Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto Russian kweek 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik heb een beetje water gegeven en bij drie dames lst toegepast, door de kopjes bijna 90graden te buigen. De stam aan een kant vastgebonden, dat hij niet half uit de grond word getrokken. Bij eentje is dat minder gelukt, maar wel goed genoeg dat de wortelen er vrij weinig van hebben gemerkt. De draadjes zijn erg dun, gij die zoekt zal vinden.
    DSC_1922.jpg
    DSC_1926.jpg
    DSC_1927.jpg
    Screenshot_20220131-014532.png
    ​​​​​​​

Comment

• Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Die is op het randje

• Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Wat wil je in een bondage topic

• kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Ja dat is wel handig die tieraps op het randje.

Succes, ik volg mee.

Comment

Leuk filmpje, hoort zich allemaal goed aan, de pak t sterker maken door hem eerst te kneuzen. Minder snel doorhangen door te zware toppen

Comment

Ik heb voor het eerst water gegeven aan 3planten zo'n 400ml. De 4de plant heeft stevig aanvoelende bladeren maar sommige klauwen naar benee. Dus die staat op een of andere manier te nat. Even kijken of deze de komende dagen weer normaal trekt, zoniet dan staat ze toch te droog. Maar normaliter planten die te nat staan hebben klauw omlaag maar wel stevig aanvoelend. De lst slaat goed aan, ze zijn weer goed gegroeid de afgelopen 4dagen.
        DSC_1928.jpg DSC_1931.jpg DSC_1929.jpg

Comment

• Fuego
          Fuego commented
          Editing a comment
          Ik moet steeds 2 keer kijken of het niet mijn eigen tent is 😂😂 lekker hoor!

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Planten van dit formaat staan zelden te nat als je ze een tijdje niet bewaterd hebt. Ziet er goed uit!

Dag 26

3dagen geleden voor het laatst wat lst toegepast. Alleen niet bij de plant rechtsachter, deze vertoond ook wat stevig naar beneden krullende bladeren. Geen idee wat dit kan zijn. Ik zit aan de bewatering te denken, heb gister satéstokje in de aarde gedaan vandaag eruit getrokken daar bleef wel wat aan zitten maar geen idee of dit het probleem is.

Ik heb de voorste 2planten voor het eerst water gegeven(700ml), over een paar uur kijken of de bladeren fier diagonaal omhoog gaan staan. Dan denk ik dat ik de achterste ook gewoon te weinig hebben
        DSC_1945.jpg DSC_1946.jpg
        Attached Files

Comment

• Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Denk ook watergift. Dan gaat de een wat sneller als de ander of juist langzamer. Maar verder mooie dames hoor

Ze zijn lekker door aan het groeien, de planten vragen elk om een andere watergift. Deze keer per liter 2ml alfa grow, dit ga ik vanf nu elke keer meegeven tot dat de groei stopt. De plant rechtsachter blijft raar groeien, bladeren klauwen sterk naar beneden. Ze krijgt al een paar dagen geen water, de andere 3 kan ik vrij goed lezen .
        DSC_1951.jpg
        DSC_1953.jpg

​​​​​ DSC_1952.jpg

Comment

• Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Ziet er netjes uit

Groene vingers heb je wel zo te zien

• Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ik zie de klauw, maar ik vind het nog niet echt spannend. Zou een N dingetje kunnen zijn, maar misschien ook wel lamphitte aangezien ze de grootste is?

Al in al een mooi veldje

• Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Dit verschijnsel deed zich al de hele groei voort, de lamp hangt 35cm boven de hoogste. Ik wil dit nog gaan terugbrengen naar 30, zometeen eens kijken of ik deze nog wat platleg. Ik heb bij deze plant nauwelijks lst toegepast, omdat ze al wat leip deed.

Het gaat wel lekker, kan alleen bib een plant maar niet achter komen hoe ik ze water moet geven. En ik kan mijn bloeivoeding nergens vinden pfff!!! Planten zijn nu 6weken oud
        DSC_1967.jpg DSC_1968.jpg DSC_1969.jpg

Comment

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          zul je nog wel bloei voeding geven ze zien dr zo goed en gezond uit lijkt ook niet echt dat ze om voeding vragen

• Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Ze beginnen langzaam wat lichter te worden, ik denk dat de grond langzaam begint uit te putten.

• kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Wietplanten putten de grond ook sneller uit als sanseveria's bijvoorbeeld.

Een weekje​​​​​​ later, iets geler geworden . De plant rechtsachter lijkt wel een hele ander phenotyp of een heel ander zaadje heel vreemd.
        DSC_1986.jpg
        DSC_1985.jpg

Comment

• Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Ja lag gewoon op dezelfde plaats. Geen idee hoe ik daar 80keer overheen heb gekeken. Ben bloom en grow aan het mixen, volgende keer beginnen met gs

• Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Heb je wel eens als stoner zijnde, ik leg vaak dingen ergens neer en 2 min daarna weet ik al niet meer waar Denk met wat voeding dat ze snel weer donkerder kleuren.

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          blad wat eenmaal.lichter is word toch nooit weer donker groen

Moeten ze ook naar het front
        of hebben ze een nl paspoort en zijn ze ook geboren in nl

Comment

• Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Alleen veteranen begrijpen elkaar echt heb ik mij laten vertellen. Dat is ook erg logisch me dunkt.

Andersom telt ook wel he, veteranen mogen ook niet verwachten dat een niet veteraan het maar moet snappen wat het allemaal inhoud

Toch?

• Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Zit wat in. Maar het antwoord, dat je ka. Weten dat er een. Kogel door je kop word gejaagd. Is zo dom. In ga er verder ook niks meer over zeggen. Anders ga ik dadelijk echt zeggen wat in de k en word ik weer gebanned of iets dergelijks. Wat ik wel weet als hier de oorlog uitbreekt dat ze meteen bij kelderkast je op bezoek gaan. Want ja je leeft dan is er een levensrisico dat je dood gaat. Is dezelfde onzin
          Last edited by Kunichika; 4 March 2022, 17:11.

• kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          2 jaar beroeps, Duits leger. Onder vuur gelegen in Prishtina op de airstrip en onze Transall werd ook beschoten. Ik had daar in principe niks te zoeken. Communicatieeenheid en mijn land werd niet aangevallen.

Je weet welk risico je loopt.

Staan er mooi bij!
        Horks Fototopic 2.0

Comment

Ik denk knip weer eens een suikerblaadje af van de plant die op het oog al aan begint te zwellen, toen kwam ik onder de micro al een hoop bruine kopjes van de trichomen tegen. De andere planten zijn net pas trichomen aan het creëeren, dat word straks lastig met knippen. Wil graag alles in één keer knippen omdat ik alleen maar kan drogen in de tent. Zoveel maakt het niet uit maar dan mix ik de weed van de planten in de potten. Dan is het altijd vera DSC_2005.jpg DSC_2006.jpg ssing wat je rookt.

Comment

• Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            HOI Kunichika
            Je kan ook ergens een grote doos halen voor te drogen, ene kant een gat maken van 5 bij 10cm en aan de andere kant een buis naar je tent voor de afzuiging, wat gaatjes aan de zijkanten erin prikken en met dunne draad wat lijntjes spannen om je wiet aan te hangen.

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Wat Corleone zegt ja! Easypeasy en je kunt gedoseerd oogsten.
            Hoeft niet volledig lichtdicht te zijn.

Zelf hang ik het in de badkamer

• Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Dat is inderdaad een idee.

Aangezien de verschillende planten van dezelfde soort blijkbaar niet op een datum gereed zijn. Heb ik via een tip van hier inderdaad maar een droogdoosje gemaakt. Past precies een plant in. Ik heb deze doos gewoon in het tentje gezet.
          DSC_2037.jpg
          DSC_2040.jpg

Comment

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Goed man. Die linkertop is niet normaal zo dik!

Het ziet op een of ander manier allemaal groter uit dan ik het echt. De top is inderdaad stuk groter als de rest. Maar dat komt omdat 2zijtakken de "hoofdtop" is ingegroeid.

Comment

De luchtvochtigheid is met 10% gestegen naar 61% in de droogdoos. Dat zal toch niet voor problemen gaan zorgen voor de ganja, omdat de inhoud van de doos gering is?

Comment

• Beginner70
              Beginner70 commented
              Editing a comment
              61% is nog redelijk ok lijkt me. Optimaal is tussen 45-55%. Ligt er iets boven.

• Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Je had de doos buiten de tent moeten laten en met een stuk buis aansluiten op de tent, drogen in het donker is ook beter, buitende tent is de lv waarschijnlijk ook lager, suc6

• Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Ja dat was idealer geweest. Maat ik heb nog niet de kans gehad om een grotere doos te bemachtigen. Als ik de doos dicht zou klappen komen de toppen zwaar gegen ein ander. De doos is wel lichtdicht natuurlijk.

In mijn 3jaar kweekervaring ben ik nog nooit Milky-trichomen tegengekomen. Bij mij gaat het altijd van helder naar amber(de kopjes dan). Of ik doe ze nog te snel om. Of er iets vreemds aan de hand haha. Op de foto die ik het plaats lijkt het wel milky. Maar de foto zoals ik hem heb opgeslagen zijn ze kraakhelder. DSC_2051.jpg
            DSC_2053.jpg

Comment

• harfie001
              harfie001 commented
              Editing a comment
              je kijkt op de suikerblaadjes toch en niet de bloem haren?
              misschien zit het hem daar in?

• Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Klopt ja, ik zal inderdaad eens een stukje van de een topje molesteren. En het dan onder het micro/loepje leggen, maar het lijkt mij dat de afstand van suikerblaadje naar de top. Dat is maar 2mm verschil de staat van rijpheid verschilt. Kom rap terug met een sit-rep!!
          Bezig...
          X