Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Selectie vision seeds onder sp3000. 240x120x200

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat een lekkere soortjes allemaal en mooie opbrengsten. Weinig flufi nice. Geniet er van 😁👌

Comment

Nog es 40 gr cheese.

20220617_220744.jpg

nog wachten op de laatste 2 .
    Ganja always does the trick.

Comment

• Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Hoe is die cheese in roken en smaak. Je heb een fast flowers cheese van royal queen seeds met een bloeitijd van 7 a 8 weken wil die miss zette

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Heb nu al 3 soorten cheese gezet denk ik. Iedere genetica is anders, maar qua geur en smaak heel lekker. Effect ook wel goed, maar de mmb en gorilla zijn wat zwaarder. Ik maak ff een rookverslag. Wel ben ik niet goed in determineren van smaak. Als er iemand zegt die whiskey smaakt naar aarde bv, zal ik het smaken, maar zonder de opmerking loop ik verloren...

zo weer een lekkere bak voll mooie toppen en cheese is een appart wietje wist de eerste x niet wat k er van moest vinden en toen rookte ik eens goede cheese wauw zo lekker wietje en die nasmaak heerlijk mooie soortjes zo bij me kaar
    en je hebt nu al een mooie voorraad hoeveel heb je nu al bij mekaar denk dat je die 300
    dik voorbij gaat
    halve kilo zou mooi zijn geniet ervan die gram per watt heb je wel gehaald denk ik en scheelt ook ja weinig fluff
    vind het mooiste van de weeed oogsten dat je van het knip materiaal zoveel dingen mee kan vind het ook altijd mooi lekker jointje roken en lekker ice hasj maken enzo is mooi werk kan je mooi mee experimenteren en het word steeds beter
    alleen jammer dat die ice wasmaschine zo duur is vind 900euro beetje duur voor een camping wasmaschine hahahahaha

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ik heb ze nog zien staan voor 125 euro die ice o later machine heb je het toch over he?

Ik zoek ff op waar die zo goedkoop is.

Verder zit ik al aan 550 gr+ , nog de laatste 2 , die ga ik apart steken en zeer droog laten worden om ze te knippen.

De rest was knakdroog, de twee ongeknipte laat ik poederdroog worden om gemakkelijk te kunnen knippen.

Thx !

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ja klopt ow wauw ja dat is top al halve kilo en je moet nog 2knippen hehehe lekker oogst dan goed bezig kwam net nog een goedkopere tegen dan heb k me vergist in de prijs van die ice hasj wasmaschine
      Last edited by Tijnie82; 18 June 2022, 13:08.

ik zit al dik boven de 400gram droog van wat jij dr bij had staan dat droog gewicht was mooie score toch dikke 400gram en volgens mij heb je ook nog niet alles op geschreven dus zal vast nog wel meer zijn ja dan zit je wel boven de gram de watt ratio zeer netjes denk dat je met de haze wel gaat knallen altijd mooie opbrengsten met haze alleen een beetje trikkie dat ze nog wel eens de tent uitkunnen groeien hehehe

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Zal eerste x haze worden van mij, dus wat rapper overschakelen dan? Tof om te horen dat het goeie opbrengers zijn. Wel wat tricky ook voor rot zeker, al zeker met 12-14 weken bloei he. Ontvochtiger steek ik maar aan in de bloei ook.

mijn haze en future 1zijn allebei hoge opbrengersmoet ook 10tot 11week en daar komt nog wel weekje bij ik dacht alle soortjes die 10week of langer moeten sws al meer opbrengen lijkt me maar met haze komt dat sws wel goed in flinke grow bags k ga ze zelf ook in 50 liter bags doen ik wil die grote wortels hehehe een ding scheelt jij hebt een mooie grote tent hoeveel haze planten denk dat je met 5a6 al snel een tent vol hebt met een scrogg k ga zelf ongv 4a5week voor groeien licht er ook aan hoe snel het gaat hoe ze groeiende tijd zal het zeggen waarneer heb tijd is om te schakelen
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Om nog ff hierop terug te komen. Ik ga the pure factory ice washer wss wel kopen. Bags heb ik al , enkel de 220micron zipper mesh bag ga ik erbij moeten kopen. Er komt wel nog wat bij te kijken ook. Lang gezocht achter een ton die gepast was voor de bags. 25 euro ervoor betaald , zo een aluminium ton van disney van vroeger. Twijfel nu om gat erin te boren en tapkraantje te installeren.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ow nice heb gister een filmpje gezien op youtube enzo hoe die amerikanen ice hasj maken met toppen is we mooi om te zien en werken met koude ruimtes dat is voor de kleine kweeker niet haal baar is wel mooie machine maar die man maakt alleen gebruik van de 220micron en een van 70 wand daar haalt hij de beste resultaten mee ja het is evenzoeken wat het bestr werkt maar daar kom je vanzelf achter ja

ik deed altijd mixen in een emmer met boor machine werkt ook wel maar is beter niet te hakken in de weed laag ijs weed en weer ijs zo draaien die lui gewoon 4a5x wassen met toppen wist niet dat het zo vaak kon met knip afval kan je niet zo vaak doen maar maakt niet uit is ook verdomt lekkere hasj

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ook een paar opgezocht wss dezelfde filmpjes gezien

Ik zit al aan 550 plus zonder de laatste gorilla en cheese delen.

20220618_202320.jpg

lv tussen de 55 en 65, weekje open en toe zetten voor een kwartiertje per dag.

Dus daar gaat er nog wat van af tijdens die weken maar ik ben zeker blij met deze variatie aan soorten.

De gorilla bovenkant is al goed voor 97 gram , de gehele plant zal wss 125 gram zijn. 16555774009947833397522596900294.jpg

Als ik er 10% nog van reken, kom ik nog mooi uit op 450-500 gram. Wich is nice.

16555776721897500903791194646660.jpg nog 2 delen te gaan.

Bedankt iedereen alvast voor het meedenken, meelezen, en meebeleven van dit rondje !!!

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Thx !

• Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Heb ik hier helemaal mislopen! Dikke toppek man! Geniet ervan

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Cheers!

The pure factory ice washer al in huis . Snelle 420 service !! Thx !

20220621_194137.jpg 20220621_200112.jpg 20220621_200126.jpg

Machine zelf werkt stil, ijsblokken maken lawaai.

Ik ga hier nog veel plezier mee hebben

Op yt zeggen ze 7 drains met 1 bag gevuld met toppen wel. Maar 7x de machine vullen gaat me niet af , geen ijs genoeg zelfs. Timer , 2x10 minuten , en drainen denk ik zonder opnieuw te doen ?

Verder nog een hoop potten ongeknipte ongewogen gorilla en cheese. Nog 2 weckpotten gorilla in de kast, dit is enkel de cheese.

blurry

16558350985411576443268946254181.jpg

16558351542011766970770740830124.jpg
    FOamy.

Ik vind mijn screen niet teug, om de hash op te laten drogen. Wat zou ik ipv gebruiken?

dan nog een fotooke van de hash en dat was em voor deze ronde denk ik.

Nogmaals bedankt iedereen, voor alle hulp en support deze ronde, op naar de volgende

Slecht in links providen maar we gaan verder in de topic Pipe's Haze's .

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      met knip zou ik ook een x of 2doen dan blijft hetook nog leuk om te doen hehehe

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ik laat het altijd drogen op de mesh screen en met thee doek eronder waar k zoveel mogelijk vocht er mee uit druk de hasj is dsn al bijna droog als je dat dag laat liggen heb je allemaal brokjes hasj hoelanger het duurt voor het droog is des te meer kans op schimmel
      k heb het binnen 24uur droog al moet k zeggen als je dr gelijk een joint van wil roken kan ook draai dan 2x dikke mix met hasj en wiet en de rest vaak dagje drogen perfect en knettee stoned hehe

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Thx voor de tip!

Is niet het eind, want er moet nog een rookverslagje komen .

7x drainen zal inderdaad beter zijn, matige opbrengst van 1 drain maar word vast lekker. En het knipmateriaal was nog niet verzadigd dus kon idd nog meer aan.

20220621_212147.jpg

Tof machientje, en na een aantal keer teruggewonnen in lekkere hash . (Wat je anders kwijt bent in shop of elders).

ton waar eerst de 25 micron , dan 73,120 en uitendelijk de 220 micron wordt in geplaatst.
    16558458222225927633787432382309.jpg hier installeer ik nog een tapkraantje onderaan, als ik 5x wil drainen na elkaar zonder te moeten stoppen onderweg.

De hash ligt in de koelkast voorlopig te drogen. Nu op zoek naar glas of spiegeltje.

binnen twee weekjes smaak en geur test van de wietjes!

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Heb zelf nog veel haar ( hippie) en een kat , nu vind ik er wat tss ook, ervaring mee? Denk dat nachtje op de vensterbank het stof aantrekt ook...

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Op een glasplaat in een kast om precies te zijn

Na het fijnhakken goed controleren op haartjes

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Vind net die plakjes leuk om te gebruiken, maar is wel een optie. Ik reserveer een plekje in de kast, thx!

die ice hasj is al lekker sterk verschild natuurlijk wel maar meende rond de 50a55
    en rosin rond 70a75 %thc 1x een bong meegerookt die klap komt wel aan bijzondere smaak ook en knetter stoned word al ape stoned als ik de ice hasj rook met wat wiet er doorheen heerlijk

Comment

Eerste batch gewoon zo gelaten in de koelkast, 2e batch hieronder laten liggen en opengesmeerd. Is te snel gedroogd denk ik.

16560093266094244239215975188056.jpg wat minder deze keer denk te grof knipafval, ik bedoel te groot blad, te weinig trichs.

20220622_170908.jpg

16560094969728570737639883359204.jpg

Vanavond een goeie mix rollen , tom kush og met iceolater .

Onthou ik voor de toekomst. Enkel klein trim houden.

220 micron gooi ik weg, dit is 120, 73 en 25 . 25 zou toch het mooist moeten zijn? Maar de 73 micron is veel mooier bruin, de 25 is groener.

Nog 1/3 e knipafval te gaan, hopelijk een goeie batch.

Hoeveel keer zouden jullie drainen en opnieuw vullen? En iedere keer de hash eruithalen of continue door de zakken laten lopen, drain na drain?

Alhoewel de 2e x toch meer dan eerste keer, na wat drogen

16560099313832972332570363258103.jpg

16560093266094244239215975188056.jpg

Ach het zal smaken, lang geleden alweer.

Ps krijg hash moeilijk van het glas...
      Last edited by Wesley pipes; 23 June 2022, 21:03.

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        veel maken daarom ook gegebruik van de 25 vind ik ook niks persoonlijk veels te veel blad afval zit dr dan nog in maar als je het nog in de zakken hebt en de hasj in het midden kan je het ook nog gewoon goed nat spuiten zodat de troep dan weg gaat

de rest van de hasj doe k altijd door elkaar en drogen k heb dan een thee doek en de fijnste micron heb zoon vierkant matje van het zelfde spul als de bags enzo dan kan je het daar opleggen en dicht vouwen en dan met thee doek het vocht eruit drukken werkt super en droogt dan ook veel sneller

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ben dat onderdeel kwijt dat 25micron screen... maar 1 -2 dagen en is klaar

die screen is wel heel handig is balen dat die weg is een stuk vitrage kan ook is zelfde als de.screens

Comment

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Net 5 besteld voor 3 euro op ali . 25 micron .

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Of je gebruikt gewoon de zak zelf als screen om vocht eruit te halen. Wel wat gekloot, maar het gaat

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Hmmm gevaarlijk als je het te lang laat liggen de 25 micron verstopt geraakt, en onbruikbaar wordt mss. Vanavond mss nog een rondje draaien met de washer...

Na 2 bags en 6? Keer ijs en water toe te voegen zit ik aan bijna 11gr ice o later

20220628_212626.jpg 20220628_211204.jpg 20220628_211231.jpg 20220628_212330.jpg

Alles met scalpel kunnen schrapen .

Ik heb nog voor 1 ronde of zogezegd 1 bag vullen en 2 of 3x ijs met water toe te voegen en te drainen.

10 planten knipafval, zal wss 15 gr ice o later worden.

Noodgedwongen alles samengeschraapt.

Alleszins content van de machine.

Comment

• KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Lekr smoke waar 👌

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        heb je nu alles klaar dan geen plantje meer in de tent kaal is het dan ineens je mist iets dan ineens hehehe maar t fijne is je hebt dan wel.de potten voll
        Last edited by Tijnie82; 5 July 2022, 11:30.

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Nee alles is om. 5 nieuwkes in nieuw verslag pipes hazes...

20220710_103914.jpg

De mighty mango bud komt het zwaarst aan voorlopig. Een echte fruitgeur bij het openen van de pot, lekker gewoon in smaak geur en effect.

20220710_103200.jpgde cheese ruikt ook wel lekker bij het openen van de pot, aparte geur die je waarschijnlijk enkel kan omschrijven als dit is cheese . Kleinere topjes maar veel en vol smaak.

20220710_103509.jpg gorilla is ook zwaar van effect mss wat minder in geur en smaak, maar t gevoel dat dat ook in orde zal komen door het curen. grootste toppen en opbrenger.

20220710_104441.jpg dit zijn de hardste topjes , wat paars ertussen ook. Qua uitzicht is dit de mooiste. Effect wat minder maar denk vroegst geoogst ook. Ruikt nog vers , langere curetijd nodig...

20220710_104322.jpg net 1 van aan het roken. Lekker ook. Van eigen kweek kan ik uren genieten van 1 joint . Ik rook meer maar dan ook weer minder wat een enigma .

Diesel als je de pot opent, lekker wietje.

AlleN zijn ze lekker van smaak en geur. Vision is voor mij een zeer geslaagde breeder en er valt nog wat te verkennen, er komt zeker nog een rondje vision met andere soortjes.

De feiten , smaak, geur, volume, en sterke genetica ( ik wist al tijdens de groei, dat ik niet moest inzitten met herma) , zet deze ronde op nummer 1 voor mij.

Bedankt om te lezen en alle hulp e.d. ten zeerste geapreccieerd!!!

Comment

• KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Lekker 👌

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        mooi verslag en mooie oogst, geniet er van!

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Muchos thx !

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Is gelukt geraak de tuinstoel bijna niet uit ...

ziet er goed uit smook ze

Comment

Bezig...
    X