op YouTube

Na wat aanpassingen toch maar 2x 300 wat gebruikt.. grote toppen weggeborgen… echter zorgt de 2e lamp wel voor extra veel hitte waardoor 2x 400 niet gaat lukken.. temperatuur is momenteel 24 graden
    Last edited by kroket; 5 March 2022, 15:35. Reden: Samengevoegd

Comment

Dames in het donker
      Last edited by kroket; 5 March 2022, 15:36. Reden: Ook samengevoegd

Comment

• Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ze zien er goed uit maar beter stoor je ze niet in de donker periode, daar kan je herma’s van krijgen. Als je ze toch wilt fotograferen doe dat dan vlak voor de lamp aan gaat of vlak nadat hij uit gaat.

• PUGGY
        PUGGY commented
        Editing a comment
        Flip Hasjkip deze is gemaakt 1 minuut na dat de lampen uit zijn gegaan uiteraard stoor ik ze niet als ze allang in hun donkere periode zijn... 1 minuut moet wel kunnen toch?

• Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ja da’s geen probleem

Ondertussen zijn we 5 weken in bloei en de toppen beginnen aardig te groeien
      This gallery has 1 photos.

Comment

U

Comment

Comment

Heren,

wie kan mij helpen.. ik nader week 9 en wil eigenlijk overstappen op het spoelen.. nu zie ik dat de grotere toppen nog kleine topjes aanmaak… aangezien dat de kleinere toppen al klaar zijn wat is slim om doen?

zie meerdere fotos
            This gallery has 3 photos.
            Last edited by kroket; 29 March 2022, 20:34. Reden: Samengevoegd

Comment

• kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Als je er echt van overtuigd bent dat die kleine topjes klaar zijn kan je ze alvast oogsten. Dat geeft wel stress en kan leiden tot herma verschijnselen die zo'n twee weken later kunnen optreden. Zelf oogst ik het liefst alles in één keer. Zolang ik geen risico's of verschijnselen zie van toprot, blijft alles wat 'klaar' is gewoon aan de plant

• Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              die zijn nog lang niet klaar aan de top opbouw te zien

• Monkey Man
              Monkey Man commented
              Editing a comment
              Koop een loep minimaal 30x vergroten kijk naar je trichomen. Minimaal alles moet milky zijn. Alles wat nog helder is doet af aan geur smaak en werking en gewicht. En het aantal % thc als je te vroeg knipt kan deze een stuk lager uitkomen. Soms de laatste 3 weken knalt hij pas van 12% naar 20% als er 20% thc opgegeven is. Ik dacht met week 9 klaar te zijn aan de top te zien en wet ze me meegeven. Pas met week 11 waren de trichomen milky. Week 12 zou het pas 10% amber zijn ook nog prima om te oogsten.

Ik zou nog wachten, de eerste keer wil je veel te snel oogsten. Mij ook gebeurd, zelfs deze kweek nog met een plant. Al was ie al keihard, die van jou zijn nog niet zo aangezweld. Op je handen blijven zitten!!!!!

Comment

Snoeptopje nemen laten drogen, proeven . 5 dagen verder dan.
              Ganja always does the trick.

Comment

Ziet er wel goed uit. Spoelen kan zeker al vanaf week 9 echte bloei

Eerste keer FEMS onder LED
                Indica Medisch rondje van Barneys

Comment

• Kunichika
                  Kunichika commented
                  Editing a comment
                  Hoe kom je daarbij, dat is toch bij elke soort verschillend, vooral haze die bloeien soms wel 12/14weken.

als je nu al.gaat spoelen is eerder een nadeel de planten hebben de voeding stoffen nu juistem nodig als je nog 5week bloei moet minimaal een week spoelen en oogst datum verschild ook nog per plant maar zou toch minstens nog 3week voeding geven en vanaf week 12 spoelen ongv dan heb je een mooi en schoon rokertje en kunnen de toppen nog lekker dik worden en zwaar nu oogsten gooi je alleen maar gewicht weg en inderdaad met een loep de thrichomen
                kijken is het beste iedereen kan wel zeggen waarneer je moet oogsten je bepaalt zelf wat je wil voor wiet meer energy of toch meer een bankplakkertje succes komt wel goed met de toppen als je geduld hebt

Comment

is dit goedgekomen?

Comment

• TegridyRandy
                    TegridyRandy commented
                    Editing a comment
                    ik wil het ook wel weten ;D

• Kasteelheer
                    Kasteelheer commented
                    Editing a comment
                    strak schema, maar de natuur laat zich zelden dwingen.
                Bezig...
                X