Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
In mijn geval is het zo dat ik weet dat de hydro nog niet zo loopt als ik zou willen omdat ik mijn systeem nog aan het perfectioneren ben. Jij werkte geloof ik al met bb en vloed, dat is natuurlijk weer heel wat anders. Ik heb de indruk dat ik er bijna ben... Maar dat weten we over een half jaartje ofzo zeker
Hier staat mijne troon waar dat ik gewoonlijk met de kast
open wat aan't lezen ben , maakt me rustig , de warmte & licht
en het afzuiging geronk maakt me hellemaal zen !!
stekken maken van femm word toch nooit aangeraaden ivb het zolang duurt voor ze aanslaan zie bijna bij iedereen die maakt van regulier zaad zou sterker moeten zijn ofzo
Artboard 1trichomes smaller.png Ik wacht tot dat er hier en daar oker opduikt dan nog een weekje extra dan heb je de middelmaat aan gekleurde trichomen !!
Ik heb in't verleden al eens voor 70% oker gegaan , heeft een meer dan een week extra tijd gekost , en als ik moet eerlijk zijn - ik proef of voel het verschil niet tussen oker of Troebel !!
Dan is de keuze snel gemaakt ik ga voor cloudy en een beetje oker !!
Dan goed Curren en je hebt het
perfecte eigenkweek wietje !!
super bedankt dan denk ik dat nog een weekje ongv moet wachten sommige nog doorzichtig en komen her en der wat milky tussen morgen al weer 9week oud dus gaat de goede kant op
Niet uitgaan van wat de zaadboer zegt Beginner70, trichomen geven het aan, als de meeste trichomen overgaan van helder naar milky kun je gaan spoelen, bij milky hebben je het hoogste THC gehalte.
Comment