Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Selectie vision seeds onder sp3000. 240x120x200

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

gewoon zoon panorama dak op je schuur heb je geen lampen meer nodig hahaha

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Wil ik voor de garage , zou een oplossing zijn

Ziet er goed uit hoor en dat je weinig tot geen spint meer vindt verbaast me maar fijn om dat te lezen!

Een voordeel aan spint is dat de opbrengst er niet minder om is, dus op naar een topoogst!
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ik zal er vast wel nog vinden, maar de roofmijt is zeer snel en denk wel effectief. Denk ook van binnen 2 a 3 weken er nog 15 zakjes bij te hangen... goed tot het einde dan. Hopelijk, thx!

20220429_134101.jpg

Kon ni meer wachten , ik speel wat met die vierde voorbloeiweek, en denk , mss bloeien ze toch al een 4 weken.

20220429_134135.jpg 20220429_134145.jpg

Pure zym stop!

13 l met

40 ml bloom
    13 ml green sensation
    13 ml sugar royal
    10 ml pk 13/14

veel als ik het nu zo bekijk. Maar de bloom is aan 3/5 max dosis, en de pk13/14 aan 2/5 max dosis. Sr en gs max dosis.

Vind mijn ec meter ni terug , nu ga ik buiten het schema met die pk bij te geven en zou ik wel willen meten .

16512569307203111548905329047185.jpg
    Gorilla is dit geen diesel. Ben helemaal in de war

Denk op het gevoel zo aan 2.2 ec te zitten , hoop niet veel meer. Ineens goed vetmesten, maar aanzien hoe goed ze het doen ermee.

Je bent wat de feeling met de aarde kwijt met dat zand erboven, en meer runoff ook blijkbaar met growbags, maar vrm zal weg zijn en goedkoper in voeden. Ook waren ze nu snel tempo gewend , wat afremmen. Dagje 13l , dagje niks . Misschien.

Ganja always does the trick.

Comment

• Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Waarom stop met de pure Zym? En ik dacht altijd dat als je green sensation meegeeft je geen pk 13/14 hoeft te geven? Verklaar je nader Wesley! 🐷

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Er zit zym in de green sensations. Op alle schema s stop je met zym bij green sensation begin, afgekeken van Remco met de toevoeging van pk13/14 , gaat goed daar, had nog flesje staan ook.

Green is npk 0-9-10
      Pk13 is npk 0-13-14

Ze kunnen elkaar maar aanvullen Captain fantasy .

Nou, dat ziet er toch goed uit man, je bent een echte "feeder" hè, lekker geil worden doordat vetmesten, dikker groter mmmmhhhh

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ow yeah fatten them up !

ach ja 500voor stroom is nog te doen ja als je dr halve kilo vanaf haalt voor 500eu heb je normaal een onsje wiet voor dus tel uit je winst hehe halve kilo gaat vast en ceker lukken je hebt er zo ongv 400watt boven toch

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Zo moet je wel een beetje rekenen ja en dan blijkt het nog steeds uit te kunnen!

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ik steek wat aan de kant voor de factuur idd, volgend rondje zonder verwarming en ontvochtiger met 6 planten maar!

Ik ga dus proberen zelf eigen roofmijt te kweken, dit met behulp van de lisdodde haar stuifmeel.

Volgende link toont de bezetting van roofmijt volgens blad, na een paar weken vonden ze gemiddeld 17 roofmijten per blad, met stuifmeel van lisdodde, zonder moesten de beestjes terug geintroduceerd worden.

Nu een paar praktische vragen , waarin ga ik dit doen, ze kruipen overal uit die kleine beestjes.

eerst moet ik de lisdodde introduceren in de tuin, waar de wortels snel door kunsstof bakken heen groeit, zoals een vijverbak.

Vers stuifmeel is nodig, opslaan in de vriezer gaat ook.

Ik zoek ff verder op ! Als dit lukt voor roofmijt voor trips en spint, ben ik stappen verder . Serre staat nu ook vol met aardbei, honingmeloen, watermeloen, piel de sapo, tomaat kersttomaat, kruiden en groenten... 18m2

Gewoon schepje in de roofmijt bak, loslaten en weg plaag , wat stuifmeel erbij en gaan!

Verder breid ik mijn kamerplanten collectie verder uit, en vroeg of laat zit ik toch met een plaag hier of daar. Al die exoten zijn redelijk gevoelig, voorlopig niks nog.

tot straks voor de tent update !

Comment

Bij uploaden staan ze door elkaar, nuja.

Tom kush og.

20220501_130435.jpg

Gorilla.

20220501_130501.jpg

Newyork diesel.

20220501_130420.jpg

Mighty mango bud.

20220501_130425.jpg

Cheese.

20220501_130448.jpg

Cookies.

20220501_130514.jpg

Vision cheese.
    20220501_130637.jpg

Vision cheese.

20220501_130647.jpg

New york diesel.

20220501_130547.jpg

New york diesel.

20220501_130603.jpg

Dan nog overzichtfoto of twee maar er hangt veel voor jammer genoeg.

20220501_131711.jpg

20220501_131726.jpg

Ofwel zit er in een pot 2 plakaatjes want ik tel nu

1x tkog
    1x gorilla
    3x ny diesel
    1x mmb
    3x cheese
    1x cookies

Ook leuk of was ik juist , ff kijken . Vandaag niks.

Morgen terug voeden .

16514054986758138484626388230804.jpg

Comment

• Beginner70
      Beginner70 commented
      Editing a comment
      Staat er ondanks alles mooi bij.

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Thx !

• KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Toch maar bij een Dame de bladeren raar. Fijn dat de rest wel Je voeding neemt.

Ziet er goed uit! Mooi zwart poezenbeest, zo een heb ik ook!
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Zag het overtlaatst, samen met de hond he, cool cat, fly dog thx

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Heerlijk als een paar keer daags een zwarte kat je pas kruist!

T'staat er mooi bij houden zo

En werkt het nu met die rode beugeltjes ??

Keep it grèén èé

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ja hoor had ze eerder moeten hebben, plant heeft wat achterstand, kleinere toppen door mss te dicht bij de lamp te hangen ? Kan dat ? Maar de ali beugels werken , topjes groeien door.

lijkt me als ze dicht bij de lamp staan dat ze daar juistem dikker worde te ver eraf lijkt me dat je kleine topjes krijgt

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      50-70% , draait al constant hoor, had geur en hoge lv zonder...

• Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Als in dat allemaal denk ik dat jij beter op HPS kan kweken. Temperatuur stijgt enorm en voor de lv hoef je je ook geen zorgen meer te maken

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ja was uit noodzaak deze kweek. Als ik volgende winter niet binnenkan, dan liever niet... verkies toch de plug and play led boven transfo hps. Komt goed volgende ronde zomer, dan zien we wel. Ook denk ik van er twee al te knippen nu. Veelvoudigheid van redenen.

Wat moe er te moeten kopen, zou er 2 willen knippen, 2 om er nog 8 over te houden en om meer plaats te creeren.

Lege potten overhalen mij om dit te doen, liever een actief wietje dan geen wietje. Twee ineens om, om twee rijen van 4 over te houden ipv rijen van 5.

Er nog es over denken en wat eten...

Comment

• Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Ik zou ze lekker laten staan. actief is echt niks aan man ik merk daar niks van

• Beginner70
      Beginner70 commented
      Editing a comment
      Hmm ik denk dat ik 1 tak afknip en eens ga vergelijken wat het verschil is tussen cloudy en cloudy met Amber.

cloudy een meer energy rijke high en als je veel amber hebt echt een stoned wietje bankplakkertje
    heb mijn planten geoogst toen 75%amber was is wel stoned worden dan hoor hehe

Comment

Wat topjes geknipt, en meer ff veld gecreerd zo, lamp hangt meer effen nu. En dichter op de ondergelegen toppen.

20220502_194607.jpg

20220502_195103.jpg

20220502_194544.jpg

20220502_194551.jpg

alle 10 blijven voorlopig staan...

20220502_195240.jpg

20220502_152643.jpg hier kleurt steel paars tot waar het blad ervoor hangt.

Heb blaadje bij de topjes gelegd van welke plant in de hoop nog iets van totaal gewicht te verkrijgen.

WedryerXl terugbovengehaald. Hopelijk binnen 3 dagen droog want dan is alles op. Binnen een week mss nog wat knippen of toch 2 volledige planten we zien wel.

Comment

• KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Dan gewoon alles laten staan en dan wat blad het en der weg trekken voor de topjes..

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        het wattage wat er boven hangt is prima toch kan tijd beter maar hier met deze lamp krijg je ook wel een leuke opbrengst dat sws halve kilo gaat wel lukken

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Weet ik nog niet. Vorige x met deze lamp had ik al 330 gr na een maand bloei. Hopelijk weinig rot en idd een mooie 500

Vandaag niks, morgen fotootjes.

ik vind al amber op suikerblad en veel milky bij een random topje dat ik bekeek.

Alleen jammer dat de onderkant niet mee wil die logischerwijs nog minder licht krijgt.

De twee keuzes zouden moeten zijn meest milky en meest ontwikkeld onderaan.

Deze week nog bekijk ik ze allemaal es goed, en de 2 die er best uitkomen, doe ik om .

anders hou ik veel fluff over opt einde , 8 planten is nog genoeg. Twijfel om er nu al aan te beginnen.

Comment

• KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        😂😂 Weet ook niet wat je wil. Wel Of niet o
        of flufi weed

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Wiet vooral vrijdag dagje congee, dan knoop ik de hak doormidden

• KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Hahaha goed vooruitzicht....

het gaat nu allemaal snel richting oogsten straks en dan heb je wel flink wat potten voll dat gaat wel fijn worden al die soortjes baal achter af ook dat ik maar een soort heb neergezet hehe

Comment

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Volle potjes verschillende soortjes!

• kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Ik had tot twee weken geleden 10 soortjes. Nu maar weer drie. Morgen komen er nog drie nieuwe bij. En weer 7 in de tent. Soortjes en
        smaakjes om dagelijls af te wisselen. Smaakjes is waar ik het voor doe. Stoned word je sowieso wel. Of dat nou 12 of 25% THC zijn.25% gaat gewoon rapper richting nekslag.

Nekslag was een potent wietje te verkrijgen in Zuid-Holland begin '90s herinner ik me nu.

Beetje gedoe in de kweekruimte met behoefte- en hoogteveschillen. Maar altijd de moeite waard.

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Nekslag lol, ja toen ik weekje turkije gedaan had en terug kwam die eerste joint was idd nekslag kan het ni beter omschrijven ! Je gaat voor de smaak , hier ook, liever niet straf maar lekker. Ik heb niks aan opgefokte wiet, steenhard zonder smaak, 2 trekken kegel, vergeleken met zachte volle wiet vol smaak en geur die activeert. Denk idd geeneen dezelfde meer te zetten de komende jaren, alles uitproberen. De beste onthouden. Volledig mee eens kelderkastje
    Bezig...
    X