Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het kastje hangt lekker vol, weer goed bezig geweest Remco , op naar de kilo, man wat ben jij snel met het knipwerk, nog een paar dagen op de handen zitten en op weer naar de nieuwe ronde, suc6 alvast.
Dat zijn serieuze takken waarmee je de gasrekening kan drukken! Maar waarom hergebruik je de grond niet? Kluit er uit, schep maerl in het gat en gaan met die banaan!
Bijzonder dat de wortels tegenvallen bij zulke dikke stammen! Misschien toch te hoog in de voeding gezeten zodat ze zijn dichtgeslibd als van die dikke negerinnen met obesitas die de hele dag in bed liggen te vreten en gevoed worden door hun Remco's?
Wel ja, de wortels eindigen toch in de vuilbak en zijn niet goed voor uw ogen. Als de toppen maar toppers zijn!
Het was weer een mooi verslag om te volgen. Ook leuk dat je de afrondende werkzaamheden in je verslag hebt opgenomen.
Ik kijk uit naar het volgend verslag.
Binnen een paar dagen start het kuren Bij iedere
Burp tijd gaan we de inhoud van de pot terug wat opschudden
zodat er niet te veel kans ontstaat op èén of andere schimmel !!
Ik haal ze altijd bij Casa voorheen Xenox, veel keuze in verschillende grote weckpotten, zelf gebruik ik altijd de drie- en vierliter potten, vier liter kost iets van 6 of zeven euro, vochtpercentage altijd op peil dus sluit goed af.
Ik dronk tijdje terug veel oploskoffie van de DE als die leeg zijln, zijn het mooie goeie afsluitbare weckpotten. Daar past wel niet zo veel in, als het goeie compacte toppen zijn een gram of 40-45.
Net niet. Ik werd opgeroepen voor de keuring, maar hoefde niet meer te komen. Net afgeschaft.
Maar met mijn oogjes zou ik waarschijnlijk niet door de keuring gekomen zijn
kelderkastje de oplossing voor oploskoffie is de inhoud legen en wiet in de verpakking bewaren. Het leger hoefde ik niet in, de slavernij was net afgeschaft.
Ik heb ook liever een LV van 50% een weekje langer , onder de noemer hoe trager hoe beter, ik wacht gewoonlijks 10 tot 14 dagen en mijn humidi metertjes staan dan nog op 70% in de weck
Comment